miksi?
minulla on dna mokkula (1M) ja noin 80 % ajasta yrittäessä sisään eräälle nimeltä mainitsemattomalle sivustolle (jossa yli puolet vähemmän mainoksia esim. kun yahoossa), yhteys jää junnaamaan ja katkeaa.
tämä tapahtuu vain yhdellä sivustolla.
plus ärsyttää se, että jos avaa kaksi tai useamman tabin, niin yhteys useimmiten katkeaa sillonkin.
plus se että esim. firefoxia, meseä ja spotifyta harvoin pystyy pitämään auki samaan aikaan, yhteys katkeaa silloinkin.
asun vielä tampereen keskustassa, kuvittelin että vähän paremmin toimis.
vähän ristiriitaiset tunnelmat mokkulasta, joka ollut käytössä vajaan kuukauden. mut kyllä 12kk tällä selvitään. 24kk sopimusta en halunnut, mut vuoden sopimuksella maksan 4e tuosta mokkulasta kuukaudessa. taitaa vuoden jälkeen jäädä tuo koje käytöstä pois.
mut saihan tän netin niin helposti ja nopeasti käyttöön. ja suurimman osan ajasta netti toimii hyvin ja avaa sivut nopeasti. ärsyttää vaan kun niin monesti päivässä yhteys kuitenkin katkeaa ihan tuosta vaan ja pitää yhdistää uudelleen ja samoin firefox käynnistää uudelleen kun ne vanhat sivut yhteydenkatkeamisen jälkeen ei enää toimi, jää junnaamaan vaan tyhjää.
mokkula katkaisee yhteyden,
ihan ok
1
1218
Vastaukset
- ärsytys
mulla tekee samaa vr:n matkahaun kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863176
- 883023
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191812- 271711
- 211691
- 241677
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321336- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309