Menetin tapatumaisesti nelivarpaani ja elämässä on enemmän kuin nyrkin mentävä aukko. Sitä täyttääkseni olen vastannut täällä oleviin ilmoituksiin huonolla menestyksellä. Joten kysyn niin tuttuun tapaan, onko kellään myytävänä kilpikonnaa? Se saisi hyvän kodin ja asiantuntevan hoidon. Kaikki tarvikkeet on olemassa putsattuna entisen asukin jäljiltä. Vesikilpikonnista ei tule kysymykseen kuin ruskea punajuovakilpikonna.
Ystävällisesti kiittäen
donovan
Hakusessa maakilpikonna
6
555
Vastaukset
- turtle WAX
Kerroppa tuosta haaverista lisää, rehdisti.
Vilkaises www.konnamaa.com ja sieltä osto- ja myyntipalstat sekä www.herppi.net samat. Sieltä löytyy myynti-ilmoituksia aika-ajoin eri ikäisille konnille. Tuossa joku onkin vaatinut tietoa aikaisemmalle konnallesi sattuneesta haaverista, mutta se nyt ei kuulu muille, kuin sinulle ja myyjälle. En nyt väitä, että olisit omatoimisesti kyseisen haaverin aiheuttanut, mutta myyjä voi silti haluta tietää aiheesta ennen myyntipäätöstä.
- Konnakurnu
Moi. Vieläkö etsit itsellesi konnaa?
Itseltäni löytyy nelivarvas ja olen nyt pidemmän aikaa harkinnut vakavasti uuden kodin etsimistä poitsulle nykyisen elämäntilanteeni vuoksi. Olen viikot poissa ja konna on perheeni hoidossa, eikä sen kanssa kukaan täällä oikein seurustele tai päästä sitä vapaaksi terrasta, joten uusi koti olisi ehkä parempi vaihtoehto...Ottaisitko yhteyttä ja kertoisit tarkemmin konnastasi ja mahdollisesti kuvin, jos niitä on. Konnan paikka on vielä vapaa.
Micke61@suomi24.fi- Gmork
mies017 kirjoitti:
Ottaisitko yhteyttä ja kertoisit tarkemmin konnastasi ja mahdollisesti kuvin, jos niitä on. Konnan paikka on vielä vapaa.
Micke61@suomi24.fiJoko on uusi konna löytynyt?
Olen etsimässä kreikankonnalleni uutta ja asiantuntevaa kotia. Näin ilmoituksesi ja päätin kysäistä asiasta. - micke61@suomi24.fi
Gmork kirjoitti:
Joko on uusi konna löytynyt?
Olen etsimässä kreikankonnalleni uutta ja asiantuntevaa kotia. Näin ilmoituksesi ja päätin kysäistä asiasta.... paikka on vielä vapaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 753082
- 732954
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191782- 271691
- 241667
- 211651
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321306Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299