Ostin äskettäin Sony Bravia television ja on toiminnut ihan hyvin. Minulla on kuitenkin ongelma liittyen tallennettujen ohjelmien katsomiseen. Kun olen tallentanut ajastimella ohjelman niin en tiedä mistä sen löytää televisiosta? Kaikki käsikirjat ja koko television toiminnot käyty läpi mutten löydä mistään missä niitä tallennettuja ohjelmia voi katsoa.
Sony Bravia ja tallennettujen ohjelmien katsominen
5
4485
Vastaukset
- tpi
Mistä ihmeestä olet saanut päähäsi että sillä televisiolla voisi tallentaa ohjelmia?
- Matias.
löytyy mainintoja tallentamisesta ja sen voi asettaa tallennustilaan. Laite ei kyllä tallenna mitään eikä siinä ohjekirjan mukaankaan ole mitään tallennustoimintoja. Näin ainakin minun Braviassani.
Mene ja tiedä miksi nämä on valikot on jätetty, menut taitaa olla käytössä jossain muussakin vehkeessä.....
- Littu
Lienee kivikauden tallennusformaatteja varten jätetty.Eli analogisilla virittimillä varustettuja VCR ja Tallentavia DVD soittimia varten Eli näissä vehkeissähän Tv,n pitää olla päällä tallentavalla kanavalla.Ja tätä varten tuo ajastus ominaisuus on televisiohin laitettu
- Musta tuntuu
Toivottavasti TV:n hankitaan ei vaikuttanut tuo oletettu tallennusmahdolliuus. Sillä ei nimittäin voi tallantaa. Noissa aikaisemmissa viesteissä on spekuloitu miksi sen valikoissa oli jotain tallennustoimintoja. TV:ssä pitäisi kuitenkin olla kovalevy tallenteita varten, sekä enemmän virittimiä. Sony Bravia ei ole tälläinen TV.
Tarvitset tallentavan digiboixin. - Anonyymi
Jos on ulkoinen kovalevy, niin mistä tallenteet löytyvät. Laitoin tallennuksen päälle guidesta. Sen löysin, alkoi toistaa suoraan. Mutta jos useampi tallenne, niin mistä ne löytää??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096