ipod touch 3g jailbreak???!!!

ityhmä2

en ole jailbreakannut ipod touchiani, mutta haluaisin tietää onko jailbreakkaus turvallista ja tapahtuuko jailbreak näin...

1. ladataan blackra1n touchiin ja asennetaan cydia niminen ohjelma?????

alla olevan videon mukaan se kai menee niin......

http://www.youtube.com/watch?v=u7DnqOS1njU

2. sitten touch on jailbreakattu, niin mitenkäs niitä ohjelmia ladataan siihe sit ilmaseksi ilman appsorea????
katoin et appulo.us sivulta voi ladata jotain niin mennäänkö sille sivulle ipod touchilla safaria käyttäen????

ja pitääkö jotai muita ohjelmia asentaa kun cydia esi joku installer????

ELIKKÄ VOISIKO JOKU ITSEÄNI VIISAAMPI NEUVOA TÄSSÄ ASIASSA?????

5

1357

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iLate

Kun sinulla on nyt cydia niin avaa se ja valitse alhaalta Manage. Sitten Sources. Sen jälkeen oikeassa yläkulmassa lukee Edit. Painat sitä sitten vasemmalle ylhäälle ilmestyy Add nappula. Paina sitä ja sitten laitat siihen osoitteen http://cydia.hackulo.us. Sitten laitat Add Source.
      Sitten listaan ilmestyy Hackulo.us painat sitä ja valitset sieltä Installous. Lataat sen niin sillä voit asentaa ohjelmia iTouchiisi.

(Ensimmäisellä kerralla kun avaat Installouksen se kysyy kysymyksen jonka vastaus on cavern)

• vahtidelfiini

Tällaisena pienenä tyhmänä tyttönä haluaisin kysyä että kun tein kaiken juuri niinkuin piti, ensin tuon videon avulla ja sitten iLaten ohjeiden avulla niin mitäs nyt? Miten ne ohjelmat (esim. pelit) sitten oikein asennetaan tähän iPod touchiin? Pitääkö pelit ladata tietokoneelle vai suoraan tällä iPodilla? En nimittäin ymmärrä tuosta installouksesta sen enempää kuin että kirjoitin siihen ruutuun "cavern" ja nyt olenkin sitten ihan hukassa.. Apuja pian niin pääsen nopeesti päteen mun poikaystävälle että osasin tehdä tän ennen sitä :D

• vahtidelfiini
        vahtidelfiini kirjoitti:

Tällaisena pienenä tyhmänä tyttönä haluaisin kysyä että kun tein kaiken juuri niinkuin piti, ensin tuon videon avulla ja sitten iLaten ohjeiden avulla niin mitäs nyt? Miten ne ohjelmat (esim. pelit) sitten oikein asennetaan tähän iPod touchiin? Pitääkö pelit ladata tietokoneelle vai suoraan tällä iPodilla? En nimittäin ymmärrä tuosta installouksesta sen enempää kuin että kirjoitin siihen ruutuun "cavern" ja nyt olenkin sitten ihan hukassa.. Apuja pian niin pääsen nopeesti päteen mun poikaystävälle että osasin tehdä tän ennen sitä :D

vai siis ladataanko tuolla installouksella itsellään ohjelmia? kun olen ladannut koneelle pelejä enkä tiedä miten saan se ipod Touchiini :(

• Shaqq
        vahtidelfiini kirjoitti:

vai siis ladataanko tuolla installouksella itsellään ohjelmia? kun olen ladannut koneelle pelejä enkä tiedä miten saan se ipod Touchiini :(

Installouksella ladataan ohjelmia ipodiin sekä asennetaan. Eli ipodista Installous vaan auki ja tutkit hetkenaikaa niin kyllä sä siitä jotain alat tajuamaan :) Sitä en osaa sanoa, että kuinka koneelta laitetaan ohjelmia ipodiin.

• sekku967954868

Pysyykö se ipodi jailbreakattuna jos sen synkronoi??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7425
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5374
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      254
      4533
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4465
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      62
      3227
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      48
      2656
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2338
    8. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2302
    9. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      49
      2252
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2164
    Aihe