bichon havannaisesta?
olisi tarkoitus ottaa friselle kaveriksi.. aika harvassa näyttää olevan pentueet...? =/
mitäpä kokemuksia..
2
293
Vastaukset
- chip munk
käymää sivuilla ota yhteyttä kasvattajii omistajii jne.
en ottaisi havannaa vaan isovillakoira (sanon vaa) (: - havanna84
Etsin itse kuumeisesti syksyllä havannan koiraa, aika kiven alla ovat. Pari kk meni, mutta löytyhän se, kun ei periksi anna. Kannattaa tosiaan kysellä suoraan kasvattajilta ja myyntipalstoilta, kuten täältä suomi24:n torilta, apulasta ja koirat24.fi. Kesällä varmaan on sitten enemmän pentueita, mutta kyllä niitä tähänkin aikaan on, kunhan vaan jaksaa katsella. Ja niin paljon riippuu siitäkin, että etsiikö urosta vai narttua. Ja siitä, missä päin Suomea olet ja miten pitkän matkan olet valmis ajamaan. Helsingin seudulta ja mutenkin etelämpää löytyy helmpommin. Isovillkoirakin on ihan hyvä idea, mutta jos aiempi koira on frise, niin varmaan on helpompi pidättäytyä tuossa koko luokassa. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492288- 262043
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271495Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161424- 1211371
- 181055
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71954Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107904Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad78886Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333873