Olen aika vihreä tietokoneasioissa ja asun Vammalan seudulla. Nyt kyllästyin kalliiseen kiinteään laajakaistaani. Pöytäkone on Microtech Pentium 4 ja käyttöjärjestelmä Windows XP. Pitäisi hankkia nettitikku vai mikä mokkula se on?
Kysynkin jos joku asiantuntijan voisi minua neuvoa? Minkä operaattorin nettitikku toimii parhaiten Vammalan- Huittisten ympäristössä. Mitä pitää ottaa huomioon hinnan lisäksi ennen kuin kaupat tekee?
Voiko joku suositella jotain asiantuntevaa kauppaa tällä seudulla?
miten toimia kun aion hankkia nettitikun pöytäkoneeseeni?
mikä tikku
2
382
Vastaukset
- pöoj
Haet sen nyt jostain pariksi viikoksi koekäyttöön. Sitten päätä haluatko pitää sen. Unohda sellaiset firmat jotka eivät tähän suostu.
Myös perus kännykästä saa oivan mokkulan. - tikuton
Voi olla että nettitikku ei toimi edes tyydyttävästi sillä seudulla, kun on syrjässä suurista kaupungeista ja linkkitorneja harvassa. Parasta olisi vaihtaa halvempaan lankayhteyteen. Kannattaa ehdottomasti ensin kokeilla ennen kuin tekee sopimuksen nettitikusta, kuten edellinen kirjoittaja ehdotti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981380
- 691250
- 1161150
- 911100
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256948Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18915- 37887