Ollaan kaksi 18-vuotiasta tyttöä pohjanmaalta,ja etittäis bändiä,joka soittais hengellistä gospel-musiikkia,
ja joka tarvitsisi laulajia..ainakin kaksi kappaletta :D
Toive olis,että olisitte pohjanmaalta.
Onko gospel-bändejä??
3
307
Vastaukset
- oikeesti_aamen
Tytöt,
Teidän viestinne kosketti minua syvästi. Olen ollut kovin yksinäinen lähiaikoina, ja hakemuksenne herätti minussa tunteita, jotka olin jo monta vuosisataa sitten haudannut. Multaan.
Asun aivan pohjanmaan vieressä, ja olen pitkään hautonut sisälläni sanoituksia, jotka kertovat kokemuksistani Jumalaan, siis Isääni. Uskoisin siis, että sanoitukseni ovat niin henkilökohtaisia ja vahvoja (myös vanhoja, lol anteeksi että kesti laittaa teille viestiä), että löydätte niistä sisältöä myös omaan elämäänne, niinkuin ne ovat luoneet sisältöä minun suht yksinäiseen olemassaolooni. Me olemme kaikki Jumalan lapsia, ja tämä eksynyt lammas etsii teidän lämmintä syleilyänne, ja ymmärtämystänne.
Katsokaa itseänne peiliin, ja väittäkää minulle, VÄITTÄKÄÄ TODELLA ETTÄ ETTE NÄE MINUA, ja ette usko että olisin täydellinen lisä teidän katraaseenne.
Rakkaudella ja yhteydenottoanne hartaasti odottaen,
Jeesus
EMAIL: untilitsleeps10488@hotmail.com - Hallelujah..
Jos vaikka muutatte tänne Lahden suunnalle, ni pistetää bändi pystyy! :DD
Itte haluaisin kans Gospel-bändin perustaa, mutta ei ole täältä päin löytynyt halukkaita. :/- Me 1991
kyllä houkuttelevalta,mutten usko ihan,että lahden suunnalle pystyis muuttamaan.... :/
muuten kyl ois ihan hyvä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3067708Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne856019Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1713560Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322037Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1951911Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san221886- 361669
- 441494
- 221441
- 551422