Kädet haisee

paha haju

Joka ikinen aamu kun herään kämmenet ja sormien välit haisevat tosi tunkkaiselta ja pahalta.
Ongelma alkoi viime talvena, mutta helpotti kesällä kunnes taas syksyllä alkoi uudestaan.
Pesen ja huolehdin käsi- ja muustakin hygieniasta hyvin.
Onko kellään vastaavaa ongelmaa. Olen 46 v mies.

4

8673

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Osma74

Ootko tosissasi? Olen tavannut vain kamalia jalkatapauksia. Jos olet tosissasi, niin et ainakaan kuivaihoinen ole. Tuskin yön aikaisesta käsien hautumisesta on haittaa, sillä siitähän hajun on johduttava. Jalkoihin iskee vastaavassa tilanteessa helposti sieni, tai ainakin varvasvälit voivat rikkoontua. Kädet altistuvat valolle ja ilmalle, eli niissä sienet ei kasva yhtä helposti kuin jaloissa. Pitkäaikaissairailla ihmisillä/vuodepotilailla käsissä voi olla hautumisesta johtuvia jatkuvia hajuja ja ihorikkoja.

• Ketunpoikanen

Olen 12-vuotias tyttö ja ihmettelen kun kämmeneni ja sormien välitkin ovat haisseet noin kahden päivän aikana tunkkaiselta ja epämukavalta. Olen pessyt ja välillä haju on kadonnut mutta se tulee myös takaisin, en itsekkään tiedä mistä tämä asia johtuu. :)

• Anonyymi

Minulla kämmenissä tuntuu metallin haju. Siis sellainen, kuin käsiin jää esimerkiksi messinkisestä ovenkahvasta.
      Hajua ei ole päivällä. Mutta öisin, jos olen nukkunut käsi jotenkin nyrkissä, niin kämmenessä tuntuu tuo tuoksu selvästi.

• Anonyymi

Sido kädet vaikka rinnalle tai pyydä jotain sitomaan ne niin ettet voi liikuttaa niitä. Ei varmasti haise aamulla minnekään. Myös alapesu iltaisin auttaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2932
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2773
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1822
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1659
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1600
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      19
      1518
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1297
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1259
    Aihe