Elikä siis mustepatruunat ovat miltei uudet, mutta väittää että musteet loppu. Ei suostu tulostamaan. Onko mitään keinoa, mikä auttaisi tässä ongelmassa? Kokeilin ottaa patruunat pois ja laittaa takaisin, mutta ei muutosta..
Patruunoissa vielä paljon mustetta, mutta ei tulosta
4
448
Vastaukset
- q
Toisissa tulostimissa on laskuri. joka pitää huolen ettei tiettyä sivumäärää ylitetä vaikka mustetta vielä olisikin. Musteen myynti tuo sen ison rahan. Siksi myynnistä pitää huolehtia. Tulostimen voi myydä vaikka tappiolla.
- 2451
kuivuneet tukkoon tavallien ilmiö musteruiskuissa putsaa ne electroniikan puhdistusaineella.
- jeppe8587
2451 kirjoitti:
kuivuneet tukkoon tavallien ilmiö musteruiskuissa putsaa ne electroniikan puhdistusaineella.
samankaltainen ongelma. Ainoa ero on että mustetta kyllä riittäisi eikä ole kuivunut tukkoon kun on ollut käytössä ahkerasti. Yhtäkkiä tulostin alkoi herjaamaan "mustekasetinongelmaa". En pysty tulostamaan edes testisivua. Laite ei suostu tekemään mitään vaan käskee poistamaan ja tarkistamaan kasetin. Kaikki kosketuspinnat olen puhdistanut. Laite on HP:n C4180.
- mustekolmio
jeppe8587 kirjoitti:
samankaltainen ongelma. Ainoa ero on että mustetta kyllä riittäisi eikä ole kuivunut tukkoon kun on ollut käytössä ahkerasti. Yhtäkkiä tulostin alkoi herjaamaan "mustekasetinongelmaa". En pysty tulostamaan edes testisivua. Laite ei suostu tekemään mitään vaan käskee poistamaan ja tarkistamaan kasetin. Kaikki kosketuspinnat olen puhdistanut. Laite on HP:n C4180.
Ilmeiseti kirjoituspää vioittunut joko koneesta tai patruunasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743022
- 712901
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171709- 241667
- 261642
- 201620
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279