Rukailua-aikanne olkaat hyvät!
Joyce Meyer joka keskiviikkp 19.00 Dawid Pason joka keskiviiko Uusi Testamentti avutuu klo 21.10
Huomenna Derek Prince ke 19.00 puhuu Ilmestyskirjan lopunajan tilanteesta!
Katsokaa TV7 siellä on paljon hyvää ja romuttaa väärät käsitykset ja mielikuvanne Raamatusta!
Monet ohjelmat ovat tallennettu ohjelma-arkistoon myös myöhempää tutkiskelua varten.
Hyvä kun huomioitte tämän.
Nyt kaikki saamaan vastauksia kysymyksiinsä TV7:stä....
49
170
Vastaukset
Onko se jotain tällaista?
Vaikka raamatussa selkeästi lukee näin, niin sitä ei pidä kuitenkaan käsittää näin, vaan niin että...- pää pinnalla
ja sitten se alkaa selviämään tämä uskonasia. ET ole yksiäisessä seurassa esim Joyce Meyeriä katsellessasi, hänen opetustaan euraa 2,5 miljaaridia ihmistä. Kaikki heitä ovat hyvin laajalti tunnettuja opettajia, kannattaa kuunella ja miettiä näitä juttuja!
- Kuk regus susej
pää pinnalla kirjoitti:
ja sitten se alkaa selviämään tämä uskonasia. ET ole yksiäisessä seurassa esim Joyce Meyeriä katsellessasi, hänen opetustaan euraa 2,5 miljaaridia ihmistä. Kaikki heitä ovat hyvin laajalti tunnettuja opettajia, kannattaa kuunella ja miettiä näitä juttuja!
"hänen opetustaan euraa 2,5 miljaaridia ihmistä."
Kuinka pitkällä aikavälillä? - pää pinnalla
Kuk regus susej kirjoitti:
"hänen opetustaan euraa 2,5 miljaaridia ihmistä."
Kuinka pitkällä aikavälillä?kaikkea sähköisen median tuomia mahdollisuuksia! TV7 joka on suomalainen engellinen kanava tähtää myös tähän rajattomaan mahdollisuuteen!
- Kuk regus susej
pää pinnalla kirjoitti:
kaikkea sähköisen median tuomia mahdollisuuksia! TV7 joka on suomalainen engellinen kanava tähtää myös tähän rajattomaan mahdollisuuteen!
Mutta nythän sinä et vastannut kysymykseen, kuinka pitkällä aikavälillä 2,5 miljaardia ihmistä kuuntelee tätä soopaa, vuodessa, kuukaudessa, ...?
- pää pinnalla
Mutta nythän sinä et vastannut kysymykseen, kuinka pitkällä aikavälillä 2,5 miljaardia ihmistä kuuntelee tätä soopaa, vuodessa, kuukaudessa, ...?
sinun nyt pitää itse aktivoitua ottamaan selvää kaikesta oikeesti, mitä sinä pelkäät?!
- Kuk regus susej
pää pinnalla kirjoitti:
sinun nyt pitää itse aktivoitua ottamaan selvää kaikesta oikeesti, mitä sinä pelkäät?!
2,5 miljardia katsojaa päivässä. Mielenkiintoista, kun ottaa huomioon sen että kristittyjä on noin 2,1 miljardia, ja jokaisen pitäisi päästä käsiksi laitteeseen josta soopaa katsella, niin luulenpa että joko sinä tai soopa-kanavan mainostajat valehtelevat.
"sinun nyt pitää itse aktivoitua ottamaan selvää kaikesta oikeesti, mitä sinä pelkäät?!"
Mistä pitäisi ottaa selville? Ainoa mikä edes vähän kiinnosti oli katsojaluvut, ei kuitenkaan niin paljon että viitsisin niitä etsiä, jos et sinä niitä kerro, niin olkoon. - pää pinnalla
2,5 miljardia katsojaa päivässä. Mielenkiintoista, kun ottaa huomioon sen että kristittyjä on noin 2,1 miljardia, ja jokaisen pitäisi päästä käsiksi laitteeseen josta soopaa katsella, niin luulenpa että joko sinä tai soopa-kanavan mainostajat valehtelevat.
"sinun nyt pitää itse aktivoitua ottamaan selvää kaikesta oikeesti, mitä sinä pelkäät?!"
Mistä pitäisi ottaa selville? Ainoa mikä edes vähän kiinnosti oli katsojaluvut, ei kuitenkaan niin paljon että viitsisin niitä etsiä, jos et sinä niitä kerro, niin olkoon.kaksi kertaa kerran viikossa ja joskus kun en kerkiä katson tallennukisia. Ohjelmat leviävät sähköisen median kautta ympäri maailmaa ja siitä syystä Joyce saa muun muassa islamilaisesta maailmasta palutetta, jossa kerrotaan, että hänen ohjelmansa ovat saanet muslimit uskomaan Vapahtajaan. Ja elämä on vapautunut kauheast Islamin ikeestä.
Nyt on ikäänkuin ympyrä sulkeutumassa. Evankeliumi lähti kiertoon Israelista ja se kehotettiin viemään aina maan ääriin saakka! Finland on maanääri nimensäkin perusteella. Juutalaiset muuttavat takaisin isiensä maahan ja se alkaa olla paketti valmis!
2,5 miljardia on paljon ihmisiä! - ateisti#?
pää pinnalla kirjoitti:
kaksi kertaa kerran viikossa ja joskus kun en kerkiä katson tallennukisia. Ohjelmat leviävät sähköisen median kautta ympäri maailmaa ja siitä syystä Joyce saa muun muassa islamilaisesta maailmasta palutetta, jossa kerrotaan, että hänen ohjelmansa ovat saanet muslimit uskomaan Vapahtajaan. Ja elämä on vapautunut kauheast Islamin ikeestä.
Nyt on ikäänkuin ympyrä sulkeutumassa. Evankeliumi lähti kiertoon Israelista ja se kehotettiin viemään aina maan ääriin saakka! Finland on maanääri nimensäkin perusteella. Juutalaiset muuttavat takaisin isiensä maahan ja se alkaa olla paketti valmis!
2,5 miljardia on paljon ihmisiä!Mitä sinä sen akan ohjelmista oikein saat irti? Harvoin näkee mitään niin järjetöntä sontaa, ei edes tv7:ltä.
- Kuk regus susej
pää pinnalla kirjoitti:
kaksi kertaa kerran viikossa ja joskus kun en kerkiä katson tallennukisia. Ohjelmat leviävät sähköisen median kautta ympäri maailmaa ja siitä syystä Joyce saa muun muassa islamilaisesta maailmasta palutetta, jossa kerrotaan, että hänen ohjelmansa ovat saanet muslimit uskomaan Vapahtajaan. Ja elämä on vapautunut kauheast Islamin ikeestä.
2,5 miljardia on paljon ihmisiä!"kaksi kertaa kerran viikossa"
Ei ihme että saat 2,5 miljardia katselijaa, löytyy tietenkin sellaisiakin jotka katsovat soopaa monta kertaa viikossa, ehkä he nauhoittavat sen ja katsovat joka päivä, noin laskien ehkä päästäänkin tuollaisiin lukemiin.
"Finland on maanääri nimensäkin perusteella"
Riippuu kielestä, joillakin kielillä se on "hieno maa".
"Juutalaiset muuttavat takaisin isiensä maahan ja se alkaa olla paketti valmis!"
Entä USA:n juutalaiset? Heitä on enemmän kuin mitä Israelissa on. Israelin ulkopuolella asuu reilusti yli puolet juutalaisista. pää pinnalla kirjoitti:
2,5 miljardia on paljon ihmisiä!Jos sinäkin katselet niin tietenkin 2500 000 000 päivittäistä katsojaa pitää paikkansa,
hyi meitä kun edes epäiltiin.
Kuunnelkaa ny vaikka eka kaks minuuttia, ja sinäki "pää pinnalla"yritä tosissas,oikeen todella tosissas,asettua ateistin asemaan, ja miettiä kuullostaako toi täyspäiseltä, ateistin korvaan.
http://www.youtube.com/watch?v=W_C7ZaiEUYQ- pää pinnalla
ja epäuskottavaa puhetta. Raamattu kehottaa tekemään näin: ´Halatkaa kuin vastasyntyneet lapset sanan väärentämätöntä maitoa, että sen kautta kasvaisitte pelastukseen, jos olette maistaneet, että Herra on hyvä!`
Koska olet vielä ihan alussa, etkä ilmeisesti edes uudestisyntynyt vielä, sinulle ei voi syöttää vahvaa ruokaa! Ei vauvoille panna kokonaista perunaa suuhun ja toivota parasta, koska se varmasti siihen tukehtuu ja kuolee. Mutta kun vava kasvaa sitten sen pitää alkaa saada vahvaa ruokaa!
Aloita alusta! Sinun täytyy uudestisyntyä muutoin sinä et voi nähdä taivastenvaltakuntaa, niin se vaan on! pää pinnalla kirjoitti:
ja epäuskottavaa puhetta. Raamattu kehottaa tekemään näin: ´Halatkaa kuin vastasyntyneet lapset sanan väärentämätöntä maitoa, että sen kautta kasvaisitte pelastukseen, jos olette maistaneet, että Herra on hyvä!`
Koska olet vielä ihan alussa, etkä ilmeisesti edes uudestisyntynyt vielä, sinulle ei voi syöttää vahvaa ruokaa! Ei vauvoille panna kokonaista perunaa suuhun ja toivota parasta, koska se varmasti siihen tukehtuu ja kuolee. Mutta kun vava kasvaa sitten sen pitää alkaa saada vahvaa ruokaa!
Aloita alusta! Sinun täytyy uudestisyntyä muutoin sinä et voi nähdä taivastenvaltakuntaa, niin se vaan on!Ei vaan esimerkiks kun aikuinen mies puhuu naama peruslukemilla, kuinka hän heräs kahdelta yöllä ja rupes oikeesti juttelemaan ihan muina miehinä jumalan kanssa.
Teistä toi kuullostaa varmaa,että voi mieletön kuin hänellä kävi hyvä tuuri kun jumala meni juuri hänen makuuhuneeseensa, ja rupes tosta noin hänen kanssaan juttelemaan.
Ettekö tosiaan ymmärrä miten hullulta toi kuullostaa, jos on ateisti.
Pitäis kullostaa muutenkin.- pää pinnalla
A.Mikkonen kirjoitti:
Ei vaan esimerkiks kun aikuinen mies puhuu naama peruslukemilla, kuinka hän heräs kahdelta yöllä ja rupes oikeesti juttelemaan ihan muina miehinä jumalan kanssa.
Teistä toi kuullostaa varmaa,että voi mieletön kuin hänellä kävi hyvä tuuri kun jumala meni juuri hänen makuuhuneeseensa, ja rupes tosta noin hänen kanssaan juttelemaan.
Ettekö tosiaan ymmärrä miten hullulta toi kuullostaa, jos on ateisti.
Pitäis kullostaa muutenkin.siinä se juju on! JOs nyt sanon sinulle, että on Jumala minullekin puhunut sanot varmasti, että olen kajahtanut! No ollaan sitten sinun mieleksesi kajahtanut, mutta on Jumala minullein puhunut! Oikeesi on! Ei se ole mitenkään epäraamatullista päinvastoin!
