Etsiikö hevosesi tallipaikkaa? Haluatko hoitaa kilpahevosta tai sellaiseksi koulutettavaa? Omistan 12-paikkaisen pientallin jolla omia hevosia on 6, loput paikat on varattu vuokralaisille. Hevosista 4 kisaa aktiivisesti; 2 on vielä enemmän tai vähemmän koulutuksessa. Kaikki niistä etsivät hoitajia itselleen; kisainto ei ole välttämätöntä, voin itsekin kilpailuttaa hevosta kunhan saan sille hoitajan. Sekä hevosenomistajat että hoitajaehdokkaat, tulkaa tutustumaan lähemmin osoitteeseen http://ronnienyksarit.suntuubi.com/
Paikkoja yksäreille sekä hoitsuja pientallilta
Ronnie#
4
179
Vastaukset
- ???
Missäpäin talli on?
- ???
Hei, sori toi oli vitsi..
- Livies
VIestin alkuun kannattaa aina merkitä, jos kyseessä on VIRTUAALITALLI, koska itsekin luulin tuota oikeaksi hevostalliksi. vink :)
- Livies
jatkoa... Vaikka tämä olikin kohdassa 'virtuaalitallit', mutta linkkejä löytyy etusivulta ja googlen kautta, jossa ei lue onko kyseessä virtuaalitalli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997893- 1075627
- 2754891
- 494863
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294