Hei
Olin eilen laittamassa musiikkia mp3-soittimeeni,kun se alkoi takkuilemaan jotain eikä lopulta saanut yhteyttä tietokoneeseen. Mp3-soittimen näytölle tuli teksti "Data acces connected usb",mutta kun soitinta yrittää yhdistää tietokoneeseen,tietokone sanoo että ubs-laite on vikatilassa eikä Windows tunnista tätä. Mp3-soitinta ei saa edes kiinni millään tavalla,vaan näytöllä on koko ajan se edellä mainitsemani teksti. Mitä täytyisi tehdä jotta saisi taas toimimaan ? :)
vika mp3-soittimessa ?
1
195
Vastaukset
- resettivä vaan
Jos ämpärisoittimessa on paristot tai vaihdettava akku, ne kannattaisi ottaa irti ja laittaa jonkin ajan päästä takaisin. Ei ihan heti koska johonkin piirilevyllä olevaan konkkaan voi jäädä sen verran varausta että laite ei resetoidu ihan välittömästi.
Kiinteällä akulla varustetussa laitteessa on yleensä erillinen reset-nappi joka on normaalisti sellainen pieni hammastikulla tai paperiklemmarilla painettava hantaaki pienen reiän pohjalla. Voi löytyä myös takakannen avaamalla. Applen tekeleissä ja muutamissa muissa resetointi tapahtuu painamalla yhtä aikaa kahta namiskuukkelia. Ohjeet löytyvät manuaalista.
Voihan se härveli olla rikkikin joten ei muuta kuin heität seinään ja pyydät pukilta uuden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857495- 965424
- 2614669
- 444545
- 623287
- 502718
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 492343
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292342- 412204