Odotan innolla mitä vastaat!? pää pinnalla kirjoitti:
siinä se juju on! JOs nyt sanon sinulle, että on Jumala minullekin puhunut sanot varmasti, että olen kajahtanut! No ollaan sitten sinun mieleksesi kajahtanut, mutta on Jumala minullein puhunut! Oikeesi on! Ei se ole mitenkään epäraamatullista päinvastoin!
Odotan innolla mitä vastaat!?En vaan voi mitenkään uskoa siihen.
- pää pinnalla
A.Mikkonen kirjoitti:
En vaan voi mitenkään uskoa siihen.
mutta Jumala puhi minulle, kun sitä vähiten olisin odottanut. En olisi nimittäin uskonut, että Jumala välittäisi minun tilanteestani silloin. Olisin ollut taipuvaisempi ajattelemaan, että Jumala tietää, että minä luotan häneen ja antaa minun olla yksin kysymykseneni.
Ihmettelin, että kuulin hänen puhuvan minulle siitä asiasta, jota pohdin silloin. On varmaan niin, että hän näki pitemmälle kuin minä ja tiesi, että on parasta, että minä ilmaisen itseni nyt tuolle tyypille, koska muutoin se vain vatvoo tuota juttua liian kauan eikä se ole tarpeellista!
Jumala varmaan tuntee minut paremmin kuin minä itse ja niinhän hän tietekin tekeekin. Miksihän se valitsi minut? Raamattu sanoo, että ette te valinneet minua vaan minä valitsin teidät ja astin teidät, että te menisitte ja kantaisitte hedelmää ja että hedelmänne pysyisi: että mitä ikinä te anotte Isältä minun nimessäni , hän sen teille antaisi.
Sitten Jeesus sanoo,että maailma vihaa meitä niin tietäkää että se on vihannut minua ennenkuin teitä.
Sitten se vielä jatkaa, että jos te maailmasta olisitte maailma omaansa rakastaisi; mutta koska te ette ole maailmasta vaan minä olen teidät maailmasta valinnut, sentähden maailma teitä vihaa.
Näin sen täytyy olla, maailma ei tunne meitä koska se ei tunne Jumalaa.
Miettikää vihaatteko te meitä?! pää pinnalla kirjoitti:
mutta Jumala puhi minulle, kun sitä vähiten olisin odottanut. En olisi nimittäin uskonut, että Jumala välittäisi minun tilanteestani silloin. Olisin ollut taipuvaisempi ajattelemaan, että Jumala tietää, että minä luotan häneen ja antaa minun olla yksin kysymykseneni.
Ihmettelin, että kuulin hänen puhuvan minulle siitä asiasta, jota pohdin silloin. On varmaan niin, että hän näki pitemmälle kuin minä ja tiesi, että on parasta, että minä ilmaisen itseni nyt tuolle tyypille, koska muutoin se vain vatvoo tuota juttua liian kauan eikä se ole tarpeellista!
Jumala varmaan tuntee minut paremmin kuin minä itse ja niinhän hän tietekin tekeekin. Miksihän se valitsi minut? Raamattu sanoo, että ette te valinneet minua vaan minä valitsin teidät ja astin teidät, että te menisitte ja kantaisitte hedelmää ja että hedelmänne pysyisi: että mitä ikinä te anotte Isältä minun nimessäni , hän sen teille antaisi.
Sitten Jeesus sanoo,että maailma vihaa meitä niin tietäkää että se on vihannut minua ennenkuin teitä.
Sitten se vielä jatkaa, että jos te maailmasta olisitte maailma omaansa rakastaisi; mutta koska te ette ole maailmasta vaan minä olen teidät maailmasta valinnut, sentähden maailma teitä vihaa.
Näin sen täytyy olla, maailma ei tunne meitä koska se ei tunne Jumalaa.
Miettikää vihaatteko te meitä?!Jos olet käynyt näkymättömän henkiolennon kanssa henkilökohtaista dialogia, niin en pidä sinua huijarina, vaan sanoisin että sinulla on aivan toisenlaisia ongelmia.
- Panda09
pää pinnalla kirjoitti:
Aloita alusta! Sinun täytyy uudestisyntyä muutoin sinä et voi nähdä taivastenvaltakuntaa, niin se vaan on!"Koska olet vielä ihan alussa, etkä ilmeisesti edes uudestisyntynyt vielä, sinulle ei voi syöttää vahvaa ruokaa! Ei vauvoille panna kokonaista perunaa suuhun ja toivota parasta, koska se varmasti siihen tukehtuu ja kuolee. Mutta kun vava kasvaa sitten sen pitää alkaa saada vahvaa ruokaa!
Aloita alusta! Sinun täytyy uudestisyntyä muutoin sinä et voi nähdä taivastenvaltakuntaa, niin se vaan on! "
Muistin nämä kaverit kristinuskon piiristä todella hyvin, jotka minulle tuota samaa moskaa takoivat päähän: "Sinä olet vielä uskossasi vauva!" "sinä tarvitset lasten ruokaa valmiiksi pureskeltuna!"
Se on vapaasuuntalaisten taktiikka hakea auktoriteettiasemaa, sen tiedän varsin hyvin, sillä itse jouduin sitä kokemaan vielä kun olin kristitty.
Ja kaikenlisäksi minä olin syntymästä saakka kristitty - siis kasvanut uskoon, ja sitten joku saarnaaja, joka oli vähän liikaa viinaa aikoinaan vetäneenä tullut katumapäälle ja löytänyt "herran voitelun" kehtasi minulle tuollaista moskaa "julistaa".
