Tiedätkö mitään Suomenkielisiä kirjoja mitkä voisivat auttaa kaunokirjoituksessa tai muita yleisiä työkirjoja mistä voisi jotain oppia kirjoittamaan selveämmin ja paremmin.
Kiitos lukemisesta ja jos haluat vähän enemmän tietoja mitä oikein etsin, heitä vaan kysymys tai pari.
Aloitteleva kirjailija etsii auttavia kirjoja
7
781
Vastaukset
"Aiotko kirjailijaksi". Kirjoitettu 1930-luvulla, mutta ajattoman pätevä.
- Ian Dowel
Olen jo lukenut Mika Waltarin hakutako kirjailijaksi ainakin kolme kertaa, on tosi hyvä kirja, tiedätkö muita samanlaisia?
ja kiitos vastauksesta - Röhkimä
Ian Dowel kirjoitti:
Olen jo lukenut Mika Waltarin hakutako kirjailijaksi ainakin kolme kertaa, on tosi hyvä kirja, tiedätkö muita samanlaisia?
ja kiitos vastauksestaSillanpään Hurskas kurjuus. Kirjailija ei ole se Jari, vaan Frans Emil, kaiketi jo etesmennyt.
- Ynjemi Nyhtänköljä
Ian Dowel kirjoitti:
ja kiitos vastauksestaSilmiin osui lähikirjaston hyllyssä metrin verran kirjoittamisoppaita, tekijöinä Tuurista Waltariin. Mitäpä jos keskustelisit ongelmastasi oman kirjastonhoitajasi kanssa?
- Siitä vaan
Ian Dowel kirjoitti:
ja kiitos vastauksestaon kirjoittanut myös oppaan, niin oudolta kuin se saattaa kuulostaakin. En ole itse lukenut, mutta eräs kirjoittava tuttavani pitää raamattunaan. Kirjan nimeä en tiedä.
- katselulla
luulisi lähtevän aluksi
tekstin teko luistamahan... - Kirjaltaja
Tällä pärjäät: Claes Anderssonin: Luova mieli. Innostava, hauska. elämänläheinen, Ja sitten vaan , antaa palaa! Jos ei tekstiä synny, niin sitten ei mikään auta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682650
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096