Auto on Vectra 2,2 elegance -01. Kauppareisulla loppui akku kuin seinään, tuuppimalla käyntiin ja merkkikorjaamon pihaan. Vaihtoivat autoon akun mutta hakiessamme autoa huomasimme että kojetaulussa palaa korjaamo valo. Siis se missä on auton kuva ja jakari poikittain. Poistivat sen liikkeessä mutta käynnistäessä se tulee uudelleen. Vika koodi PO602. Auto ollut jo kaksi kertaa pajalla (merkkikorjaamossa)ja edelleen valo palaa.jotain on kuulemma ohjelmoitu uudestaan vaan ei auta. Lisäksi autoa ei pysty käynnistämään uudelleen ellei ota virtaavaimia pois virtalukosta välillä. Onko kellään tietoa.
Missä vika
Jakarit autossa
2
409
Vastaukset
- pauli57
Mitään osia enne kun akku meni tyhjäksi? Mulla vaihdettin kerran ajovalokytkin uudempaan malliin, niin tämä tyhjeksi akun auton parkissa ollessa. Ei keksineet muuta kuin vaihtoivat vanhan mallinen kytkimen takaisin. Onneksi osasin itse mitata missä vika.
- mitään
Osia vaihdettu ennen. akku oli vaan 'hajonnut' .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692733
- 632674
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151392
- 481247
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81207