Käytössä on HP iPAQ 614c kännykkä. Käyttöjärjestelmä: Winows Mobile 6 Professional.
Avasin 384-matkanettiyhteyden 2kk:n kokeilutarjouksella, mutta asetuksia en saanut, ne piti itse kokeilemalla hakea.
Kertokaa jos jokin asetus on pielessä tai jos itse olette tehneet asiat toisin, eli;
Access point name: internet.
User name: tyhjä
Password: tyhjä
Domain: tyhjä
Use server-assigned IP address : valittu
Serverit
Use specific server address:
DNS: 217.78.192.78
Alt. DNS: 217.78.192.22
Näillä tuo kännykkä näyttää toimivan. Läppärin 3G-modeemina (USB sekä blootooth) pitää vielä kokeilla.
Asetukset Win-kännykässä
2
461
Vastaukset
- winserveri
Vastaan tässä itselleni ja ehkä vinkiksi jollekin toiselle mobile windows -kännykän käyttäjälle (kun tuota virallista infoa on niin niukasti jaossa).
En tiedä oliko vain tuuria vai meneekö asiat aina jatkossakin näin eli ei tehdä mitään erityistä. Puhelin päälle ja nettiin. Serverin osoitteet näyttivät tulevan automaattisesti.
Läppäriin USB-johdolla ja puhelimesta Internet Sharing ja sieltä valitaan USB. Näin kännykkä toimii 3G mokkulana. Nopeusasetus näytti olevan 10.0 M. Siinä kaikki tässä vaiheessa. Bluetoothilla asia pitäisi mennä samalla tavalla kunhan ensin parittaa laitteet. Virransyöttö jää paristolle tai laturille.
Pitää kokeilla seuraavaksi kännykän toimintaa ulkoisena gps-vastaanottimena. Tähän oli jokin virtuaalisarjaportin tai bluetoothin apuohjelma GPS2Blue tms.- winserveri
näyttää toimivan esimerkiksi GPSgate-ohjelmalla vaivattomasti. Helpommin kuin GPS2Blue-ohjelmalla. Esimerkiksi Genimapin karttaohjelma toimii ongelmitta, varmaan monet merikartta-sovellukset myös.
Junassa tämä kännykän GPS ei näytä kuitenkaan toimivan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863176
- 883023
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191812- 271711
- 211691
- 241677
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321336- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309