Kävin eilen etsimässä yhden hajonneen DVD-soittimen tilalle perusmallin soitinta. Valikoimat olivat vaatimattomia ja mm. Sony Center ei myy enää kuin Blu Ray soittimia. Yksi peruspurkki tuli ostettua, mutta ensi vuosi näyttää olevan DVD:n kannalta kynnys: Blu Ray nostaa osuuttaan markkinoilla, kun leffojen hinnat alkavat pudota. Itse en välitä imuroida verkosta elokuvia, joten perikunnalle jää sitten aikanaan kasa Blu Ray -levyjä jaettavaksi;)
Perusmallin DVD-soittimet ovat heti
3
322
Vastaukset
- DVD:tä:::
.
valmistajien on turhaa pitää päällekkäisiä tuotteita tuotannossa, halventaa myös blu-ray soittimien tuotantokustannuksia
. - Iskä32
helvata... Tarkoittaako toi sitä et esim. VHS-perhevideoiden (mm. omat häät, lasten syntymät, ristiäiset, lomamatkat ensiaskeleet etc...) siirtäminen DVD:lle onkin ollut tavallaan turhaa jos tavaliset DVD-pelit ovat kohta vanhentumassa ??
Vai voiko niillä helvatun BluRay-koneilla tsekkailla tavallisia DVD-leffoja ja itse tehtyjä DVD-levyjä eli siis noita tunnearvoltaan korvaamattomia perhevideoita ??
Vi...taa toi kun jatkuvasti formaatit vaihtuvat ja pitää siirtää tallennettua matskua uudelle formaatille jokin sekin taas kohta vanhenee ??- Kokeillaanpas näin
Kyllähän Blu-ray dvd:tkin soittaa. Ja VHS on peräisin jo vuodelta 1976, DVD vuodelta 1995, joten ei ne formaatit nyt ihan jatkuvasti ole muuttuneet. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742932
- 652783
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171669- 241657
- 201600
- 221533
- 481297
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259