Itse vietän uuden vuoden "bileet" jälkikäteen, kun satun itse olemaan töissä just silloin ... mutta ehtii sitä silti ilotulitukset näkemään ja ehkä lasillisen kuohuviiniäkin ottamaan :).
Mitä aiotte tehdä uutena vuotena?
110
766
Vastaukset
- monte34
ilotulitukset ei kiinnosta
- monte34
Ratikkakuski kirjoitti:
Inhoan sitä pauketta.
paukuttamisen kokonaan
- roosamaj
monte34 kirjoitti:
paukuttamisen kokonaan
"vaivaista" tämäkin Uuusi Vuosi saa aikaseksi. Joka vuosi on niitä varomattomia rakettien ammuskelijoita, jotka loukkaantuvat loppuiäkseen jopa.
- roosamaj
roosamaj kirjoitti:
"vaivaista" tämäkin Uuusi Vuosi saa aikaseksi. Joka vuosi on niitä varomattomia rakettien ammuskelijoita, jotka loukkaantuvat loppuiäkseen jopa.
rakettien ampuminen aloitetaan jopa useita päiviä liian aikaisin. Koirat ainakin pelkäävät raketteja ja ehkä jotkut vanhuksetkin. Eikä ole kiva että niitä paukutellaan milloin tahansa.
- .
.
- Emmi-Inkeri
ennakkoon. Riippuu ilmoista ja monesta muusta asiasta.
- Jazuli
myö mennää mun kotoväjelle uueks vuueks..nakkia ja salaattia ahmimaa..katellaa ko äveriäät jussit roiskii pommit taivaalle..ja jos nytte päästäs vaikka laulamaanki, kun jouluna ne jäi..=o)
- PERSEESEEN NUSSIJA
MIIUKSEN
- persona-non-grata
olen tykästynyt uudelleen perunasalaattiin (tosin en tiedä tarkoititko juuri perunasalaattia tai jotain muuta salaattia). Söin sitä muksuna yhden kerran niin paljon, että annoin ylen ja varmasti se on ollut yksi syy, ettei se ole oikein pahemmin himoittanut :). Nakeista en niin kauheasti välitä, mutta maistuuhan nekin kerran vuodessa ihan hyvältä perunasalaatin kera, jos kotona sattuu olemaan myös pappan (isän) tekemää, tulista sinappia :).
Oletko koskaan maistanut paahdettuja vaahtokarkkeja? - Jazuli
PERSEESEEN NUSSIJA kirjoitti:
MIIUKSEN
nii peukun ales..?? mitäs sitte ei ne mua häiritte..mutta naurattaa kyllä jotta kiitos ..tykkään nauramisesta..=o}
- Jazuli
persona-non-grata kirjoitti:
olen tykästynyt uudelleen perunasalaattiin (tosin en tiedä tarkoititko juuri perunasalaattia tai jotain muuta salaattia). Söin sitä muksuna yhden kerran niin paljon, että annoin ylen ja varmasti se on ollut yksi syy, ettei se ole oikein pahemmin himoittanut :). Nakeista en niin kauheasti välitä, mutta maistuuhan nekin kerran vuodessa ihan hyvältä perunasalaatin kera, jos kotona sattuu olemaan myös pappan (isän) tekemää, tulista sinappia :).
