Tiedoksi että Ajan Fakta ilmestyy taas keskiviikona. Maakunnassa loppuviikosta. Hyviä lukuhetkiä!
Ajan Fakta ilmestyy keskiviikkona.
28
488
Vastaukset
Sellaisten ihmisten kustantama, joilla on mielikuvitus ystävä.
Ajatelkaa,, aikuisia ihmisiä..
En hirveästi luottaisi tällaisten ihmisten jorinoihin.- reijo r:lle.
Lehtesi on täysi paska.
Ajan Faktassa on käytetty mielikuvitusta jo nimessä. Sanana fakta tarkoittaa tosiasia. Siinä mielessä Ajan Fakta on harvinainen lehti että sen maksullisissa ilmoituksissa taitaa olla enemmän faktaa kuin toimituksellisissa artikkeleissa.
- yhtä tyhjän kanssa
reijo r:lle. kirjoitti:
Lehtesi on täysi paska.
Moni pitää lehdestä kyllä. Lue ja rukoile. Kyllä se sullekin aukeaa. Tai sitten ei.
- Jumala on
v-ms kirjoitti:
Ajan Faktassa on käytetty mielikuvitusta jo nimessä. Sanana fakta tarkoittaa tosiasia. Siinä mielessä Ajan Fakta on harvinainen lehti että sen maksullisissa ilmoituksissa taitaa olla enemmän faktaa kuin toimituksellisissa artikkeleissa.
Ajan Faktan nimi todella tarkoittaa ajassa elävä Jumalaa. Joten se oli todella hyvä nimi lehdelle. Minusta hyvä! Toki mainoksetkin on Faktaa.
Raamattu keroo näin: "...ja minä elän; ja minä olin kuollut, ja katso, minä elän aina ja iankaikkisesti, ja minulla on kuoleman ja tuonelan avaimet." (Johanneksen ilmestys 1:18)
Näin on pojat. Jumalan armoa voit paeta, mutta et tuomiota. - No proplems
Näyttäisi siltä, että sekä minuun, että lehteen kyllä luotetaan. :) Kiitos Herralle!
- Hyvähyvä
No proplems kirjoitti:
Näyttäisi siltä, että sekä minuun, että lehteen kyllä luotetaan. :) Kiitos Herralle!
...kovasti kaipaillut.Kiitos!
- faktaa ja
Hyvähyvä kirjoitti:
...kovasti kaipaillut.Kiitos!
rukoilin jeesusta.ei auttanut,tilasin Raton.nyt kulkee.
- Katto Veijo
No proplems kirjoitti:
Itsekeskeinen ihminen.
- mutta ei tähän!
No proplems kirjoitti:
Hurskas olet, myönnettäköön?
- heijaahuhhuh
Uskonto liittyy verkostomarkkinointiin erityisesti kahdella tavalla. Ensinnäkin verkostomarkkinoijien toiminnassa on usein nähty uskonlahkon piirteitä: karismaattisia johtajia, lähes uskomatonta tosiasioiden kieltämisen taitoa ja sosiaalista eristäytyneisyyttä.
- Palstaan kyllästynyt
Väärä media mainostaa täällä.
Valitettavasti suurin osa sivuilla vierailevistä on jollain lailla häiriintyneitä ja purkavat täällä pahaa oloaan uskaltamatta julkisesti sanoa omia mielipiteitään.
Puun takaa on helppo huudella.- mutta kuitenkin
Onhan tämä vähän kanttinen paika ja monenmositta tulee päälle, mutta tää on ihan hupaisia veikkoja kuitenkin. :) Ja yksi on varma, Jeesus rakastaa jokaista ihna täpöllä! :)
Siunattua joulunaikaa jokaiselle. - lämmöllä 99
mutta kuitenkin kirjoitti:
Onhan tämä vähän kanttinen paika ja monenmositta tulee päälle, mutta tää on ihan hupaisia veikkoja kuitenkin. :) Ja yksi on varma, Jeesus rakastaa jokaista ihna täpöllä! :)
Siunattua joulunaikaa jokaiselle.Kiitokset lehdestä vastaaville ja rauhallista joulun odottelua vaan kaikille.
- P. Akana
Ajan Faktaan tutustuminen on yleissivistysta ja tietoisuutta lisäävä lukukokemus, pääsee tutustumaan olemattomiin uskovien hörhöilijöitten ajatuksenjuoksuun ja uskomuksiin! Suosittelen Ajan Faktaan tutustumista!
