Mistä saisi hesburgerin alennuskuponkeja??
Kuka tietäisi??
7
534
Vastaukset
- hessuburger
Puhelinluetteloissa olen niitä joskus nähnyt, oisko ollut keltaisilla sivuilla, alussa tai lopussa. Sitten välillä tulee kuponkeja mainosten mukana, sellanen vihkonen.
- hesetön
Palstan pohjanoteeraus. Siis Hesen tarjouskuponkeja???
- asfdsgh
Mieti vähän mitä tänne kirjoittelet. Jos oot perkele hesetön ni sit oot, mut mä oon ollu koht kk velocity dieetillä ja haluisin nauttia sen jälkeen ja mieluusti halvalla, et naamas kiinni.
- on voimassa
Tuplajuustohampurilainen 2.90 ja ateriana 5.50 ilman kuponkejakin.
- ilman heseä
rahat tosiaan niin vähissä että pitää tarjouskuponkeja haalia jostain että saa roskaruokaa. Siis tosiaan pohjanoteeraus.
- dfgdfgfd
ilman heseä kirjoitti:
rahat tosiaan niin vähissä että pitää tarjouskuponkeja haalia jostain että saa roskaruokaa. Siis tosiaan pohjanoteeraus.
vittu turpa kiinni
- MacD
dfgdfgfd kirjoitti:
vittu turpa kiinni
on turpa, mutta hesen tarjouskuponkeja etsivällä on vittu turpa, mielenkiintoisen näköinen varmaan kun työntää hesen roskaruokaa vittu turpaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e902607- 1041921
- 1451691
- 1171684
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161659- 851587
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä281534Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851397- 1191299
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241180