Spencer Tracyn leffan Mies astui junasta. Ne tuppukylän punaniskat, joihin hän törmäsi, olivat kuin tämän palstan uskishäiriköt. Hirveetä pullistelua ja pyssynpauketta, eikä älliä päässä ollenkaan.
En tiedä montako teitä täällä on häiriköimässä, mutta ihmettelen, eikö itseänne jo ala hävettämään moinen käytös.
Katselin illalla
39
335
Vastaukset
mä kattelin sen sijaan vanhan kunnon ghostbustersin:-)
ja hauska oli.- Kössönöm
Mutta ihan tosissaan ihmettelen motiivi noilla tyypeillä on häiriköidä täällä. Saako ne siitä jotain ihme kiksejä, vai mitä se on?
Kössönöm kirjoitti:
Mutta ihan tosissaan ihmettelen motiivi noilla tyypeillä on häiriköidä täällä. Saako ne siitä jotain ihme kiksejä, vai mitä se on?
Se on kyllä lisääntyny huomattavasti ny viime päivinä.
En tiedä, pelkääköne jotain? Ateistit ei kuitenkaan vielä hetkeen pysty kirkon tai uskovaisten asemaa horjuttaan.
ghostbusters pääosissa mm,Dan Akroyd, Bill Murray.Höntti kummituskomedia 80 luvulta.- Kössönöm
A.Mikkonen kirjoitti:
Se on kyllä lisääntyny huomattavasti ny viime päivinä.
En tiedä, pelkääköne jotain? Ateistit ei kuitenkaan vielä hetkeen pysty kirkon tai uskovaisten asemaa horjuttaan.
ghostbusters pääosissa mm,Dan Akroyd, Bill Murray.Höntti kummituskomedia 80 luvulta.Katsoin sen dvd:ltä? Ei ainakaan telkusta tullut.
Olen jostain syystä viehättynyt vanhoihin jenkkileffoihin. Tracy on yksi suosikkejani. weccu kirjoitti:
Muistan elokuvan. Tuliko telkusta? Helkkari... meni ohi..
Ei tullu.Rippasin dvdr version Pirate Baystä(ei kerrota kenellekkään)
Kössönöm kirjoitti:
Katsoin sen dvd:ltä? Ei ainakaan telkusta tullut.
Olen jostain syystä viehättynyt vanhoihin jenkkileffoihin. Tracy on yksi suosikkejani.Aiotko katsoa perinteisen It's a Wonderful Life elokuvan jouluna.Myöntää täytyy että olen katsonut sen useana jouluna kuin myös Lumiukon.
- en minö tiedä
Kössönöm kirjoitti:
Et voi mitenkään tietää montako häirikköä tässä paikassa päivittäin käy, eikä uskovaisia tarvitse olla, vaan joitakin ihan muita ihmisiä.
- lasten hupia
weccu kirjoitti:
Muistan elokuvan. Tuliko telkusta? Helkkari... meni ohi..
Tulisko ohjelmaa lapsille?, jos ne ei tule mistä puhutte?
- Kössönöm
A.Mikkonen kirjoitti:
Aiotko katsoa perinteisen It's a Wonderful Life elokuvan jouluna.Myöntää täytyy että olen katsonut sen useana jouluna kuin myös Lumiukon.
Olen katsonut sen jo varmaan viiteen kertaan. Miksi se tulee joka joulu? Ei se sentään mikään Tuntematon sotilas ole.
Stewart on kyllä ihan hyvä näyttelijä ja ollut monissa hyvissä rooleissa, mutta voisi Yle vähän vaihtaakin noita juttuja, joita lähettää.
Mikä olisi hyvä joululeffa? Se vihreä otus taisi tulla jo. Shrek, vai mikä se on missä on se mainio aasi. Kössönöm kirjoitti:
Olen katsonut sen jo varmaan viiteen kertaan. Miksi se tulee joka joulu? Ei se sentään mikään Tuntematon sotilas ole.