- myyntiKieltoon
Miksi tuo ajan faktan mainostaminen on täällä mahdollista kun täällä ei muutkaan saa mainostaa.
Tässä se nähdään, kuinka sisään lämpiävä lahkolaisten valtaama kylä tämä Kokkola on.
Näkee hyvin myös tämän uskonnollisen bisneksen, mitä tämä helppoheikki reijoR täällä sivustoilla tekee. - P. Akana
myyntiKieltoon kirjoitti:
Miksi tuo ajan faktan mainostaminen on täällä mahdollista kun täällä ei muutkaan saa mainostaa.
Tässä se nähdään, kuinka sisään lämpiävä lahkolaisten valtaama kylä tämä Kokkola on.
Näkee hyvin myös tämän uskonnollisen bisneksen, mitä tämä helppoheikki reijoR täällä sivustoilla tekee.Lahkolaisuudella on Kokkolassa kunniakkaat perinteet. Paras lajissaan on ollut Maria Åkerblom, hänen saavutuksiin ei ole vielä kukaan yltänyt, Markku Koivisto on ehkä numero kaksi, Reijo R:llä ei ole oikein uskottavuutta. Mistä saataisiin uusi Maria, tulisi hauskaa vipinää tähän tuppukylään jumalan armosta. Baptistit, metodistit, jos jonkinsortin heränneet joita on Kokkolassa kaikensorttisia, ovat melko väritöntä porukkaa. Uudella Marialla olisi hyvä markkinarako!
- jh
P. Akana kirjoitti:
Lahkolaisuudella on Kokkolassa kunniakkaat perinteet. Paras lajissaan on ollut Maria Åkerblom, hänen saavutuksiin ei ole vielä kukaan yltänyt, Markku Koivisto on ehkä numero kaksi, Reijo R:llä ei ole oikein uskottavuutta. Mistä saataisiin uusi Maria, tulisi hauskaa vipinää tähän tuppukylään jumalan armosta. Baptistit, metodistit, jos jonkinsortin heränneet joita on Kokkolassa kaikensorttisia, ovat melko väritöntä porukkaa. Uudella Marialla olisi hyvä markkinarako!
takan sytykettä!
- Af on nr 1
jh kirjoitti:
takan sytykettä!
Mutta myös persuksenalustaksi kesäjuhlilla :) Jos mielikuvtusta vain riittää niin siitä voisi saada myös joulukoristeita. :) Siitä Ajan Fakta on hyvä lehti, että se on monipuolinen.
Raamatun mukaan usko ei ole jokamiehen, siis osa ihmisistä ei koskaan valitse Jeesusta herrakseen. Heille riittää tämä ajallinen. Ja sitten tulee loppu. Näin kuvitellaan. Kuitenkin Raamattu kertoo ja lupaa, että tämän elämän jälkeen ihminen nostaa katseensa tuonelassa. Jos et ole tällä hyväksynyt Jeesusta herraksesi ei se onnistu myöskään tuonelassa. Iankaikkinen kadotus, eli helvetti on varattu jumalattoman osaksi iankaikkisesti.
Suurin osa kuitenkin lukee lehden tarkkaan ja rukoilee, että jokainen ateisti ja jumalaton saisi piston sydämeensä sen kautta, ja että Pyhä Henki kutsuisi ihmisiä parannuksen kautta pelastukseen. Sillä pelastus on kuitenkin valmistettu kaikille ihmisille jo valmiiksi! Tätä sanotaan Jumalan armolahjaksi ihmiselle. Ja kuten lahja yleensä, myös pelastus tulee ottaa vastaan, muuteoin se jää hyödyttömäksi.
Kiitos kun sain taas saarnata :) Siunausta jokaisen jouluu.
- ihan perkeleestä
HEI! SAASTUTTAMINEN ON SYNTIÄ! paperin tuottaminen kuluttaa VALTAVASTI energiaa.
jokin roti pitäisi saada kaiken maailman julkaisukelvottmille paskalehdille!! onneksi sentään klan sanomat lopetettiin.- jauhaa
vain paskaa saadakseen ilmaista mainosta paska lehdelleen.jokainen vastaus tämän pelle-reijon viesteihin on sama kuin heittäisi bensaa liekkeihin.
