nyt adressia kehiin ja mielenosoitus ylelle.
ja lakkoja että saadaan tämä sarja pois .
homo sarja pitää lopettaa heti
4
1097
Vastaukset
- täysin pilattu
homoja ja siksipä en katso koko ohjelmaa! Vaan mihinkään adressiin en nimeäni laittaisi, telkkarissa kun näkyy muitakin kanavia Kotikadun aikaan. Viimeksi olen sarjaa täysipainoisesti katsonut kun tämä Mirja (muistinko nimen oikein?) oli teini-ikäinen. Nyt en katsoisi vaikka vähän maksettaisiin. Sen verran olen joskus muutaman minuutin katsonut, että tiedän millainen se nykyisin on. Alussa Kotikatu oli ihana sarja, kuka oikein sen on nyt pilannut!
- dffggfgf
enp' oo huomannukkaan vaikka katon sarjaa aina sillon tällön?
- ja pakolaisa kanssa
dffggfgf kirjoitti:
enp' oo huomannukkaan vaikka katon sarjaa aina sillon tällön?
homeksuaalisia naisia, niitähän ei saa arvostella muuten tulee mediakritiikkiä hazardia ultalehdestä.
uuten piireteenä tvssä on just nää homo juontajat ja sit mamut, tälleen kansaa ajetaan sisään islamilaiseen suomeen ja mamuihin. - Toinen Potenssi
ja pakolaisa kanssa kirjoitti:
homeksuaalisia naisia, niitähän ei saa arvostella muuten tulee mediakritiikkiä hazardia ultalehdestä.
uuten piireteenä tvssä on just nää homo juontajat ja sit mamut, tälleen kansaa ajetaan sisään islamilaiseen suomeen ja mamuihin.Televisio on jatkuvasti lisännyt homopropagandaansa. Miksi? Voisiko jo alkaa näyttää jotain vähän normaalimpaa? Television nahkahousuporukan saisi laittaa kiertoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374955Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5051587Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77933
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.49776Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728