Jos tällaiset ihmiset oikeasti välittäisivät ihmisistä ja kunnioittaisivat heitä, eivät he tällä tavalla käyttäytyisi. Jos auktoriteettiasema pitää tehdä selväksi tuolla tavalla, ei se mitään hedelmää ikinä voi kantaa. Auktoriteeteilla päähänlyönnin sijasta hyvä keino olisi kokeilla joskus empatiaa ja yritystä ymmärtää toista ihmistä. - pää pinnalla
A.Mikkonen kirjoitti:
Jos olet käynyt näkymättömän henkiolennon kanssa henkilökohtaista dialogia, niin en pidä sinua huijarina, vaan sanoisin että sinulla on aivan toisenlaisia ongelmia.
sairastuvat henkisesti eivätkä jaksa työn paineita! Mikä heillä mättää, onko nyt niin, että he eivät jaksa ilman Jumalaa? Olisi mielenkiintoista saada tietää kuinka he elämäänsä elävät? Jossain nyt mättä ja pahasti! Ihminen on tarkoitettu elämään Jumalaa lähellä, ilman sitä ihminen kärsii, se on minun diagnoosini asiasta!
- pää painuksissa
Panda09 kirjoitti:
"Koska olet vielä ihan alussa, etkä ilmeisesti edes uudestisyntynyt vielä, sinulle ei voi syöttää vahvaa ruokaa! Ei vauvoille panna kokonaista perunaa suuhun ja toivota parasta, koska se varmasti siihen tukehtuu ja kuolee. Mutta kun vava kasvaa sitten sen pitää alkaa saada vahvaa ruokaa!
Aloita alusta! Sinun täytyy uudestisyntyä muutoin sinä et voi nähdä taivastenvaltakuntaa, niin se vaan on! "
Muistin nämä kaverit kristinuskon piiristä todella hyvin, jotka minulle tuota samaa moskaa takoivat päähän: "Sinä olet vielä uskossasi vauva!" "sinä tarvitset lasten ruokaa valmiiksi pureskeltuna!"
Se on vapaasuuntalaisten taktiikka hakea auktoriteettiasemaa, sen tiedän varsin hyvin, sillä itse jouduin sitä kokemaan vielä kun olin kristitty.
Ja kaikenlisäksi minä olin syntymästä saakka kristitty - siis kasvanut uskoon, ja sitten joku saarnaaja, joka oli vähän liikaa viinaa aikoinaan vetäneenä tullut katumapäälle ja löytänyt "herran voitelun" kehtasi minulle tuollaista moskaa "julistaa".
Jos tällaiset ihmiset oikeasti välittäisivät ihmisistä ja kunnioittaisivat heitä, eivät he tällä tavalla käyttäytyisi. Jos auktoriteettiasema pitää tehdä selväksi tuolla tavalla, ei se mitään hedelmää ikinä voi kantaa. Auktoriteeteilla päähänlyönnin sijasta hyvä keino olisi kokeilla joskus empatiaa ja yritystä ymmärtää toista ihmistä.Raaamttu kehotta halajamaan kuin vastasyntynyt lapsi SANAN väärentämätöntä maitoa! Siis ihan itse halaja Sanaa!
Mitähän sinulle on tapahtunut? Etkö usko, että Jumala nostaa katuojasta kuningasten rinnallekin ihmisiä!? pää pinnalla kirjoitti:
sairastuvat henkisesti eivätkä jaksa työn paineita! Mikä heillä mättää, onko nyt niin, että he eivät jaksa ilman Jumalaa? Olisi mielenkiintoista saada tietää kuinka he elämäänsä elävät? Jossain nyt mättä ja pahasti! Ihminen on tarkoitettu elämään Jumalaa lähellä, ilman sitä ihminen kärsii, se on minun diagnoosini asiasta!
en tiedä,itse olen yli nelikymppinen.
- Kuolema & Verot
A.Mikkonen kirjoitti:
"Ihminen on tarkoitettu elämään Jumalaa lähellä, ilman sitä ihminen kärsii, se on minun diagnoosini asiasta!"
ja paska diagnoosi onkaan, sillä sinulla ei ole hajuakaan mitä nuoret työntekijät joutuvat työssä tänäpäivänä kestämään, jatkuvat YTt,pätkätyötä,raha revitään duunarin persemahasta yms.
mutta mitäpä pullamössöhihu oikeasta elämästä tietäisi. pää pinnalla kirjoitti:
Oliko siinä uutisessa jaksamattomuuden syy nimenomaan uskon puute,eikä esim että otetaan ylisuuria velkoja, pelätään työttömyyttä, tai jotain tällasta, vaan uskon puute olisi syy.
- pää pinnalla
A.Mikkonen kirjoitti:
vai mitä ne ovat!? Mielenkiintoista olisi saada tietää heidän taustansa onko uskovainen, onko ateisti vai mikä on?
Itse oli aikoinani sellainen, joka ei kieltänyt Jumalan olemassaoloa koskaan, mutta silti oli ulkona kuin lumiukko! - pää pinnalla
Kuolema & Verot kirjoitti:
"Ihminen on tarkoitettu elämään Jumalaa lähellä, ilman sitä ihminen kärsii, se on minun diagnoosini asiasta!"
ja paska diagnoosi onkaan, sillä sinulla ei ole hajuakaan mitä nuoret työntekijät joutuvat työssä tänäpäivänä kestämään, jatkuvat YTt,pätkätyötä,raha revitään duunarin persemahasta yms.
mutta mitäpä pullamössöhihu oikeasta elämästä tietäisi.minäkin olen ollut YIT neuvottelun alainen, mutta ei osunut minuun silloin, enkä kyllä usko sen nytkään osuvan enää!
