Miksi blondeista täytyy aina heittää herjaa..................meikä on blondi ja joskus saan kyllästymiseen asti kuulla noita blondivitsejä.....................
Sanokaas..............................
9
1952
Vastaukset
- Joensuun poju
Blondit vaan tuntuu olevan vähän tyhmempii,se on vaan näin...(ei kaikki tietenkään!)
Mut meikä ainakin tykkää eniten blondeista kun ne on niin ihanii! =)- Susanna
Tuntuu vain silleen aika uskomattomalta...........että tukan väri joteskin leimaa ihmistä...........joskus alkaa tosissaa ärsyttään noi äijien stereotypiat..............
- lammas
ja usein aika hyvän näkösii :P
- lonti
Susanna kirjoitti:
Tuntuu vain silleen aika uskomattomalta...........että tukan väri joteskin leimaa ihmistä...........joskus alkaa tosissaa ärsyttään noi äijien stereotypiat..............
ja on tosi kivaa käyttää paljo pilkkui!...............................................................................................................................
- BruNette
Blondi.. huumoria vähän..
Miksi 17 blondia seisoi baarin edessä??
Täytyi olla 18 et pääsee sisään!! - anxu
Aina Blondeista ollaan heittämässä herjaa...
mä olen blondi haloo!!! ihan sama jos vitsit olisi vaikka bruneteista...
Vastatkaa mun mailiin ilomielein! blondit kommentoikaa...
T:Anxu
!!!!!!!!!!!!!!..................??????????????
ps. maili on anzku_liini@hotmail.com- aito blondi
Mä oon blondi ja mun mielestä blondivitsit on kaikkein parhaita, kun ne ei oikeesti pidä paikkansa. Mä oon niin blondi, etten tajuu et meistä heitetään herjaa ;)
- Hiski
Blondi on riittävän kaunis ja kyllin tyhmä pitämään miehistä.
- yx vaan
blondivitsejä kerrotaan sen takia, jottei brunetet tunne itseään tyhmäksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 661068
- 75971
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813