Teksti ei ole pitkä, jos tahdot luke seuraavan, se voi olla pari sanaa pitempi, joten ehdit vilkaista:
http://www.sekl.fi/4faktaa/1fakta.html
Neljä faktaa liittyen kristinuskoon
2
148
Vastaukset
Sama vielä lyhyemmin:
1. Jumala on niin lääpällään ihmisiin, että haluaisi ihmisten elävän yhteydessä häneen itseensä.
2. Joku pösilö halusi lähteä omille teilleen ja siksi on välit poikki. Jumalan mielestä kaikki ovat nyt syntisiä.
3. Nekin jotka haluavat kyhnätä jumalan kanssa ovat löysässä hirressä.
4. Kuitenkin Jumalan ihmelapsi Jeesus sovitti ne synnit.
5. Tuon kertaluonteisen sovitushomman ansiosta voivat halukkaat saada omalta osaltaan korjattua pilalle menneen suhteen. Riittä kun lausuu kivan loitsun.
Ja sitten pitäisi olla hyvä mieli. :-)
On siinä näppärä houkutin niille epätoivoisille sieluille, joihin tuollainen saaga kolahtaa.- Threemoles
Neljä faktaa. Luomakuntamme Luoja, taivaallinen Isä loi meidät omaksi ilokseen. Profeetat ovat Hänet meille ilmoittaneet. Kirkastettu ja voideltu ihmisen Poika, Kristus, monisanaisesti Hänestä voimallisesti todisti kerran jos toisenkin. Ja vuorostamme me monet kristityt nyt todistamme tekojemme ja sanojemme kautta jotta taivaallinen Isä lunastaa kyllä lupauksensa yhden kerrallaan.
Faktoja on toki useanpikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038192- 1105743
- 555171
- 2875168
- 773813
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481