Etsimme LAPSINÄYTTELIJÖITÄ Periferia Productionin tuottamaan ja Hanna Maylettin ohjaamaan lastenelokuvaan!
Miinan kesä kertoo lapsuudesta. Ajasta, jolloin kaikki on mahdollista, todellisuus ja leikki sekoittuvat ja syntyvät taikuudeksi.
Miina on 9-vuotias tyttö. Hän elää lapsuuden ja esi-teiniyden rajalla. Onko Miina valmis ottamaan seuraavan askeleen ja luopumaan lapsuudestaan? Vai haluaako hän vielä olla ”pieni”? Lapsuus on aikaa, jolloin ei ole rajoituksia mielikuvitukselle ja taika voi olla totta. Miinan kesässä Miina päättää pysyä lapsena, ainakin vielä yhden kesän ajan.
Etsimme tällä hetkellä erityisesti toista pääosan esittäjää, Villeä (n. 8-12v), mutta koekuvaukset käynnissä myös muihin lasten rooleihin. Haemme siis myös Miinaa (n.2-3 lk) ja isosiskoja Lauraa ja Emmaa (n.5-7 lk) sekä ”sirkustaitoja” osaavaa Joonasta (n.16-20v), kesä-heinäkuussa 2010 kuvattavaan lastenelokuvaan. Et tarvitse välttämättä aikaisempaa esiintymiskokemusta, kiinnostus ja reipas mieli riittävät.
Järjestämme koekuvauksia Helsingissä 22.12. asti. Ota yhteyttä ja ilmoittaudu mukaan!
Lisätietoja ja ilmoittautumiset:
Johanna Salmi, 046-6159215
Periferia Production
miinankesa@gmail.com
Lapsinäyttelijöitä etsitään!
miinan kesä
2
1335
Vastaukset
- innostunut-M
Moikka täällä 9.v tyttö. minä tykkään näyttelemisestä ihan sika paljon se on mun intohimoni, mutta onko liian myöhäistä ilmoittautua?
- innostunut-M
niin siis siihen Miina osaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682650
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096