Mummo muutti joku vuosi sitten puutalosta kerrostaloon ja pienempään asuntoon.
Mummo luopui televisiosta ja videoista sekä pakastekaapista. Matkaradio toki mummolla on!
Mummo ilmoitti nämä asiat Lähi-Vakuutukseen mutta vakuutusmaksu vain nousi ja kansaneläkkeen perusosaan nähden sietämättömäksi. Vakuutusyhtiön iso lasku tuli aatonaattona ja mummon joulu meni pilalle.
Mummo kysyi Lähi-Vakuutuksesta, mitä laskussa tarkoittaa loma-asunto? Hänellä ei sellaista ole koskaan ollut. Mummo kysyi, mitä tarkoittaa vastuuvahinkovakuutus? Kuulemma, jos mummo törmää vaikka parkkipaikalla polkupyörällä autoon ja autoon tulee vaurioita. Mummolla ei ole enää vuosiin ollut polkupyörää, koska ei enää uskaltanut ajaa ja hän on sen aika päiviä pois lahjoittanut. Yksi osanen oli vakuutuskirjan hinta. Mummolla on vakuutuskirja. Ei hän uutta tarvitse!
Tällaisia rosvouksia voi näemmä sattua laajemminkin. Netissä voi vertailla usean yhtön kotivakuutuksia. Lähi-Vakuutus on kalleimmasta päästä niillä pinta-aloilla ja kerrostaloasunnon suhteen.
Lähi-Vakuutus näemmä pakottaa ottamaan myös vastuuvahinkovakuutuksen ja oikeusturvavakuutuksen, tai hienosti sanottuna - ne sisältyvät vakuutukseen!
Netissä sopivin vakuutus mummolle näyttää olevan Tapiolalla.
Koti-irtaimiston vakuutuksen vuosimaksu näyttää olevan noin 70 % halvempi Tapiolassa. Netin kautta tehtynä saa lisäalennuksenkin.
Mummo sanoo menevänsä ensimmäisenä arkipäivänä irtisanomaan vakuutuksensa!
Siis - kuinka paljon tämmöistäkin piilorosvousta tässä maassa on? Useimmat ihmiset eivät viitsi tutustua vakuutusyhtiöitten vakuutuksiin eikä vertailla omiinsa. Vielä useimmat eivät siihen edes pysty esim. korkean iän takia, kun ei ole netitäkään.
Lähi-Vakuutus rosvoaa
Rosvous pois!
2
585
Vastaukset
Ennen kun menet Tapiolaan poikkea Turvaan , sieltä löytyy sopivaan hintaan pikkuvakuutus.
- Kallenarhu24
Kyllä mä suosittelen Pohjolaa. Mä tiedän. Olen siellä töissä. Mainospuolella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496475Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6562757Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831239- 841185
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.911174Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611113- 891100
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2751088- 71985
- 229870