Aloittaja on pahasti sairas.Toivottavasti pääsee joskus hoitoon.
- kansalaiset
voitais tehdä semmonen homma, et aletaan postittaan ne paskalehdet sinne maestron itsensä osoitteeseen takas. mä ainakin nään aina mustaa kun mun laatikosta löytyy ko. aviisi!!!!!!!!!!"
- mutta AF kelpaa aina
Mutta toki voitte postittaa takasin, saan sen uudelleen sitten kiertoon. Mutta olisiko mahdollista että laitatte vielä ennen joulua. Kiitos!
Valaistuneet kansalaiset ;) Jeps. - Sanan levityksestä
Jos näet mustaa, niin se viittaisi sielunvihollisen toimintaan hengessäsi. Siksi on tässä hyvä nyt Jeesuksen Kristuksen, Jumalan Pojan nimessä, nuhdella noita pimeyden valtoja ja voimia, jotka pitävät sinua noin kovassa pimeydessä. Jumala sanoo: Tulkoon Valkeus! Saatanan on väisyttävä kiusaamasta näitä ihmisraukkoja Jeesuksen nimessä! Olkoon aina ja kaikkialla ylistetty Herramme Jeesuksen Kristuksen nimi, jolla on KAIKKI valta taivassa ja maan päällä! Aamen!
Rohkeasti vain pojat, sanoutukaa irti pimyden vallasta, niin jo kirkas valkeus koittaa ja alatte näkemän väreissä. Jeesus antaa tulevaisuuden ja toivon. HALLE! - 3+9=12
Älkää ruokkiko ReijoR:n pyrkimyksiä julkkikseksi. Koko tämä hänen kirjoittelunsa on ainoastaan sitä varten että hänen egoaan hivelee julkisuus. Hänhän tilasi itsestään ja vaimostaan haastattelun Ilta- Sanomiin viime kesänä vain jotta saisi kertoa kuinka loistavia ihmisiä hän ja vaimonsa ovat. Tukka vaalennettuna moottoripyörän vieressä kuvattu imelä ilme naamalla.
Onkohan tilattu uusi valtakunnallisen lehden kuvallinen "haastattelu" kun on mies mennyt värjäämään takatukkansa taas blondiksi. Ei taida kelvata se jeesuksen antama väri lehtikuviin, vai mikä se on kun pitää jumalan töitä korjailla.
Nämä ReijoR:n hihhuloinnit on ainoastaan sitä varten että rahavirta pysyisi vakaana ja uuden Harrikan hankinta olisi helpompaa. Rahat pois typeryksiltä. - 29773
3+9=12 kirjoitti:
Älkää ruokkiko ReijoR:n pyrkimyksiä julkkikseksi. Koko tämä hänen kirjoittelunsa on ainoastaan sitä varten että hänen egoaan hivelee julkisuus. Hänhän tilasi itsestään ja vaimostaan haastattelun Ilta- Sanomiin viime kesänä vain jotta saisi kertoa kuinka loistavia ihmisiä hän ja vaimonsa ovat. Tukka vaalennettuna moottoripyörän vieressä kuvattu imelä ilme naamalla.
Onkohan tilattu uusi valtakunnallisen lehden kuvallinen "haastattelu" kun on mies mennyt värjäämään takatukkansa taas blondiksi. Ei taida kelvata se jeesuksen antama väri lehtikuviin, vai mikä se on kun pitää jumalan töitä korjailla.
Nämä ReijoR:n hihhuloinnit on ainoastaan sitä varten että rahavirta pysyisi vakaana ja uuden Harrikan hankinta olisi helpompaa. Rahat pois typeryksiltä.Ei Reijon tarvitse pyrkiä kuulisaksi. -hän on jo.
- tämä riitää
3+9=12 kirjoitti:
Nämä ReijoR:n hihhuloinnit on ainoastaan sitä varten että rahavirta pysyisi vakaana ja uuden Harrikan hankinta olisi helpompaa. Rahat pois typeryksiltä.Tämä on sellainen homma, että tällä pitää vain olla kasvot. Ei nämä nyt häävit meikäläisellä ole, mutta näillä vain mennään. Itsensä kuuluisaksi tekemisestä ei suinkaan ole kyse, se on sivujuonne tässä ja välttämätön paha. Se kenet haluan tehdä kuuluisaksi, on Herrani Jeesus Kristus. Hänelle kuuluu kaikki kunnia ja kirkkaus ja ylistys! Minua ystävä voit mollata niin paljon kun sielu sietää, laillisuuden puitteissa, annan siitäkin kunnian Jumalalle!
