Moi.
Ihan ekaksi, olen pahoillani että kirjoitan tälle palstalle ja se joitain ihmisiä ärsyttää. mutta tämä oli mielestäni lähinnä oika palsta. En nyt voi oikein Koti ja rakentaminen- tai Terveys-palstoillekaan tätä laittaa. Joten ärsyyntyneet: älkää lukeko, älkää vastatko. Jos joku osais neuvoa ilman haukkumista ni arvostaisin kovasti. Cool.
Eli latasin ton DC :n koneell. niit asetusjuttui en oikee tajunnu kaikkii vaikka luin netistä asennusohjeita. Mulle tuli teksti siihen DC ruudulle että: "Virhe Magnet-linkkien käsittelijän rekisteröinnissä". Mitä tämä mahtaa tarkoittaa? mitä minun pitäisi korjata/tehdä? Ohjelma suostu hakemaan yhtään mitään. Jumissa ollaan. Joten??
kiitän!
DC++
eionnistu121
3
299
Vastaukset
- joo..
Unohda se DC ja asenna utorrent!
- torremo
Älä yritä asentaa.
Muitakin on kuten juuri utorrent.
- kylläonnistuu
..mikä olisi ollut se oikea palsta, niin tuoltahan se löytyy:
http://keskustelu.suomi24.fi/debate/4189
Sieltä saattaapi löytyä myös hyviä neuvoja ongelmaasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038182- 1105733
- 2875158
- 535146
- 773803
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222538Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452471