Olen tullut toimeen erittäin pienillä rahoilla aikoinani, ja ihmettelin aina miten muut opiskelijat pystyivät juomaa viikonloppuisin niin paljon viinaa ja kaljaa!? Mistä ne saivat rahaa ei mulla ollut, tuskin tulin toimeen! Kai ne joivat opintorahansa?!
Enkä ole koskaan ymmärtänyt tuota jatkuvaa valittamista ja marmatusta aina on vika muissa. - pää painuksissa
A.Mikkonen kirjoitti:
Oliko siinä uutisessa jaksamattomuuden syy nimenomaan uskon puute,eikä esim että otetaan ylisuuria velkoja, pelätään työttömyyttä, tai jotain tällasta, vaan uskon puute olisi syy.
minua vain henkilökohtaisesti kiinnostaa tietää mistä on kysymys kun alle kolmikymppiset eivät jaksa enää työn paineita!
Yksi syy oli kai pirstaloituminen eli ei ole enää perhekeskeisyyttä. Sitten se että ollaan opiskelijoita niin kauan, että ei kestetä tavallista puurtamista, tavallista elämää. Opiskelijan elämä on vapaampaa kuin työntekijänä pitää aina ilmestyä tiettynä aikan työpailalle ja poiskin voi lhteä vasta kun työaika loppuu!
Mutta Jeesus sanoo mukavasti, että tulkaa minun tyköni kaikki työtätekevät ja raskautetut niin minä annan tielle LEVON! LEVOSTA käsin on mukava tehdä töitä! - Pedroviikset
pää pinnalla kirjoitti:
Suorituspaineet koulussa ja töissä, heikko työllisyystilanne ja jokapuolelta satelevat vaatimukset on se syy. Itelläkin tuntuu yhtenään että seinät ympärillä kaatuu päälle. Älkää aina vetäkö sitä jumalaanne tähän. Ei tässä semmoisia kaivata.
- Kuk regus susej
pää pinnalla kirjoitti:
minäkin olen ollut YIT neuvottelun alainen, mutta ei osunut minuun silloin, enkä kyllä usko sen nytkään osuvan enää!
Olen tullut toimeen erittäin pienillä rahoilla aikoinani, ja ihmettelin aina miten muut opiskelijat pystyivät juomaa viikonloppuisin niin paljon viinaa ja kaljaa!? Mistä ne saivat rahaa ei mulla ollut, tuskin tulin toimeen! Kai ne joivat opintorahansa?!
Enkä ole koskaan ymmärtänyt tuota jatkuvaa valittamista ja marmatusta aina on vika muissa."YIT"
Yleinen InsinööriToimisto, mitä sinua koskevaa siellä on neuvoteltu? - ateisti#?
pää painuksissa kirjoitti:
minua vain henkilökohtaisesti kiinnostaa tietää mistä on kysymys kun alle kolmikymppiset eivät jaksa enää työn paineita!
Yksi syy oli kai pirstaloituminen eli ei ole enää perhekeskeisyyttä. Sitten se että ollaan opiskelijoita niin kauan, että ei kestetä tavallista puurtamista, tavallista elämää. Opiskelijan elämä on vapaampaa kuin työntekijänä pitää aina ilmestyä tiettynä aikan työpailalle ja poiskin voi lhteä vasta kun työaika loppuu!
Mutta Jeesus sanoo mukavasti, että tulkaa minun tyköni kaikki työtätekevät ja raskautetut niin minä annan tielle LEVON! LEVOSTA käsin on mukava tehdä töitä!"Opiskelijan elämä on vapaampaa kuin työntekijänä pitää aina ilmestyä tiettynä aikan työpailalle ja poiskin voi lhteä vasta kun työaika loppuu!"
Kyllä se opiskelukin vaatii täsmällisyyttä, etenkin jos haluaa valmistua ajallaan ja vielä hyvin arvosanoin. Aika moni tekee myös töitä opiskelun ohella, joten ei ihme että ihminen väsyy. Usko tai sen puute tuskin on syynä muutoin kuin ihan ääritapauksissa. - Panda09
pää painuksissa kirjoitti:
Raaamttu kehotta halajamaan kuin vastasyntynyt lapsi SANAN väärentämätöntä maitoa! Siis ihan itse halaja Sanaa!
Mitähän sinulle on tapahtunut? Etkö usko, että Jumala nostaa katuojasta kuningasten rinnallekin ihmisiä!?Okei, valmiiksi pureskeltu oli oma kuvaukseni, mutta idea oli kuitenkin sama. Sinä taas sivuutit kokonaan sen, mitä minä viestilläni tarkoitin ja sen sijaan takerruit kolmeen vähäpätöiseen sanaan.
Pointtini oli se, että tuolla tavalla käyttäytyvät helluntailaiset, vapaaseurakuntalaiset ynnä muut "karismaattiset" kristityt, jotka haluavat auktoriteetteihin turvaten hakata sitä "jumalan sanaa" päähän.
Heille koko idea on se, että he saavat olla ylempänä aktoriteettina jakamassa armostaan totuuden siemeniä noille vähäpätöisemmille, pienemmille sieluille.
(Huomaa nyt että tämä viimeinenkin virke oli omaa vapaata tulkintaani vapislaisten käyttäytymisestä. Pyydän, ettet takertuisi siihen miten sanoin asian, vaan huomaisit sen, mitä yritin kaikella tällä sanoa).
- goddeloos
"Katsokaa TV7 siellä on paljon hyvää ja romuttaa väärät käsitykset ja mielikuvanne Raamatusta!"