Johannes 15:20: "Muistakaat sitä sanaa, jonka minä teille sanoin: ei ole palvelia suurempi herraansa. Jos he minua vainosivat, niin he myös teitä vainoovat: jos he minun sanani kätkivät, niin he teidänkin sananne kätkevät".
ITSE pidän tuosta vaaleasta takatukasta ja se on ok. Lisäksi ITSE pidän vaimostani ja ITSE pidän harrikastani. Jos joku ei pidä, ei oo meikän ongelma.
Mitä iltasanomien juttuun tulee, niin minusta se oli hyvä! Ihmiset tiesi nyt, että on olemassa vaihtoehto avioero tilanteissa, eikä aina ole pakko ottaa sitä lopullista eroa vaikka tuleekin töpekseltyä elämän aikana. Jeesus antaa voimaa parannukseen ja hän sitoo särkyneet sydämet.
Eikö sinustakin ollut hyvä, että lapsemme saivat oman isän ja äidin takasin ja perhe eheytyi. Et kai sinä sitä vastaan kuitenkaan ole?
Siunattua joulunaikaa sinulle kateellinen ystäväni. Kyllä se siitä sinullekin vielä aurinko risuksaan paistaa -niinkuin vanha suomalainen sanonta kuuluu - kunhan vain nöyrryt Jumalan väkevän käden alle. Hän sinut aikanaan korottaa.
Sananlaskut 29:23: "Ylpeys kukistaa ihmisen; vaan kunnia korottaa nöyrän." - kadehdittava
tämä riitää kirjoitti:
Tämä on sellainen homma, että tällä pitää vain olla kasvot. Ei nämä nyt häävit meikäläisellä ole, mutta näillä vain mennään. Itsensä kuuluisaksi tekemisestä ei suinkaan ole kyse, se on sivujuonne tässä ja välttämätön paha. Se kenet haluan tehdä kuuluisaksi, on Herrani Jeesus Kristus. Hänelle kuuluu kaikki kunnia ja kirkkaus ja ylistys! Minua ystävä voit mollata niin paljon kun sielu sietää, laillisuuden puitteissa, annan siitäkin kunnian Jumalalle!
Johannes 15:20: "Muistakaat sitä sanaa, jonka minä teille sanoin: ei ole palvelia suurempi herraansa. Jos he minua vainosivat, niin he myös teitä vainoovat: jos he minun sanani kätkivät, niin he teidänkin sananne kätkevät".
ITSE pidän tuosta vaaleasta takatukasta ja se on ok. Lisäksi ITSE pidän vaimostani ja ITSE pidän harrikastani. Jos joku ei pidä, ei oo meikän ongelma.
Mitä iltasanomien juttuun tulee, niin minusta se oli hyvä! Ihmiset tiesi nyt, että on olemassa vaihtoehto avioero tilanteissa, eikä aina ole pakko ottaa sitä lopullista eroa vaikka tuleekin töpekseltyä elämän aikana. Jeesus antaa voimaa parannukseen ja hän sitoo särkyneet sydämet.
Eikö sinustakin ollut hyvä, että lapsemme saivat oman isän ja äidin takasin ja perhe eheytyi. Et kai sinä sitä vastaan kuitenkaan ole?
Siunattua joulunaikaa sinulle kateellinen ystäväni. Kyllä se siitä sinullekin vielä aurinko risuksaan paistaa -niinkuin vanha suomalainen sanonta kuuluu - kunhan vain nöyrryt Jumalan väkevän käden alle. Hän sinut aikanaan korottaa.
Sananlaskut 29:23: "Ylpeys kukistaa ihmisen; vaan kunnia korottaa nöyrän."ReijoR koskaan vieraissa naisissa ennen uskoontuloa ? ajalla jolloin ryyppäsit ja rälläsit ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.39615270Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei1172337- 941849
- 831738
Onko kenelläkään tästä tietoo?
https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te461317- 971230
Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?
Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e2801133Suomussalmi News -valvontakameran tunnisteet pojista
Pojat on aina poikia, mutta kiusanteko ja muu ilkivalta ei ole hyväksyttävää. Suomussalmi News -ryhmässä on uunituore vi301104Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin811091Ihastukselleni
Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn211063