Stewart on kyllä ihan hyvä näyttelijä ja ollut monissa hyvissä rooleissa, mutta voisi Yle vähän vaihtaakin noita juttuja, joita lähettää.
Mikä olisi hyvä joululeffa? Se vihreä otus taisi tulla jo. Shrek, vai mikä se on missä on se mainio aasi.Jenkeistä matkittu.Siellä se tuli joskus joka kanavalta(käsittääkseni ilman mainoksia)Ei muuten tule enään:-)
- jaska222222
A.Mikkonen kirjoitti:
Jenkeistä matkittu.Siellä se tuli joskus joka kanavalta(käsittääkseni ilman mainoksia)Ei muuten tule enään:-)
nii joo
- aiwax
lasten hupia kirjoitti:
Tulisko ohjelmaa lapsille?, jos ne ei tule mistä puhutte?
aiva
- meitä on moneksi
Ei ole ikävämpää kuin katsella leffoja. Mieluummin luen mukavaa kirjaa tai kuuntelen musiikkia. En ole elokuvaihminen, ei edes kristilliset, sellaiset kiinnosta.
Muutama ilta sitten tullut Terry Pratchetin kirjaan Karjupukki perustunut elokuva mistään kotoisin? Meni nauhalle, mietityttää viitsisikö katsoa. Jos on tosi huono voi mennä hyvästä kirjasta maku.
Ja tämä liittynee ateismiin siten että...No liian pitkä juttu, kannattaa lukaista pari Pratchettia...Herättää paljon mietittävää uskomuksista.Jos oot lukenu kirjan, niin aivan asiallinen filmatisointi.
Olen kattonu sen pari kertaa, ja lukenu kirjan kerran, uusinta kierros meneillään äijän tuotannosta, tällähetkellä menossa Pojat Urhokkaat.- Kössönöm
En ainakaan katsonut. Jos se sinulla nauhalla on, niin eikö kannattaisi katsoa ainakin alkua. En ole kyllä mitään tuolta mieheltä lukenutkaan.
Kössönöm kirjoitti:
En ainakaan katsonut. Jos se sinulla nauhalla on, niin eikö kannattaisi katsoa ainakin alkua. En ole kyllä mitään tuolta mieheltä lukenutkaan.
Kannattaa lukee, oikeesti vois toimia.
- Kössönöm
A.Mikkonen kirjoitti:
Kannattaa lukee, oikeesti vois toimia.
kunhan ensin maksan uuden kortin varastetun tilalle (meni lompakon mukana jokunen vuosi sitten) ja maksan kympin myöhästymissakkoja.
Harmittaa niin helvetisti, kun yksi hauska kirja on hävinnyt. Ei löydy mistään, enkä ole tietääkseni sitä kenellekään lainannutkaan. Jos joskus saat näppeihisi Tom Sharpen Piemburgin pelottomat, niin lue ihmeessä. A.Mikkonen kirjoitti:
Herättää paljon mietittävää uskomuksista.Jos oot lukenu kirjan, niin aivan asiallinen filmatisointi.
Olen kattonu sen pari kertaa, ja lukenu kirjan kerran, uusinta kierros meneillään äijän tuotannosta, tällähetkellä menossa Pojat Urhokkaat.taitaa jäädä nämä jumalajutut hiukka vähemmälle, jos en väärin muista. Hauskoja juttuja väärille kerhotaloille eksyvistä lahkolaisista taisi olla. Ei kun se olikin Vartiosto hoi? Kirjahyllyssä on ½ metriä kyseistä kirjailijaa mutta ei jaksa etsiä lähdeteosta just nyt. No Nobby on joka tapauksessa hahmona aikas hauska.
Viimeisin lukemani on Pienet Jumalat, josssa irrotellaan aika reippaasti näistä henkiasioista. Suosittelen....- on ne metkoja
A.Mikkonen kirjoitti:
Herättää paljon mietittävää uskomuksista.Jos oot lukenu kirjan, niin aivan asiallinen filmatisointi.
