i love the arab

iddaaaa

olimme alkuaikoina erittäin aktiivisia seksin suhteen, mutta luulin että tahti rauhoittuisi kun yhdessä oltaisiin jo pidempään oltu, mutta nyt olemme jo 3 vuotta olleet yhdessä eikä marokkolais mieheni tunnu tuosta mihinkään rauhoittuvan. olen 24 ja mieheni 31. ja harrastamme seksiä noin 8-16 kertaa viikossa. siis välipäiviä ei ole yleensä ollenkaan, ja yleensä pari kertaa päivässä. olen kyllä yrittänyt miehelleni kauniisti asiasta vihjaista että kuinka olisi välipäivä, ja sanonu että paikat on hellänä, niin ei mene perille.. olin yhden yön poissa kotoa, kaverini polttareissa, ja kun seuraavana päivänä kotia tulin niin samantien eteistä pidemmälle en päässyt kun jo piti antaa ja yöhön mennessä oli 4 kertaa jo harrastettu. älkää siis käsittäkö etten seksistä pitäisi (varsinkin ilman kumia..) mutta minusta alkanut tuntumaan etten enään saunaankaan haluaisi mennä mieheni kanssa kun kuitenkin hän sielläkin alkaa lauteilla kopeloimaan. kysyttävä nyt miehiltä jotka 31v tai niillä tienoilla tai vanhempia, niin onko tuo seksin määrä normaalia halua??? ja onko normaalia että pelkästä katsomisesta alkaa seisomaan?? kun jos vaikka ruokaa teen ja mieheni minua katselee, niin hän tulee jo heppi pystyssä halailemaan..

mutta rakkaus aina voitaa,,,,,,

if you know what i mean,,,,,,,

2

586

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tositarinota taas ??

Missä vaiheessa mies ehtii käydä töissä, vai onko "kaivoksesi" ainoa työpaikka. Joudutko maksamaan siitä ja paljonko ? Lainaa "miestäsi" naapurin rouville jotka ovat mahdollisesti puutteessa, saisit sitten edes hetken tauon.

Jaettu ilo on kaksinkertainen ilo !

• huhubhuh

olla vielä poikanen ja päiväunia nähdä... hehehe provo!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1527
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1400
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      78
      1323
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1230
    5. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1119
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      75
      1001
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      941
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      255
      930
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      17
      880
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      34
      846
    Aihe