Oletko koskaan maistanut paahdettuja vaahtokarkkeja?juu tarkotin myöskin perunasalaattia..myöskin tuoresalaatteja sitten totuttu tekemään äireen kanssa siihin seuraksi..=o)
emmäkään muuten syö noita italiansalaatteja taikka perunasalaatteja oikee olleskaan..mutta uuttena vuotena menee nakkien kanssa..muuteki välttelen kaikkea majoneesipohjaista..=o( mieluummin syön salaatit oikeina salaatteina eli tuoreina..=o) ja vaikka kippotolkulla..*namS*
oon maistannu pari kertaa paahdettunaki...en tykänny must vaahtokarkit on liika ätläköitä siis äkkimakeita..en tykkää.. =o( - persona-non-grata
Jazuli kirjoitti:
juu tarkotin myöskin perunasalaattia..myöskin tuoresalaatteja sitten totuttu tekemään äireen kanssa siihin seuraksi..=o)
emmäkään muuten syö noita italiansalaatteja taikka perunasalaatteja oikee olleskaan..mutta uuttena vuotena menee nakkien kanssa..muuteki välttelen kaikkea majoneesipohjaista..=o( mieluummin syön salaatit oikeina salaatteina eli tuoreina..=o) ja vaikka kippotolkulla..*namS*
oon maistannu pari kertaa paahdettunaki...en tykänny must vaahtokarkit on liika ätläköitä siis äkkimakeita..en tykkää.. =o(muuten syö, ainoastaan silloin tällöin innostun muutaman paahtamaan ... omasta mielestä niiden maku muuttuu silloin siedettävämmäksi ja niistä tulee sellaisia ihana venyviä ja tahmaisia :). Joskus tykkään paistaa nuotiolla myös karamelliomenia ... nekin aika makeita, mutta maistuvat ulkoilmassa ah, niin taivaallisen hyvälle :).
- Jazuli
muuten syö, ainoastaan silloin tällöin innostun muutaman paahtamaan ... omasta mielestä niiden maku muuttuu silloin siedettävämmäksi ja niistä tulee sellaisia ihana venyviä ja tahmaisia :). Joskus tykkään paistaa nuotiolla myös karamelliomenia ... nekin aika makeita, mutta maistuvat ulkoilmassa ah, niin taivaallisen hyvälle :).
koskas mennään patikoimaan..???..=o)
olis seki reissu joskus tehtävä...sitten tikkupullia kans tarttis paistaa..en oo koskaan paistannu..
=o) - persona-non-grata
Jazuli kirjoitti:
koskas mennään patikoimaan..???..=o)
olis seki reissu joskus tehtävä...sitten tikkupullia kans tarttis paistaa..en oo koskaan paistannu..
=o)on ihan hienoa aikaa patikoida, jos ajattelee vaikka yöpyvänsä jossain kodassa/erämökissä tai laavussa. Toki talvellakin voi tehdä luonnon keskelle pienempimuotoisia patikointireissuja ja paistaa vaikkapa niitä tikkupullia tai karamelliomenoita nuotiolla :). Pistetään korvan taakse tuo :) ... olisi nimittäin ihan oikeasti kiva tehdä sellainen reissu.
- Jazuli
on ihan hienoa aikaa patikoida, jos ajattelee vaikka yöpyvänsä jossain kodassa/erämökissä tai laavussa. Toki talvellakin voi tehdä luonnon keskelle pienempimuotoisia patikointireissuja ja paistaa vaikkapa niitä tikkupullia tai karamelliomenoita nuotiolla :). Pistetään korvan taakse tuo :) ... olisi nimittäin ihan oikeasti kiva tehdä sellainen reissu.
jollet missään suomen toisessa päässä asu, niin kyetään toteuttamaanki..=o)
mutta saattaa jäädä biletykset aika vähälle tällä kertaa. Varmaan tulee pari rakettia ammuttua. Pitäis herätä lauantaina 05.30, joten saattaa olla, että jää kokonaan nukummatta tuona yönä, jos biletän torstaina.
- persona-non-grata
noin aikaisin uudenvuoden päivänä. Otan osaa :) ...
- persona-non-grata
olla jo perjantaina. Jeps :).
siitä, minkä takia joudun heräämään... mutta jätetään tosiaan puhumatta siitä. :/
olla jo perjantaina. Jeps :).
aatto on siis viimeinen päivä ja päivä on eka päivä? Mä en ole niin perehtynyt noihin... :)
- persona-non-grata
dazu kirjoitti:
aatto on siis viimeinen päivä ja päivä on eka päivä? Mä en ole niin perehtynyt noihin... :)
Vuosiin en ole enää itse ostanut yhtään raketteja ... on ylipäänsä aika mieletöntä pamauttaa taivaalle rahaa. Katselen, kun muut ampuvat :).
