Mistä löytäsin Hannan singlen sanat?
Mistä löytäisin..
7
1016
Vastaukset
- daredevil
Käy kattoo sellanen sivu kuin
www.hanna-pakarinen.net siellä pitäs olla kaikkien hannan laulamien laulujen sanat! - Enkeli
Nii mistä sieltä ku ei oikeen löydy.
- Katja
Ei pitäisi löytyä mistään ellei luvat ole kunnossa ja tekijänoikeusmaksut maksettu.
- Enkeli
Katja kirjoitti:
Ei pitäisi löytyä mistään ellei luvat ole kunnossa ja tekijänoikeusmaksut maksettu.
Kyllä löytyy nimittäin löysin sivuilta www.hanna-pakarinen.net nii linkin mistä ne sanat on.
- *Doggy*
Enkeli kirjoitti:
Kyllä löytyy nimittäin löysin sivuilta www.hanna-pakarinen.net nii linkin mistä ne sanat on.
Minä en löydä niitä sanoja vaikka haluaisinkin ne! Jos osaatte antaa suoran osoitteen tai ohjeet sinne sivulle, niin olen ikuisesti teille kiitollinen!!! Voitte lähettää myös sanat suoraan sähköpostiini!!!!
- *Doggy*
*Doggy* kirjoitti:
Minä en löydä niitä sanoja vaikka haluaisinkin ne! Jos osaatte antaa suoran osoitteen tai ohjeet sinne sivulle, niin olen ikuisesti teille kiitollinen!!! Voitte lähettää myös sanat suoraan sähköpostiini!!!!
Niin tartten edelleenkin niitä sanoja, mutta e-mail jäi unohtuu! se on: pauliina.anttila@reppu.net
- pepper
*Doggy* kirjoitti:
no mikä on sähköpostis?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358