- Eiköhän nuo "kannat" ole esitety vain yhdeltä kantilta... Kannattaa ennemmin otta itse raamattu esiin ja lukea se lukemalla!! kannesta kanteen... huomaat kuten minä että se on... perseestä!- pää pinnalla
Etioppian kunigattaren hoviherralta kerran, kun hän oli matkalla Jerusalemista takaisin aarteitansa hoitamaan! Hoviherra vastasi miten minä voisin ymmärtää kun kukaan ei opasta?! Ihan kuin sinä!
Kuuntele ja katsele avoimin mielin ja sydämin näitä ohjelmia!
please, älä nyt vain sano, että sydän ei voi olla avoin koska se on lihaskimppu! Tiedät kuitenkin mitä tarkoitan!
Mutta Filippukselle puhui Herran enkeli sanoen: "Nouse ja mene puolipäivään päin sille tielle, joka vie Jerusalemista alas Gassaan ja on autio".
27. Ja hän nousi ja lähti. Ja katso, siellä kulki etiopialainen mies, Etiopian kuningattaren Kandaken hoviherra, mahtava mies ja koko hänen aarteistonsa hoitaja; hän oli tullut Jerusalemiin rukoilemaan
28. ja oli nyt paluumatkalla ja istui vaunuissaan ja luki profeetta Esaiasta.
29. Niin Henki sanoi Filippukselle: "Käy luo ja pysyttele lähellä noita vaunuja".
30. Niin Filippus juoksi luo ja kuuli hänen lukevan profeetta Esaiasta ja sanoi: "Ymmärrätkö myös, mitä luet?"
31. Niin hän sanoi: "Kuinka minä voisin ymmärtää, ellei kukaan minua opasta?" Ja hän pyysi Filippusta nousemaan ja istumaan viereensä.
32. Ja se kirjoitus, jota hän luki, oli tämä: "Niinkuin lammas hänet viedään teuraaksi; ja niinkuin karitsa on ääneti keritsijänsä edessä, niin ei hänkään suutansa avaa.
33. Hänen alentumisensa kautta hänen tuomionsa otetaan pois. Kuka kertoo hänen syntyperänsä? Sillä hänen elämänsä otetaan pois maan päältä."
34. Ja hoviherra kysyi Filippukselta sanoen: "Minä pyydän sinua: sano, kenestä profeetta puhuu näin, itsestäänkö vai jostakin toisesta?"
35. Niin Filippus avasi suunsa ja lähtien tästä kirjoituksesta julisti hänelle evankeliumia Jeesuksesta.
36. Ja kulkiessaan tietä he tulivat veden ääreen; ja hoviherra sanoi: "Katso, tässä on vettä. Mikä estää kastamasta minua?"
38. Ja hän käski pysäyttää vaunut, ja he astuivat kumpikin veteen, sekä Filippus että hoviherra, ja Filippus kastoi hänet.
39. Ja kun he olivat astuneet ylös vedestä, tempasi Herran Henki Filippuksen pois, eikä hoviherra häntä enää nähnyt. Ja hän jatkoi matkaansa iloiten.
40. Mutta Filippus tavattiin Asdodissa; ja hän vaelsi ympäri ja julisti evankeliumia kaikissa kaupungeissa, kunnes tuli Kesareaan.
Ottaako koville enkelit ja kaikki yliluonnoliset jutut? Mutta koko Jeesuksen syntymäkin oli yliluonnolista, syystä että mikä meidän kaltainen(syntiinlangennut olemus) ei olisi voinut meitä lunastaa! Hänen piti olla toista sorttia! pää pinnalla kirjoitti:
Etioppian kunigattaren hoviherralta kerran, kun hän oli matkalla Jerusalemista takaisin aarteitansa hoitamaan! Hoviherra vastasi miten minä voisin ymmärtää kun kukaan ei opasta?! Ihan kuin sinä!
please, älä nyt vain sano, että sydän ei voi olla avoin koska se on lihaskimppu! Tiedät kuitenkin mitä tarkoitan!
Mutta Filippukselle puhui Herran enkeli sanoen: "Nouse ja mene puolipäivään päin sille tielle, joka vie Jerusalemista alas Gassaan ja on autio".
27. Ja hän nousi ja lähti. Ja katso, siellä kulki etiopialainen mies, Etiopian kuningattaren Kandaken hoviherra, mahtava mies ja koko hänen aarteistonsa hoitaja; hän oli tullut Jerusalemiin rukoilemaan
29. Niin Henki sanoi Filippukselle: "Käy luo ja pysyttele lähellä noita vaunuja".
30. Niin Filippus juoksi luo ja kuuli hänen lukevan profeetta Esaiasta ja sanoi: "Ymmärrätkö myös, mitä luet?"
31. Niin hän sanoi: "Kuinka minä voisin ymmärtää, ellei kukaan minua opasta?" Ja hän pyysi Filippusta nousemaan ja istumaan viereensä.
32. Ja se kirjoitus, jota hän luki, oli tämä: "Niinkuin lammas hänet viedään teuraaksi; ja niinkuin karitsa on ääneti keritsijänsä edessä, niin ei hänkään suutansa avaa.
33. Hänen alentumisensa kautta hänen tuomionsa otetaan pois. Kuka kertoo hänen syntyperänsä? Sillä hänen elämänsä otetaan pois maan päältä."
34. Ja hoviherra kysyi Filippukselta sanoen: "Minä pyydän sinua: sano, kenestä profeetta puhuu näin, itsestäänkö vai jostakin toisesta?"
35. Niin Filippus avasi suunsa ja lähtien tästä kirjoituksesta julisti hänelle evankeliumia Jeesuksesta.
36. Ja kulkiessaan tietä he tulivat veden ääreen; ja hoviherra sanoi: "Katso, tässä on vettä. Mikä estää kastamasta minua?"
