Annan Impatient-musiikkivideo

huhhuh...

8

569

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ymmärrä miksi?

Annanhan on kuitenkin alle 18 vuotiaitten suosikki. Vai yritetäänkö Annaa nyt tyrkyttää peräti aikuisille?

• amatsonianna

kyl tekniikka on ihmeellistä ku annan kropasta saadaan tollanen pitkä ja hoikka ja ampiaisvyötäröinen. sääli ettei tekniikka ole niin pitkällä että pulleet posket ja possunenä voitais korjata.

• rrrert

ihan samaa mietin. kyllä tuostakin videosta näkyy kaiken meikin, kuvankäsittelyn ja ihonmyötäisten releiden alta se tuikitavallinen pissis, joka Anna oli vielä idols-aikaan.

• sddd
        rrrert kirjoitti:

ihan samaa mietin. kyllä tuostakin videosta näkyy kaiken meikin, kuvankäsittelyn ja ihonmyötäisten releiden alta se tuikitavallinen pissis, joka Anna oli vielä idols-aikaan.

fanitytöt aina matkii annan kampausta ja vaatteita niin kai ne nyt alkaa pukeutuu tollasiin sukkapukuihin

• entinen fani

On kyllä aika yököttävä nykyään... :(

• paskanmarjat!

ei luoja. annan paskin video ikinä. miten noi sen tissit joita pitää niin kovasti heruttaa nii liittyy johonki herkkään ja olevinaan kauniiseen biisiin?

• ei pahakaan

No ei ole pahakaan jos, vertaa kaiken maailman jenkkilästä tuleviin videoihin, jossa hyppii ja keikkuu kaiken maailman puolialastomia naisia, koska eivät ilmeisestikkään usko artistien biiseihin.

Toivottavasti Annalta ei vain aleta näkemään samanlaisia videoita ihan vaan siksi jos ura ei avaudukkaan Briteissä tai vaikka menestystä tulisikin. Parempi on tehdä hyviä biisejä ja videoita eikä biisejä joita yritetään myydä SEKSIÄ tihkuvilla videoilla. Seksikäs ja Kaunis voi olla vaikka ei kokoajan olekkaan puolialastomana ja se vasta on Seksikästä jos pystyy pukeutumaan sillä tavalla, että vaateita on päällä tarpeeksi, ettei näytä puolialastomalta ja osaa olla seksikäs.

• kfjfg

Itse olen sitä vastaan, että (kansi( kuvia esim naisten lehtiin monesti muokataan ja rankalla kädellä. Annetaan vaan sitten kaikille nuorille aivan vääriä ihanteita. Jos tosiaan on totta, että videota on muokattu niin kuin ei hyvä, mutta olen samaa mieltä kuin edellinen No ei ole pahakaan. Ja tiedoksi jos ihmettelet miten Anna näyttää niin pitkältä niin se voi riippua ihan siitä mistä kuvakulmasta Annaa on kuvattu tai sitten videota on muokattu, jota en usko enkä ymmärrä miksi niin olisi pitänyt tehdä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      101
      8053
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5657
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      279
      5003
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4943
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3727
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      54
      2940
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      64
      2667
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2508
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2442
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      42
      2358
    Aihe