Luoko foobar ripattaessa automaattisesti kansiot esittäjälle ja albumille vai pitääkö se tehdä manuaalisesti? Jos se luo ne itse, niin mitä astuksia silloin pitää muuttaa?
foobar ja kansiot
5
323
Vastaukset
- Hulilupteri
Mulla on jo rimpsu (%artist% - %album%[ - %discnumber%]\%tracknumber% - %artist% - %title%), mutta mihin heitän sen?
- Hulilupteri
Sitten mietin vielä että pitääkö "Drive settings"-kohdasta muuttaa jotain kun rupeaa rippaamaan?
- Hulilupteri
Ei ole todellista, hoksasin itse miten homma toimii! Nyt on ongelmana siis enää tuo drive settings, tällä hetkellä siellä lukee "Read offset correction: 0" ja "Ripping security: disabled". Sitten on vielä kohta "Limit drive speed while reading", johon voi laittaa ruksin. Pitääkö jotain muuttaa? Tuon offsetin voi vissiin hakea automaattisesti jos laittaa levyn sisään, vai?
- WMP on helppo
Hulilupteri kirjoitti:
Ei ole todellista, hoksasin itse miten homma toimii! Nyt on ongelmana siis enää tuo drive settings, tällä hetkellä siellä lukee "Read offset correction: 0" ja "Ripping security: disabled". Sitten on vielä kohta "Limit drive speed while reading", johon voi laittaa ruksin. Pitääkö jotain muuttaa? Tuon offsetin voi vissiin hakea automaattisesti jos laittaa levyn sisään, vai?
Käytä WMP: tä! Sillä tulee kansiotkin, vaikka ei levyllä kerrottaisi kenen esittämä on. Tosi järjestelmällistä, kun voi nimetä tuntemattoman esittäjän itte, jos tietää!
- Hulilupteri
WMP on helppo kirjoitti:
Käytä WMP: tä! Sillä tulee kansiotkin, vaikka ei levyllä kerrottaisi kenen esittämä on. Tosi järjestelmällistä, kun voi nimetä tuntemattoman esittäjän itte, jos tietää!
Helppo mutta huonolaatuinen. Foobarista:
Kun yritin muuttaa uusimmassa betassa "Drive Settings"-valikosta offsetia niin tää herjas "AccurateRip drive offset query failure: Drive not present in the database". Laitoin siis keydisc-levyn sisään ja painoin "auto". Sama juttu kaikilla levyillä, vaikka ne ihan varmasti löytyivät Accurateripin keydisc-valikosta. Vika beta-versiossa? Voiko ton luvun hakea manuaalisesti? Tarvitseeko noita "Drive Settings"-asetuksia edes muuttaa laadukkaan lopputuloksen saamiseksi? Suositteletteko jotain muuta ohjelmaa vai onko foobar hyvä tähän tarkoitukseen?
Miten foobarilla pystyy rippaamaan FLACina? Kannattaako edes ripata FLACina kun mulla on kaiuttimina Logitechin Z-10 ja kovo 320 gigaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492318- 262143
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271535Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161454- 1241417
- 191083
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71974Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117944Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89934Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883