38. Ja hän käski pysäyttää vaunut, ja he astuivat kumpikin veteen, sekä Filippus että hoviherra, ja Filippus kastoi hänet.
39. Ja kun he olivat astuneet ylös vedestä, tempasi Herran Henki Filippuksen pois, eikä hoviherra häntä enää nähnyt. Ja hän jatkoi matkaansa iloiten.
40. Mutta Filippus tavattiin Asdodissa; ja hän vaelsi ympäri ja julisti evankeliumia kaikissa kaupungeissa, kunnes tuli Kesareaan.
Ottaako koville enkelit ja kaikki yliluonnoliset jutut? Mutta koko Jeesuksen syntymäkin oli yliluonnolista, syystä että mikä meidän kaltainen(syntiinlangennut olemus) ei olisi voinut meitä lunastaa! Hänen piti olla toista sorttia!Voisitko oikeasti lopettaa ton raamatun jakeitten postittamisen tänne,
se ei vakuuta ketään täällä, ja jos sinulla ei ole mitään omaa sanottavaa,
ihan vaikka keskustelua ja ehkä muidenkin mielipiteiden lukemista
tai edes pientä yritystä asettua toisen asemaan,
niin suosittelen takaisin helluntalaisten sivulle siirtymistä.
"Ottaako koville enkelit ja kaikki yliluonnoliset jutut? Mutta koko Jeesuksen syntymäkin oli yliluonnolista, syystä että mikä meidän kaltainen(syntiinlangennut olemus) ei olisi voinut meitä lunastaa! Hänen piti olla toista sorttia!"
Ei ota koville.
Ottaako koville kun yhtä ainoaa yliluonnollista asiaa ei ole koskaan, toistan, koskaan todistettu oikeasti.
Että se lukee raamatussa ei ole todiste.- goddeloos
pää pinnalla kirjoitti:
Ottaako koville enkelit ja kaikki yliluonnoliset jutut? Mutta koko Jeesuksen syntymäkin oli yliluonnolista, syystä että mikä meidän kaltainen(syntiinlangennut olemus) ei olisi voinut meitä lunastaa! Hänen piti olla toista sorttia!kyseessä herra vai narri?
Kuuntele ja katsele avoimin mielin ja sydämin näitä ohjelmia!"
- Sori... olen järkevä... käytän aivoja...
"Ottaako koville enkelit ja kaikki yliluonnoliset jutut? "
- Ottaa se että joku tosiaan uskoo todeksi...
"Mutta koko Jeesuksen syntymäkin oli yliluonnolista, syystä että mikä meidän kaltainen(syntiinlangennut olemus) ei olisi voinut meitä lunastaa! Hänen piti olla toista sorttia!"
- Toista sortti juuh, huonoa satua... - pää pinnalla
A.Mikkonen kirjoitti:
Voisitko oikeasti lopettaa ton raamatun jakeitten postittamisen tänne,
se ei vakuuta ketään täällä, ja jos sinulla ei ole mitään omaa sanottavaa,
ihan vaikka keskustelua ja ehkä muidenkin mielipiteiden lukemista
tai edes pientä yritystä asettua toisen asemaan,
niin suosittelen takaisin helluntalaisten sivulle siirtymistä.
"Ottaako koville enkelit ja kaikki yliluonnoliset jutut? Mutta koko Jeesuksen syntymäkin oli yliluonnolista, syystä että mikä meidän kaltainen(syntiinlangennut olemus) ei olisi voinut meitä lunastaa! Hänen piti olla toista sorttia!"
Ei ota koville.
Ottaako koville kun yhtä ainoaa yliluonnollista asiaa ei ole koskaan, toistan, koskaan todistettu oikeasti.
Että se lukee raamatussa ei ole todiste.se ei muuta meitä eikä auta teitä.
Olisit nyt voinut lukea sydän avoinna pohtien sen Raamatun kohdan, mutta et tee niin. Ihmettelen todella asennettanne, mutta varmaan se ei teitä kiinnosta minun ihmettelyni!? - ateisti#?
pää pinnalla kirjoitti:
se ei muuta meitä eikä auta teitä.
Olisit nyt voinut lukea sydän avoinna pohtien sen Raamatun kohdan, mutta et tee niin. Ihmettelen todella asennettanne, mutta varmaan se ei teitä kiinnosta minun ihmettelyni!?Ihan mielenkiinnosta kysyn, että jos kehottaisin sinua lukemaan vaikkapa Tuntemattoman sotilaan viidennen luvun toisen osan, tekisitkö sen "sydän avoinna"?
pää pinnalla kirjoitti:
Olisit nyt voinut lukea sydän avoinna pohtien sen Raamatun kohdan, mutta et tee niin. Ihmettelen todella asennettanne, mutta varmaan se ei teitä kiinnosta minun ihmettelyni!?Jos se on alentuva tyyli että sanoo, jos sulla itsellä ei ole mitään sanottavaa, niin voisitko lopettaa sen raamatun kopioimisen tänne ateisti sivuille, siellä ei ole ainuttakaan kohtaa mikä meidät vakuuttaa mistään,siellä olevasta asiasta, ja jos olet kerran uskonhenkilö, niin usko tämä.
Emmekö olekkin olleen kohteliaita sinua kohtaan?
Niin voisitko olla kohtelias meitä kohtaan,ole ystävällinen.- goddeloos
pää pinnalla kirjoitti:
Olisit nyt voinut lukea sydän avoinna pohtien sen Raamatun kohdan, mutta et tee niin. Ihmettelen todella asennettanne, mutta varmaan se ei teitä kiinnosta minun ihmettelyni!?mutta erittäin syvästi ihmettelen...
