Kaikenlaisia hulluja sinne inttiin otetaankin

Oma kokemus

Hullu nro 1: Ruotsissa asuva homppeli, joka pelkäsi mennä yksi suihkuun. Pyysi tupakavereita mukaan. Pelkäsi ampumista niin paljon, että ennen ampumaharjoituksia meni vastaanotolle. Selitteli ihan ihmejuttuja eikä kertaakaan käynyt lomilla. Armeija sieti häntä tasan 2 kk ennen kuin sotasankari lähetettiin sinne mistä tulikin.

Hullu nro 2: Nainen. Puristeli mua perseestä, jos olin jonossa tai muodossa hänen edessä. Kiipesi sänkyyn mun päälle. Hiplasi mun niskaa ja korvia, kun kävelin hänen edessä. Heitin muijan puskaan ja kerroin, ettei vaan jaksa kiinnostaa. Lähdin muualle auk:iin tuota hullua karkuun.

Minkälaisia hulluja tapauksia teidän kohdalle on osunut?

4

617

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...............

Yksi perseen nuolija natsi joka ei malttanut olla ottamatta komentoa edes alokasaikana ja alkoi siivouspalvelun aikana yms. jakelemaan käskyjä toisille...."vauhtia vauhtia" ja "mitä siellä seisotaan, alkakaa siivoamaan".....marssien aikana "perkele ne viiden metrin välit!"....siihen vittuuntui muut alokkaat ja alikessutkin. Itse käskin ks. tyypin käymään sen saatanan auk:n ennekuin alkaa jakelemaan käskyjä, josta tämä jätkä vittuuntui ja alkoi jauhamaan paskaa jostain käskyjen noudattamisesta.....aloin tekemään kädellä suun liikettä ja se oli kummasti hiljaa :P Alikessutkin käski olemaan turpa kiinni useammin kuin kerran.

Kaikki nämä muutkin yli-nohevat jätkät pisti mieleen, oltiin asennossa niin nokka pystyssä että alikit ja muut pidättelivät naurua ja joskus naurun sekaisesti sanoivat että "noh, naama näkkärillehehe" kun tekivät ilmoituksia yms. Eivät nuo isänmaan sankarit siellä mitään kavereita saaneet, kaikki vain välttelivät.

• onneksi näin...

...eivät pääse aukiin vaikka kuinka tahtoisivat. sitten tilalle pitää pakottaa joku pätevämpi.

• intti
        onneksi näin... kirjoitti:

...eivät pääse aukiin vaikka kuinka tahtoisivat. sitten tilalle pitää pakottaa joku pätevämpi.

en nyt tiedä onko tämä oikee paikka kysyä tätä, mutta kertookapas ku ylipainoa on jonkun verran ja peruskunto perseellään tällä hetkellä ja armeijaan menossa B- mieheksi, ni olen netistä lukenut että läskit lentää nopeesti kotiin sieltä. niin miten on? motivaatiota kyllä löytyy ja muutenkin halua käydä armeija loppuun.

• ämmä

ettei miehet (eikä kyllä naisetkaan) sitä tajua, että johtajuus ei ole sitä käskyjen jakamista kuin ehkä 5% ja suurin osa on vaan sitä valvomista ja perään kattomista.

Sitte ne ylinohevat ns pätevät käskyttelijät ihmettelee miksei heitä kunnioiteta. :D Käy niin sääliksi semmoset ketkä ei sitä älyä :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      104
      3374
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3073
    3. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      20
      1923
    4. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      69
      1896
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      38
      1847
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1741
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1687
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1429
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1339
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1337
    Aihe