Hei!
Kaipailisin apua, kumpi mielestänne kannattaa ostaa playstation 3 vai wii 6v. tytölle joululahjaks? Ennestään on pleikka 2 ja tykkää hirveesti laulaa singstaria. Littlest pet shop peliä myös haluais mut sitä ei sit vissiin oo 3 olemassa. Wii:stä en tiedä paljoakaan. Et hyviä ja huonoja puolia kaipailisin ja perusteluja. Itse äitinä kans tykkään lauleskella mut Wii:ltä vasta just bingasin jonku vast. pelin ku singstar... Kiitos mahd vast jo etukäteen!
Playstation 3 vai Wii?
äippä.
2
576
Vastaukset
- proplayer,,
Kallistuisin tuossa tapauksessa wiin puoleen. Itsellä on ps3 ja olen siihen tyytyväinen mutta 6v saa ehkä enemmän irti wiistä. Onhan toki ps3:lle hyviä pelejä myös tuon ikäisille mutta monet muut ominaisuudet menisi pleikka3:ta hukkaan.
Eikö sitä mielipidettä voisi varovasti udella pikkuneidiltä? Ehkä näin olisi varminta eikä tulisi pettymystä. - fjiepäö
wii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682590
- 622552
- 681752
- 241577
- 201490
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076