"Olisit nyt voinut lukea sydän avoinna pohtien sen Raamatun kohdan, mutta et tee niin. Ihmettelen todella asennettanne, mutta varmaan se ei teitä kiinnosta minun ihmettelyni!?"
- Lue raamattu ilman sydäntä mutta käyttäen aivoja, järkeä. Huomaat kuinka hiton typeä opus se on... pää pinnalla kirjoitti:
Olisit nyt voinut lukea sydän avoinna pohtien sen Raamatun kohdan, mutta et tee niin. Ihmettelen todella asennettanne, mutta varmaan se ei teitä kiinnosta minun ihmettelyni!?Noniin mä luin sen,se oli ihan sitä samaa tuubaa kuin koko muukin opus,oletko nyt tyytyväinen.
Tuolla tekstillä ei ollu tekemistä yhtään minkään tärkeen asian kanssa,se että julistaa raamatussa evankeliumia,ei ole tärkee asia.- pää pinnalla
ateisti#? kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta kysyn, että jos kehottaisin sinua lukemaan vaikkapa Tuntemattoman sotilaan viidennen luvun toisen osan, tekisitkö sen "sydän avoinna"?
sorry vaan!
ps. minä puhin sinulle Jumalan sanan tutkimisesta, mutta kun et usko siihen niin ok! - ateisti#?
pää pinnalla kirjoitti:
sorry vaan!
ps. minä puhin sinulle Jumalan sanan tutkimisesta, mutta kun et usko siihen niin ok!Tuntematon sotilas oli vain esimerkki paremmasta luettavasta. Yhtä lailla voisin suositella Kalevalaa. Kas kun se, mikä sinulle on jumalan sanaa, on minulle pelkkää tekstiä. Ja ei, en todellakaan usko siihen, eikä kovin moni muukaan tällä palstalla, niin miten olisi jos menisit pois?
- Panda09
pää pinnalla kirjoitti:
sorry vaan!
ps. minä puhin sinulle Jumalan sanan tutkimisesta, mutta kun et usko siihen niin ok!Jos satanisti pyytäisi sinua lukemaan Anton LaVeyn mustaa raamattua, koska hän olisi niin varma, että siinä on totuus, lukisitkö sitä?
Panda09 kirjoitti:
Jos satanisti pyytäisi sinua lukemaan Anton LaVeyn mustaa raamattua, koska hän olisi niin varma, että siinä on totuus, lukisitkö sitä?
Kertoo tässä mitä jumala on hänelle henkilökohtaisesti antanut.
Ei ihmiset vaan jumala.
Lue pää pystyyn siitä avoimin sydämin.
http://www.kristitynfoorumi.fi/meyer.htm- pää pinnalla
A.Mikkonen kirjoitti:
Kertoo tässä mitä jumala on hänelle henkilökohtaisesti antanut.
Ei ihmiset vaan jumala.
Lue pää pystyyn siitä avoimin sydämin.
http://www.kristitynfoorumi.fi/meyer.htmensin kaikki meni, ihan kaikki vaikka oli Idän vaurain mies. Jobin elämän oli merkillepantavaa!
Kun Job antoi anteeksi arvostelijoileen ja rukoili heidän puolestaan, käänsi Herra Jobin kohtalon, ja antoi Jobille kaikkea kaksin verroin enemmän, kuin hänellä ennen oli ollut!
Jobin posti onkin tällaista! Jumala on Joycen elämänkin muuttanut. Hän on kertonut lähtötilanteensa aika tarkkaan, mietippä sitä! Nainen ei ole tippaakaan katkera ja syyttele muita, ne asiat ovat vihollisen ansoja, että niihin jäisimme kiikkiin. Raamttu varoittaa katkeruuden juuresta, joka kasvaa ja tekee häiriöitä ihmisen elämässä piilossa.....ja monet sen kautta tulevat saastutetuksi! pää pinnalla kirjoitti:
ensin kaikki meni, ihan kaikki vaikka oli Idän vaurain mies. Jobin elämän oli merkillepantavaa!
Kun Job antoi anteeksi arvostelijoileen ja rukoili heidän puolestaan, käänsi Herra Jobin kohtalon, ja antoi Jobille kaikkea kaksin verroin enemmän, kuin hänellä ennen oli ollut!
Jobin posti onkin tällaista! Jumala on Joycen elämänkin muuttanut. Hän on kertonut lähtötilanteensa aika tarkkaan, mietippä sitä! Nainen ei ole tippaakaan katkera ja syyttele muita, ne asiat ovat vihollisen ansoja, että niihin jäisimme kiikkiin. Raamttu varoittaa katkeruuden juuresta, joka kasvaa ja tekee häiriöitä ihmisen elämässä piilossa.....ja monet sen kautta tulevat saastutetuksi!"Nainen(Joyce)ei ole tippaakaan katkera ja syyttele muita."
Ei varmasti syyttelekään eikä ole katkera kun ihmiset syytävät hänelle 8000 000 dollaria kuukaudessa.
- ateisti#?
Katsottu on. Paskaa settiä.
"Katsokaa TV7 siellä on paljon hyvää ja romuttaa väärät käsitykset ja mielikuvanne Raamatusta!"
TV7 on suomen Comedy Channel.- Atte Ateisti
Klo 19 ja 21 ovat liian myöhäisiä ruokailuajakseni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.39715386Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei1192360- 941859
- 831748
Onko kenelläkään tästä tietoo?
https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te461317- 971240
Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?
Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e2811138Suomussalmi News -valvontakameran tunnisteet pojista
Pojat on aina poikia, mutta kiusanteko ja muu ilkivalta ei ole hyväksyttävää. Suomussalmi News -ryhmässä on uunituore vi311116Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin821104Ihastukselleni
Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn211073