Julkkismiesten penisten koko

tiedonkeruu

Kenellä suomalaisella julkkismiehellä on iso ja kenellä pieni? Faktatietoa ja arvelua tänne. Ulkomailla tällaisen tiedon keruu on yleistä. kaikki tietävät, että esim. John Travoltalla on valtava. Kuka on suomen Travolta? Nokittaako Matti Nykänen Henry Saaren? jne

11

4562

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Halme

Mul on sellanen napinläpeen sopiva, kuudesti yössä laukeava, josta naapurit soitaa poliisitkin paikalle. Vaik Katja ei ees huomannu mitään?!!??

• Mauri N

Nykäsen Matilla on pieni "pili", vajaa 20 senttinen ja ohut kuin kukkakeppi. Varmaan Matti joutuu tyydyttämään sen takia naisensa nyrkillä kuten olemme lehdestä lukeneet.

• valtava

Onko totta, että Remu Aaltosella olisi muusikkopiirien suurin? Näin huhutaan....

• Mie vaan

Joskus nuorena maalaispoikana oli lohduttavaa todeta uimastadionin suihkussa, että kaikkien naisten ihaitsemalla julkimolla ei ollut yhtään isompi kuin minullakaan. Enpä sano kuka, ja mitä sillä on väliä, siinä iässä kuin minä ja erityisesti hän on, on sama minkä kokoinen se on, kysymys on ennemminkin seisooko ja onko silläkään suurempaa väliä.

• Pekka

Tämähän se paljon selvittikin...

• Mirva 41v.

Jostain mulle on jäänyt mieleen sellainen juttu, että tolla ylex-hemmolla, sillä peltsillä, joka hommailee toki paljon kaikkea muutakin median saralla, olisi SUURENSUURI KALU. joku tyypin kaveri sitä muistaakseni oli ihastellut ja ihmetellyt jossain yhteisessä suihkutilanteessa ja kertoi jutun vitsillä jossain radiohaastattelussa tms. Voihan toi tietty olla ihan källikkin... Mutta onhan peltsi iso ja raamikas noin muutekin ;) Tämä on vaivannut minua pitkään, tulee aina mieleen kun näkee peltsin tai kuulee hänen ihanan matalaa ääntään... Toi matala, seksikän ääni muuten on hyvin usein oman kokemuksen mukaan hyvä merkki todellisesta miehisyydestä isolla M:llä.... ...

• Anonyymi

Jorma Uotisen jorma on todellinen kuuluisuus, jota hän mielellään esittelee Yrjönkadun uimahallin toisen kerroksen saunassa. Jari Sillanpäälläkin on kuulema ihan kohtuu iso.

• Anonyymi

Antti Holmalla näytti aika isolta jossain siinä telkkarisarjassa ku vilahti.

• Anonyymi

Ex-keihäänheittäjä Harri Haataisella on iso kulli n.15 cm levossa ja paksu.Olen nähnyt hänet uimahallin saunassa etelä-pohjanmaalla. Myös Jari Sillanpäällä on iso kalu,mitä boxereista pullotti.

• Anonyymi

Eräs tuttu nainen kauan aikaa sitten kertoi myös, että Haataisella on hirveen kokonen, kun oli ollut sen kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eräs tuttu nainen kauan aikaa sitten kertoi myös, että Haataisella on hirveen kokonen, kun oli ollut sen kanssa.

Ja ketä oikeasti edes kiinnostaisikaan

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1791
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1571
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      144
      1529
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      99
      1465
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      79
      1397
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1239
    7. Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta

Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään
      Pirkkala
      20
      1177
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      275
      1158
    9. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1041
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      1015
    Aihe