kuulin että N.Robertsin kirjoja löytyisi myös jostain harlequin sarjasta ? onko näin ja voiko noita ilmeisesti pokkareita tilata mistään ?? kiitos etukäteen jos joku osaa kertoa tuosta jotain.
Nora Roberts ja harlequin ??
6
982
Vastaukset
- silk*
tätä Silk sarjaa ? kaupoissa myydään ainakin.
- pailis
Sain kutsun mutta kun ei tiedä mihin vastaisi koodinumeroni 35332550 tilaisinkijoja suomeksi ja osalistuisin arvontoihin mutta ei tietoo mihin voi ilmotautua.
- Minervä
Mun mielestä ne leffat oli ainakin b-leffoja. Hän on hyvin suosittu kirjalilija ja mielestäni häntä on viime aikoina halvennettu aika monella eri tavalla mediassa ja se syö jotakin katu-uskottavuutta. En pidä lainkaan Harlequin-sarjasta. Mulla on omakohtainen elämänkokemus siinä takana.
- nr
Multa ainenkii löytyy just noita silk "sarjaa"olevia pokkareita.Mulla on niitä nyt 5 ja kaikki ne kertoo McGregorin klaanista ja ne on tooosi hyviä:D Ihan sittarista ostin nyt viimeeks mut sit oon löytänyt paljon myös kirppareilta noita vanhempia..
- Oulun poeka
kirjjottnnu? Outo nimi, onkoos ulukomaalanen, ja mitä kirjaillu. Mulla on kohta kaks rommaanija valamiina.
- ookko nää
Oulun poeka kirjoitti:
kirjjottnnu? Outo nimi, onkoos ulukomaalanen, ja mitä kirjaillu. Mulla on kohta kaks rommaanija valamiina.
kuule oolusta on ite kirjailija joo... vai eikö sitteskään..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682580
- 622542
- 681752
- 241557
- 201480
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151352
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251076