Hyväksyisitkö fretin laittamista rottia tappamaan navettaan? Meillä on rottaongelma, ja olen jo kauan halunnut omaa frettiä, ja nyt äitee repäisi että saan fretin jos saan sen tappamaan rottia navetasta. Itse en välttämättä tuota hyväksyisi, rotissahan voi olla tautejakin...
Miten itse tekisitte? Kuulostaa omasta mielestäni aika julmalta, lemmikkifretti voi saada tauteja tai haavoja.... Mutta tämä on kuitenkin ainoa mahdollisuuteni moneen moneen vuoteen saada oma fretti.
Äh, en tiedä yhtään mitä tekisin. Kertokaa joku, onko tuollainen edes laillista? Itse veikkaisin ettei ainakaan kovin sallittua puuhaa ole :/ Harmi..
Rottajahtiin?
Fretistä haaveileva
1
453
Vastaukset
- mk
No huh, itse en kyllä omiani rottajahtiin veisi mistään hinnasta, ovat meille sen verran rakkaita perheenjäseniä. Älä ihmeessä ota frettiä ainakaan tuolla verukkeella, odota että saat sen ottaa ihan oikeasti lemmikiksesi. Frettejä yleensä käytetään pareittain noihin pyyntihommiin esim kanijahtiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682610
- 622562
- 681762
- 241577
- 201500
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91440- 151362
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81167- 251086