Olen kattonu sen pari kertaa, ja lukenu kirjan kerran, uusinta kierros meneillään äijän tuotannosta, tällähetkellä menossa Pojat Urhokkaat.mutta vanhanaikaiset kirjat ovat joskus metkoja.
kumipää kirjoitti:
taitaa jäädä nämä jumalajutut hiukka vähemmälle, jos en väärin muista. Hauskoja juttuja väärille kerhotaloille eksyvistä lahkolaisista taisi olla. Ei kun se olikin Vartiosto hoi? Kirjahyllyssä on ½ metriä kyseistä kirjailijaa mutta ei jaksa etsiä lähdeteosta just nyt. No Nobby on joka tapauksessa hahmona aikas hauska.
Viimeisin lukemani on Pienet Jumalat, josssa irrotellaan aika reippaasti näistä henkiasioista. Suosittelen....Joo mut yks hauska kohta oli kun kaks yhteen ja samaan kirjaan perustuvaa uskontoo oli tapellu jotain parisataa vuotta jonkun käännöksen takia.
Eli oliko käännetty sana ihminen vai jumala.kumipää kirjoitti:
taitaa jäädä nämä jumalajutut hiukka vähemmälle, jos en väärin muista. Hauskoja juttuja väärille kerhotaloille eksyvistä lahkolaisista taisi olla. Ei kun se olikin Vartiosto hoi? Kirjahyllyssä on ½ metriä kyseistä kirjailijaa mutta ei jaksa etsiä lähdeteosta just nyt. No Nobby on joka tapauksessa hahmona aikas hauska.
Viimeisin lukemani on Pienet Jumalat, josssa irrotellaan aika reippaasti näistä henkiasioista. Suosittelen....Luin viimeviikolla.
Uskovaisia oli Omilla paljon, mutta vain yksi joka oikeesti usko.
Jotenki tulee tää pyöree maailma mieleen:-)Kössönöm kirjoitti:
kunhan ensin maksan uuden kortin varastetun tilalle (meni lompakon mukana jokunen vuosi sitten) ja maksan kympin myöhästymissakkoja.
Harmittaa niin helvetisti, kun yksi hauska kirja on hävinnyt. Ei löydy mistään, enkä ole tietääkseni sitä kenellekään lainannutkaan. Jos joskus saat näppeihisi Tom Sharpen Piemburgin pelottomat, niin lue ihmeessä.Ok.Uudet tuttavuudet on tervetulleita, ei Wonnegutejakaan jaksa aivan määrättömän moneen kertaan lukea.
Pratchetissä älä pelästy kansia, tai sitä että voi löytyä nuorten osastolta, kannattaa siltikin tutustua.- Kössönöm
A.Mikkonen kirjoitti:
Ok.Uudet tuttavuudet on tervetulleita, ei Wonnegutejakaan jaksa aivan määrättömän moneen kertaan lukea.
Pratchetissä älä pelästy kansia, tai sitä että voi löytyä nuorten osastolta, kannattaa siltikin tutustua.on tämän Piemburgin pelottomien ensimmäinen uhri. Siinä seikkailee kummallisia buureja norsupyssyineen ja muuta mukavaa.
Kössönöm kirjoitti:
on tämän Piemburgin pelottomien ensimmäinen uhri. Siinä seikkailee kummallisia buureja norsupyssyineen ja muuta mukavaa.
Siis se on kuitenkin hauska, onhan:-)
- Kössönöm
A.Mikkonen kirjoitti:
Siis se on kuitenkin hauska, onhan:-)
Jos ei sulla ole pyykkilautavatsaa nyt, niin tuon kirjan jälkeen on. Tai mistä minä tiedän miten hullusta huumorista pidät.
Kössönöm kirjoitti:
Jos ei sulla ole pyykkilautavatsaa nyt, niin tuon kirjan jälkeen on. Tai mistä minä tiedän miten hullusta huumorista pidät.
