Myydään kaksi vuotias viljakäärme terraarion ja tarvikkeiden kanssa.
Käärme ei ole vielä täysikasvuinen ja käärmeen väri on Amelanistinen Motley. Käärme ei ole ikinä purrut eikä uhitellut. On tottunut käsittelyyn ja tykkää olla "sylissä". Nahanluonnit sujuu ongelmitta.
Terraario on suuri ja tilava! Pituus on 122cm, Leveys on 62cm ja Korkeus on 80cm.
Terraarion ja käärmeen mukana tulee mm. Lämpömatto, kiipeilypuu, tekokasviköynnöksiä, "uima-allas", mörtti-röpö pussi, loput hiiret mitä on pakkasessa, syöttöpihdit ym.
Käärme asustelee Keski-Suomessa. Otathan rohkeasti yhteyttä sähköpostiini:
ansu92@suomi24.fi
Kysele lisää! Mahdollisuus saada kuvia niin käärmeestä kuin terraariostakin.
Myyv Viljakäärmeen+Terraarion+Tarvikkeet
a.n.s.u.9.2.
1
662
Vastaukset
- Emmmmmu
Miksi olet luopumassa käärmeestäsi? Entä missä päin asustelet? Olen etsinyt käärmettä itselleni jo jonkin aikaa. Kokemusta viljakäärmeistä minulla tosin on vain vähän, mitä nyt kaverillani on kaksi käärmettä, ja eläinkaupassa työharjoittelussani ollessani olen hoitanut muutamaa käärmettä? Entä paljonko matosellasi terraariolla tarvikkeilla olisi hintaa? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096