Akaatteja tarjolla!!

janni :)

Nyt olisi tarjolla 15.12. kuoriutuneita akaattikotilon poikasia! Niitä on noin 200, joten luovun mielelläni niistä! :) Maksu on vapaaehtoinen, yritän vain pian saada pikkuisille hyvät kodit, ettei tarvitsisi montaa tappaa.. Lisätietoja Janinalta: janina.teikari@hotmail.com
P.S. Pakkasista johtuen en voi vielä postittaa akaatteja, mutta niitä on mahdollista noutaa Raumalta ja Paneliasta.

4

642

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdsdsde

Aika vaikea tulee olemaan jos meinaat edes 50 noista saada annettua. Akaateista on niin hirveää ylitarjontaa, ettei 200 saa millään lahjoitettua, hyvä jos 10 saat menemään. Kun itse vielä akaatteja kasvatin, murskasin suurimman osan munista ja jätin noin 10-20, enkä saanut kaikkia edes ilmaiseksi menemään, vaikka postitin ja maksoin postimaksun lopulta, kun halusin eroon. Tarkoitus ei ole urputtaa...

• janni:)

en ole aloittelija. 10 on mennyt jo. Tarkoitukseni onkin saada mahdollisimman paljon menemään, ei kaikkia. sitä paitsi jotkut syöttävät kotiloita muille eläimille, kuten kilpikonnille.

• rert43t

Laitoin jo viestiä sähköpostiisi, voin antaa useammalle kodin

• EnsQ

Hei.

Voisin akaatteja ottaa 2-3 kpl. Sinä vissiin olet harrastaja, niin olisiko akaatteja keväällä tai kesällä. Koska ottaisin niitä mieluiten postitse kun en pysty noutamaan? Voit ilmoitella asiasta EnsQ@hotmail.com .
      Toivottavasti onnistuu. (=

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2683
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2624
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1782
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1607
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1540
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1470
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1382
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1197
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe