Unexplained

kadun*nainen

Tiedemiehet ovat ns. Äimän Käkenä

lainaus:

Australiassa Sydneyssä sijaitsevassa omakotitalossa tapahtuu kummia. Talon seinät itkevät sairauksia parantavaa öljyä. Ihmeöljyä alkoi valua talon seinistä ja seinille ripustetuista valokuvista noin kolme vuotta sitten, kun perheen 17-vuotias poika Mike Tannous menehtyi auto-onnettomuudessa. Vanhempien mukaan öljy on merkki siitä, että Miken henki on yhä talossa. Talossa vierailleet uskovat öljyn parantaviin vaikutuksiin. Miken isän Georgen mukaan öljy paransi talossa vierailleen syöpäpotilaankin. Talossa vierailee päivittäin lähes 100 uteliasta silmäparia. ( Iltalehti )
http://www.youtube.com/watch?v=Z0cECQ5B17U&feature=related ( parempi linkki . missä tiedemies tunnustaa tieteen voimattomuuden )

30

197

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lariza

Hellou rakkaat suomalaiset!

I think I need help. My mother has been seeing these things ass long ass I can remember. Since now, for maybe 3 or 4 years, I have beeing seeing strange dreams and woken in the midlle of the night just to to find out next morning, that somebody living next to me has died.

I'm sorry if my english ain't that good, or I really don't know how these blog-things work. But someone, please help me get my nightmares off...I beg for your help!

Laura

• Eräs uskova

I think you should pray Jesus for help.
        I believe that Jesus can help you whatever the situation.
        Ps.50:15
        "yell at me to help you the day of trouble so I will help you,
        but you must respect me."

• Lariza
        Eräs uskova kirjoitti:

I think you should pray Jesus for help.
        I believe that Jesus can help you whatever the situation.
        Ps.50:15
        "yell at me to help you the day of trouble so I will help you,
        but you must respect me."

Hei uskova!
        Kaikella kunnioituksella, näitä on koitettu. Se ei paranna pahaa oloa tapahtuma hetkellä tai sen jälkeen. Ahdistavinta on kuvitelma jonkun muun veristä käsissäsi.

Laura

• Atte Ateisti

"just to to find out next morning, that somebody living next to me has died."

Aika rankkaa, että koko ajan löytyy ruumiita aamulla vierestä...

Ei HUI HAI ja HANNEKSEN HOUSUT!

• Tuohan on yksinkertainen uskonnollinen huijaus. Motivaationa voi olla huomionhakuisuus tai lapsen kuolemasta johtunut trauma.

Kadun*nainen, sitten kun tuo juttu todistetaan huijaukseksi, niin oletko valmis myöntämänä sen huijaukseksi vai aiotko tyypilliseen tapaasi sulkea silmäsi ja korvasi suojellaksesi ylipaisunutta egoasi?

• miukumauku*

Palstaa pitkään seuranneena voin yhtyä sanoihisi. Ikävä kyllä.
        Joskus, ikävä kyllä, uskovaiset ovat täysin sokeita: älyllisesti.
        Lapsen asteelle jääneitä aikuisia joille mitkä tahansa sadut menevät täydestä.
        Vaikealta tuntuu ajatella millaista jälkeä he aikaansaavat irti päästyään...
        Vai että jonkun poika olisi palannut äitinsä ja isänsä kotia jotakin taivaasta saatua öljyä pirskomaan...
        Eihä tuossa ole mithään järkeä tai logiikkaa..
        Ei,, kyllä jo vähän hävettää ko.aloittajan puolesta. : /

• orko

Ihmisten kykenemättömyys ajatella kriittisesti tällaisia paskasatuja on hätkähdyttävää. Tuosta tulee mieleeni tapaus facebookista. Törmäsin siellä jokin aika sitten ryhmään, jonka perustaja lupaa lahjoittaa jokaisen ryhmään liittyvän käyttäjän ansiosta $0.05 syöpätutkimukseen tms. Ryhmässä on nyt yli 100 000 jäsentä, ja nyt perustaja kirjoittelee ryhmän seinälle, että rahat ovat loppu ja hän odottaa lahjoituksia. Mitään todisteita rahan siirtymisestä tutkimuksiin ei koko ryhmässä kuitenkaan ole. Uskomatonta kusetusta, ja ihmiset vielä lähettävät hänelle rahaa. :D

• kadun*nainen

Haastappa uutistoimistoa samalla mitalla.

Eli todennäköisesti siis vanhemmat heittelevät öljyä seinille ja tuhkaa lattialle,
        eli ovat käytännössä jossain määrin harhaisia, ehkä jopa mielisairaita. Uutisvälineet ovat lisäksi
        yhtälailla tumpeloissaan ja Mr. Dax, joka tietää kaiken, haastaa taas kaiken.

Voitaisiinko olettaa että Mr. Dax saattaa erehtyä, mutta ego ei salli maailmankatsomuksen
        romahtamista.

• kadun*nainen kirjoitti:

Haastappa uutistoimistoa samalla mitalla.

Eli todennäköisesti siis vanhemmat heittelevät öljyä seinille ja tuhkaa lattialle,
        eli ovat käytännössä jossain määrin harhaisia, ehkä jopa mielisairaita. Uutisvälineet ovat lisäksi
        yhtälailla tumpeloissaan ja Mr. Dax, joka tietää kaiken, haastaa taas kaiken.

Voitaisiinko olettaa että Mr. Dax saattaa erehtyä, mutta ego ei salli maailmankatsomuksen
        romahtamista.

Oletko katsonut tv sarjaa Riivatut talot? Samanlaista hölynpölyä, aikuiset ihmiset "muka" tosissaan jahtaavat ja jopa näkevät ja kuulevat henkiolentoja... kusetusta, törkeää kusetuksen yritystä toisiin uppoaa toisiin ei :)
        http://www.telkku.com/telkku?p=20091226

• kadun*nainen
        missxcessive kirjoitti:

Oletko katsonut tv sarjaa Riivatut talot? Samanlaista hölynpölyä, aikuiset ihmiset "muka" tosissaan jahtaavat ja jopa näkevät ja kuulevat henkiolentoja... kusetusta, törkeää kusetuksen yritystä toisiin uppoaa toisiin ei :)
        http://www.telkku.com/telkku?p=20091226

En katso televisiosta kuin uutiset. En ole myöskään taikauskoinen.

• miukumauku*
        kadun*nainen kirjoitti:

En katso televisiosta kuin uutiset. En ole myöskään taikauskoinen.

Miksi se poika heittelee sitä öljyä ja tuhkaa ympäriinsä?

• kadun*nainen
        miukumauku* kirjoitti:

Miksi se poika heittelee sitä öljyä ja tuhkaa ympäriinsä?

Katolisen papin mielestä, hän haluaa osoittaa vanhemmilleen, että hänellä kaikki ok.

Parantava öljy vakuutena.

• Minun käy sinua sääliksi, oikeasti. Oletko aikuinen? Tuli muuten mieleen tuosta eräs kauhuleffa, tosin silloin seinät itkivät verta...

• Atte Ateisti

Mitä minä näin kuvatusta pätkästä, oli paljon katolisia Jeesuksen ja pyhimysten kuvia. Erittäin kristillinen perhe kyseessä siis.

Tältä pohjalta lienee lähtenyt myös tuo "ihmetarinan" rakentaminen, joka tässä tapauksessa, valitan, on ilmeistä huijausta.

Jos kuitenkin epäilet totuuden siementä, tiedä, että tällaisissa ihmetapauksissa Vatikaani yleensä lähettää tutkijansa paikalle toteamaan, voiko tapahtunutta pitää kristillisenä ihmeenä. Nyt sellaista ei ole tapahtunut.

Muuten, voidakseen julistaa jonkun ihmisen pyhimykseksi Vatikaani vaatii ainakin kolme kuolemanjälkeistä havaintoa tai ihmetekoa "marttyyrilta". Nyt Vatikaani ei ole innostunut. Kysy miksi?

• kadun*nainen

Ko. pappi vetäytyi yksityishenkilönä kommentoimaan tapausta. On selvä että
        tämänkaltaisten ihmeiden todistajaksi ei missään nimessä voi asettua katolinen kirkko
        ei edes tutkimusten jälkeenkään. Sitä ei tekisi edes Ev.lut. kirkko Suomessa, koska se ei ole kirkon tehtävä.
        Tämänkaltaisia tapauksia on todella paljon katolisessa uskonkulttuurissa.

Itse tapaus on kuitenkin täysin kiistaton osoitus Parantavasta Yliluonnollisesta energiasta, sekä elämän energian jatkuvuudesta.

tämänkaltaisten ihmeiden todistajaksi ei missään nimessä voi asettua katolinen kirkko
        ei edes tutkimusten jälkeenkään. Sitä ei tekisi edes Ev.lut. kirkko Suomessa, koska se ei ole kirkon tehtävä.

Itse tapaus on kuitenkin täysin kiistaton osoitus Parantavasta Yliluonnollisesta energiasta, sekä elämän energian jatkuvuudesta.

Et kai sinä nyt tosissasi tuohon usko?????? Järki käteen nyt. think think think think and think again

• kadun*nainen
        missxcessive kirjoitti:

Et kai sinä nyt tosissasi tuohon usko?????? Järki käteen nyt. think think think think and think again

Jospa olisin kokenut itse saman, tai sinä. Menisikö suu mutrulle ihmetyksestä.

Skeptikkona eläminen kannattaa lopettaa jo oman mielenterveyden takia, koska
        mussuttaminen ei tule kestämään tässä maailmassa, vaan pitää edetä eteenpäin

Ja uskotaan kaikki tarinat mitä maailmalta julkaistaan. Sillähän se elämänlaatu paranee.

• orko
        kadun*nainen kirjoitti:

"Jospa olisin kokenut itse saman, tai sinä. Menisikö suu mutrulle ihmetyksestä."

Jos ja jos. Jos edes jokin persoonallinen jumala voitaisiin nyt alkuun löytää, niin kaikki olisivat vähemmästäkin äimän käkenä. Sen sijaan seonneet uskovaiset heittelevät siirappia seinille ja uskottelevat muille, että ihmeitä tapahtuu jumalansa kädestä. Tuo tapaus kertoo vain ihmisen sairaasta tavasta kiertää itselleen liian kipeä todellisuus.

Ilmeisesti uskot yliluonnolliseen, noh ollessani noin 9v olimme mummolassa maalla, oli hämärä elokuun lopun ilta, siinä erästä polkua pitkin astellessamme 2 ystävääni ja minä jonossa viimeisenä näin vasemmalla puolella pellolla pienen tytön jolla oli vaaleansininen pitkä mekko, vaaleat lyhyet kiharat hiukset, hän oli noin 20m päässä meistä ja kulki kuin liukuen, no minä säikähdin ja kysyin ystäviltäni että näkivätkö he sitä no ei nähneet enkä nähnyt enää minäkään. Kerroin näkemästäni mummolleni joka tiesi kertoa että aikoinaan kaua sitten mummoni ollessa lapsi siinä metsän laidassa oli talo jonka perheen pikku tyttö oli kuollut hukkumalla ollessaan 5 vuotias, mummo uskoi että se oli tytön haamu ja minä uskoin mummoani. Mutta asialle on joku selitys, luultavasti se oli usvaa joka leijui pellolla ja hajosi tuulenvireen vaikutuksesta, mutta lapsen mielikuvitus teki tepposensa ja minulla sitä kyllä riitti. Uskotko sinä että se oli kuolleen tytön henki?

"Skeptikkona eläminen kannattaa lopettaa jo oman mielenterveyden takia, koska
        mussuttaminen ei tule kestämään tässä maailmassa, vaan pitää edetä eteenpäin"

Ja juuri tuon ajattelutavan tähden maailma on täynnä huijareita sekä huijattavia.

• kadun*nainen
        Today kirjoitti:

Ja uskotaan kaikki tarinat mitä maailmalta julkaistaan. Sillähän se elämänlaatu paranee.

en viitsi heitää omaa tarinaani, koska se on liian arvokas tälle sikalaumalle pilkattavaksi.

en viitsi heitää omaa tarinaani, koska se on liian arvokas tälle sikalaumalle pilkattavaksi.

Alat pilkkaamaan kun sinua ei uskota?

• orko
        missxcessive kirjoitti:

Ilmeisesti uskot yliluonnolliseen, noh ollessani noin 9v olimme mummolassa maalla, oli hämärä elokuun lopun ilta, siinä erästä polkua pitkin astellessamme 2 ystävääni ja minä jonossa viimeisenä näin vasemmalla puolella pellolla pienen tytön jolla oli vaaleansininen pitkä mekko, vaaleat lyhyet kiharat hiukset, hän oli noin 20m päässä meistä ja kulki kuin liukuen, no minä säikähdin ja kysyin ystäviltäni että näkivätkö he sitä no ei nähneet enkä nähnyt enää minäkään. Kerroin näkemästäni mummolleni joka tiesi kertoa että aikoinaan kaua sitten mummoni ollessa lapsi siinä metsän laidassa oli talo jonka perheen pikku tyttö oli kuollut hukkumalla ollessaan 5 vuotias, mummo uskoi että se oli tytön haamu ja minä uskoin mummoani. Mutta asialle on joku selitys, luultavasti se oli usvaa joka leijui pellolla ja hajosi tuulenvireen vaikutuksesta, mutta lapsen mielikuvitus teki tepposensa ja minulla sitä kyllä riitti. Uskotko sinä että se oli kuolleen tytön henki?

Tässä perinteinen, hyvin epäuskottava tarina, joka on minulle todellisuutta:

Olen nähnyt lentäviä tuntemattomia esineitä kahden kaverini kanssa. Katsoimme niitä eräänä talviyönä 2000-luvun alkupuolella Littoisten järven jäällä Kaarinassa n. 30 minuuttia ihmetellen. Silloin oli kirkas taivas ja olimme matkalla kaverini luokse järven poikki, kun yhtäkkiä äkkäsin nostaessani katseen taivaalle (imiessäni rentoutuneesti tupakkaa) tähtien seasta kolme tähdenkaltaisena loistavaa palloa, jotka "tanssahtelivat" täydellisessä harmoniassa suorittaen erittäin mielenkiintoisia, keskenään selvästi kommunikoivia liikeratoja.

Meidän kaikkien silmät joko valehtelivat sen puolisen tuntia ko. objekteja tuijottaessamme, tai sitten todistimme jotain ällistyttävää. Havaitsimme tuijottamisen aikana taivaalla myös yhden satelliitin ja lentokoneen, joten näistä ei todennäköisesti ollut kyse. Lisäksi pallojen liikeradat olivat aivan liian kiivaita millekään ihmisen rakentamalle koneelle ja kohteet olivat aivan liian kaukana ollakseen mitään perustavaraa. Lähdimme lopulta eteenpäin, sillä yksi kavereistani halusi jatkaa matkaa (ironisesti hän on uskovainen), mutta taivaalla olleet objektit jäivät edelleen tanssimaan keskenään. Emme edelleenkään tiedä, mitä silloin näimme.

Todisteita minulle ei tästä kuitenkaan ole, joten ainut keino on sokeasti uskoa minun sanaani ja kahden kaverini sanaan.

"minä minä minä olen oikeassa". Et kai tosissasi oleta että ihmiset uskovat kyselemättä kaikenmaailman "ihmeet" mitä kuulevat? Saat uskoa itse ihan mihin tykkäät mutta saman olettaminen muilta ihmisiltä on aika harhaista ajattelua.

• Kössönöm
        kadun*nainen kirjoitti:

Et viitsi kertoa "ihmeellistä" tarinaasi tälle sikalaumalle. No, jospa sitten häivyt täältä herkkäuskoisempia kusettamaan sen sijaan, että alat vittuilemaan.

• Jos tuollainen olisi oikeasti mahdollista, niin eiköhän maailma olisi pullollaan erilaisia itkeviä muureja, joista voisi hakea droppia kaikkiin vaivoihin.

Ainakin kristityt olisi varmasti jo saaneet immuniteetin haitallisiin mutaatioihin.

• onkstääjokuvitsi?

Oman keittiöni seinä näyttää samalta, kun sille roiskui limua. Hallelujaa, rukoilkaamme Pullon Henkeä.

• Huhhoh

Tuli tosiaan voimaton olo kun katsoin iltasanomien sivuilta videojutun aiheesta. Kaikenlaisten idioottien keskellä sitä täällä ollaankin. Surullista että vanhemmat hurahtaa noin kun kokevat ison menetyksen.

• Kössönöm

ne ottaa pääsymaksua näiltä pällistelijöiltä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2214
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      24
      1740
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1425
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      108
      1247
    5. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      15
      1219
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      18
      1035
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      944
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      107
      864
    9. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      853
    10. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      74
      846
    Aihe