Siis nyt laitan kyllä haastavimman ja oudoimman hakuni tähän mennessä ;)
Olen nähnyt joskus TV:stä myöhään illalla raakoja muovailuvaha-animaatioita, joissa tapetaan toisia ja punainen väri lentää ja kieroutunut huumori on mukana.
Tällaisia absurdeja, raakoja ja ns. hauskoja lyhytelokuvia haen =)
Pari esimerkkiä:
Yksi oli sellainen missä mies asui kerrostalossa (erittäin todentuntuinen lavastus) ,ja eli siellä ja sitten tappoi naapureitaan ja piilotti ruumiita kotiinsa! =)
Ja yhdessä oli kerran lehmä teurastamolla ja siitä lekattiin palasia sen peräpäästä pihveihin, mutta se ei huomannut sitä vasta kun näki itsensä turvakamerasta ja karkasi sitten puoliksi luisena ja etuosa normaalina =D
Siis nyt jos löydätte tallaisia lyhyitä filmejä, niin ehdotuksia otetaan mieluusti vastaan;)
Ps.varmaan oudoin haku koskaakaan ikinä, jos tähän saa vastauksia, niin sitten Suomi24:sta löytyy mitä vain=)
RAAKOJA MUOVAILUVAHA-ANIMAATIOITA
VeriVaha
2
735
Vastaukset
- Rykäys
sellaisia lyhyitä "sketsejä" jotka tosin taisivat olla piirrettyjä versioita vitseistä.Oli nimeltään "Rykäys illan päätteeksi",tuli ennen illan viimeistä ohjelmaa ja kesto ihan muutamia kymmeniä sekunteja.
- kattoo niitä piirret
kertoisitko mist noit löytää ois kiva kattooo siis netistä nopeesti mun sähkis valtteri.taskiene3.suomi24.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 871496
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 741135
- 1131086
- 651044
- 68921
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n251867- 65862
- 32777
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12731