No nyt rupes oikeesti kiinnostaan, koska olenkin tosiaan etsinyt uutta ja hauskaa kirjailijaa mitä vois ruveta lukeen.
Jos on myös ajatuksia herättävä se on vain plussaa.- Kössönöm
A.Mikkonen kirjoitti:
No nyt rupes oikeesti kiinnostaan, koska olenkin tosiaan etsinyt uutta ja hauskaa kirjailijaa mitä vois ruveta lukeen.
Jos on myös ajatuksia herättävä se on vain plussaa.vakavasta asiasta, eli eteläisen afrikan rotusorrosta, orjista (Viispenninen) ja toheloista poliiseista. Saatana sentään, haluan sen kirjan takaisin!
Nyt on molemmat osat talletettu, täytyy katsoa huomenna... Käsittääkseni leffat on tehty tarkalleen kirjan perusteella, se selittääkin pitkän keston.
Mikään Pratchettiin liittyvä ei voi tuottaa pettymystä, odotan ainakin itse valtavalla innolla hyvää katseluelämystä:)Kirjaa en ole lukenut niin ei ihan tajunnut missä mennään. Ihan hauskan oloinen vaikkei kovin vakavasti otettava. Paintilla saa aikaan hienoja tehosteita :'D
- ihan miten vaan
En ole itse ikinä nähnyt uskovaisia punanaiskoja joilla on pyssyt, vaan ennemminkin rauhallisia ja kivoja kirkossa kävijöitä, joista jotkut jakavat uskosta kertovia lappuja sille joka haluaa sellaisen ottaa vastaan.
- Kössönöm
"olet huumoriveikkoja?
ihan miten vaan 23.12.2009 01:19
Vastauksia: 19 Lukukertoja: 44 TEKSTIKOKO: Viestien esitystapa:
En ole itse ikinä nähnyt uskovaisia punanaiskoja joilla on pyssyt, vaan ennemminkin rauhallisia ja kivoja kirkossa kävijöitä, joista jotkut jakavat uskosta kertovia lappuja sille joka haluaa sellaisen ottaa vastaan."
- Sinusta siis on kiva multinikkeillä täällä ja viskellä typeriä kommenttejasi yhdelle jos toisellekin kirjoittajalle, jotka kirjoittavat rekattuna. Onko seurakuntasi ohjeistanut sinut tänne häiriköimään, vai ihanko oma-alotteisesti päätit ryhtyä sabotoimaan tätä palstaa?
- jk
"En tiedä montako teitä täällä on häiriköimässä, mutta ihmettelen, eikö itseänne jo ala hävettämään moinen käytös"
En käsitä ylläpidon systeemejä ja välinpitämättömyyttä, enkä käsitä noiden häiriköiden touhuja. Jospa nuo häiriköt ovat vain jotain viittä vaille idiootteja.
Siis tällaisia:
http://www.youtube.com/watch?v=I56NVL9s-jk- jk
A.Mikkonen kirjoitti:
Ja tämähän ei ollut huumoria?
mutta ainakin minun mielestäni tuo tyyppi on ihan tosissaan. Toi on ihan takuulla joku tämän palstan uskiksista.
jk kirjoitti:
mutta ainakin minun mielestäni tuo tyyppi on ihan tosissaan. Toi on ihan takuulla joku tämän palstan uskiksista.
Häneltä löytyy näemmä useampiakin pätkiä, ja sama linja näkyy jatkuvan.
- huippputyyppi
Kyllä ihmetyttää kovasti nuo häiriköt, mutta onneksi on se järki päässä ja asia linjalla
ei niska punota
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.41416168Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei1352546- 941936
- 841795
Onko kenelläkään tästä tietoo?
https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te461377- 981275
Suomussalmi News -valvontakameran tunnisteet pojista
Pojat on aina poikia, mutta kiusanteko ja muu ilkivalta ei ole hyväksyttävää. Suomussalmi News -ryhmässä on uunituore vi341200Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?
Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e2861196Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin831169Ihastukselleni
Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn211133