Hei! Etsin virtuaali connemara tammalleni tallipaikka. Tallilla pitäisi olla muita kävijöitä ja mahdollisuus kisaamiseen ja valmentautumiseen. Myös ratsastuskoulu toiminta on plussaa.
Virtuaalihevoselle tallipaikkaa?
7
270
Vastaukset
- sarinaaa
Kaikki tallit ovat siis tervetulleita, kunhan on hyvä hoito.
- sarinaaaa
Eikö ketään kiinnosta?
- sarinaaaa
sarinaaaa kirjoitti:
Eikö ketään kiinnosta?
Voin ehkä ottaa myös hoitsun, mitä voisin treenata ja millä voisin kisata tai sitten vain hoitaa ja ratsuttaa. Kaikki, ketä kiinnostaa hoitaja, niin tallien osotteita antamaan =)
- TiD33
Heips! Santiaqista löytyy monia vapaita tallipaikkoja ja hoito on varmasti hyvää. Valmentautumiseen ja kisaamiseen ei löydy itse tallilta ainakaan toistaiseksi mahdollisuutta, mutta tallilaiset voivat osallistua HoKaRa*:n järjestämiin kisoihin ja valmennuksiin. HoKaRa*:n kisapaikkana toimii poikkeuksetta Santiaqin tilat, joten kisamatkakaan ei olisi pitkä ;)
Hoitohevosta ei tarvitse välttämättä ottaa, mutta olisihan se tietysti mukavaa saada uusia hoitajia...
Ilmoittele Santiaqin foorumin vieraskirjaan, mikäli haluat tuoda ponisi talliin.
http://santiaq.webs.com - Elianne
Minulla on virtuaalitalli,jonne voisit hevosesi tuoda.
Kisoja tallilla järjestetään välillä ja tuntejakin pidetään.
Sinun pitää vain sitten maksaa 20virtuaalieuroa/kuukaudessa ja nehän voit ansaita hyvin helposti kirjoittamalla pitkiä hoitotarinoita.
Osoitehan on www.elessar.suntuubi.com - Duura
Bowtielta löytyy niin tuntitoimintaa kuin vaelluksiakin. Pidämme kisojakin silloin tällöin, jos osallistujia riittää. Hevosia on yhteensä 22 ja yksityisiä saa tietenkin tuoda!
Siis tervetuloa tänne:
www.bowtie.suntuubi.com - :D
köyhää..osta oma hevonen : D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682630
- 622582
- 681762
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096