Hei! Etsin virtuaali connemara tammalleni tallipaikka. Tallilla pitäisi olla muita kävijöitä ja mahdollisuus kisaamiseen ja valmentautumiseen. Myös ratsastuskoulu toiminta on plussaa.
Virtuaalihevoselle tallipaikkaa?
7
260
Vastaukset
- sarinaaa
Kaikki tallit ovat siis tervetulleita, kunhan on hyvä hoito.
- sarinaaaa
Eikö ketään kiinnosta?
- sarinaaaa
sarinaaaa kirjoitti:
Eikö ketään kiinnosta?
Voin ehkä ottaa myös hoitsun, mitä voisin treenata ja millä voisin kisata tai sitten vain hoitaa ja ratsuttaa. Kaikki, ketä kiinnostaa hoitaja, niin tallien osotteita antamaan =)
- TiD33
Heips! Santiaqista löytyy monia vapaita tallipaikkoja ja hoito on varmasti hyvää. Valmentautumiseen ja kisaamiseen ei löydy itse tallilta ainakaan toistaiseksi mahdollisuutta, mutta tallilaiset voivat osallistua HoKaRa*:n järjestämiin kisoihin ja valmennuksiin. HoKaRa*:n kisapaikkana toimii poikkeuksetta Santiaqin tilat, joten kisamatkakaan ei olisi pitkä ;)
Hoitohevosta ei tarvitse välttämättä ottaa, mutta olisihan se tietysti mukavaa saada uusia hoitajia...
Ilmoittele Santiaqin foorumin vieraskirjaan, mikäli haluat tuoda ponisi talliin.
http://santiaq.webs.com - Elianne
Minulla on virtuaalitalli,jonne voisit hevosesi tuoda.
Kisoja tallilla järjestetään välillä ja tuntejakin pidetään.
Sinun pitää vain sitten maksaa 20virtuaalieuroa/kuukaudessa ja nehän voit ansaita hyvin helposti kirjoittamalla pitkiä hoitotarinoita.
Osoitehan on www.elessar.suntuubi.com - Duura
Bowtielta löytyy niin tuntitoimintaa kuin vaelluksiakin. Pidämme kisojakin silloin tällöin, jos osallistujia riittää. Hevosia on yhteensä 22 ja yksityisiä saa tietenkin tuoda!
Siis tervetuloa tänne:
www.bowtie.suntuubi.com - :D
köyhää..osta oma hevonen : D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395070Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5121652Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53911- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738