Vuosiin en ole enää itse ostanut yhtään raketteja ... on ylipäänsä aika mieletöntä pamauttaa taivaalle rahaa. Katselen, kun muut ampuvat :).
mun mielestä ne on hienoja, vaikka kyllähän niitä raketteja aina näkyy joka puolella. Viime vuonna olin maalla vuodenvaihteen ja siellä leiskui eri puolilla peltojen takana todella isoja raketteja. Kaupungissa porukalla on jotain papatteja ja rakettipattereita, jotka pitää ääntä, muttei pahemmin näy.
- persona-non-grata
dazu kirjoitti:
mun mielestä ne on hienoja, vaikka kyllähän niitä raketteja aina näkyy joka puolella. Viime vuonna olin maalla vuodenvaihteen ja siellä leiskui eri puolilla peltojen takana todella isoja raketteja. Kaupungissa porukalla on jotain papatteja ja rakettipattereita, jotka pitää ääntä, muttei pahemmin näy.
puuhaa :). Ja niiden kovaäänisten tykinjyskyjen (vai, mikä niiden nimi nyt onkaan) ... nuo ilotulitukset voisi ekologisesti heijastaa ns. hologrammina taivaalle. Joo, taisi olla VÄHÄN huono idis :)))
Ollaan uus vuos nelistään avokin, nuorimmaisen ja koiran kans. Ja selvinpäin...ellen sitten yöllä innostu vähä kuppia tekemään kun muut on menny nukkumaan.
- persona-non-grata
...
- persona-non-grata
relaxed_eyes kirjoitti:
Ostamassani paketis oli 7 rakettia.
sillä rakettien lukumäärällä olis ollu joku tarkoitus. Yksi jokaiselle perheenjäsenelle ja silleen :) ... koirat ja kissatkin varmaan siihen porukkaan kuuluviksi lasketaan :).
sillä rakettien lukumäärällä olis ollu joku tarkoitus. Yksi jokaiselle perheenjäsenelle ja silleen :) ... koirat ja kissatkin varmaan siihen porukkaan kuuluviksi lasketaan :).
Ainakin jotkut ihmiset. Mä ja Me ei jakseta, koetaan olevamme tarpeellisia vaikka jokaiselle asialle ei haetakaan suurempia tarkoituksia.
- persona-non-grata
relaxed_eyes kirjoitti:
Ainakin jotkut ihmiset. Mä ja Me ei jakseta, koetaan olevamme tarpeellisia vaikka jokaiselle asialle ei haetakaan suurempia tarkoituksia.
ittees. No, välähdyksenomaisen ajattelun seurauksena tulleen kommentointini tarkoitus ei suinkaan ollut loukata.
ittees. No, välähdyksenomaisen ajattelun seurauksena tulleen kommentointini tarkoitus ei suinkaan ollut loukata.
en minä itteeni ottanu. :)
- persona-non-grata
relaxed_eyes kirjoitti:
en minä itteeni ottanu. :)
verran loukanneeni, vaikkakin tahattomasti.
pikkutyttöporukan ravintolaan syömään ja puoliltaöin ampumaan raketteja. Sen jälkeen vetäydytään siskonpeteihin nukkumaan.
- persona-non-grata
amutteko siis itse raketteja? Tai sinä ammut, jos tytöt vasta pieniä ...
amutteko siis itse raketteja? Tai sinä ammut, jos tytöt vasta pieniä ...
on pakko ampua kun olen ainoa aikuinen paikalla. Huonoja kokemuksia yhdestä kerrasta, mutta pakko rohkaista mielensä :) Ellen sitten pyydä jotain miestä tuolta puistosta ampumaan meidän raketteja omiensa lisäksi. ihmisiä on ainakin paljon liikkeellä.
- persona-non-grata
timanttia kirjoitti:
on pakko ampua kun olen ainoa aikuinen paikalla. Huonoja kokemuksia yhdestä kerrasta, mutta pakko rohkaista mielensä :) Ellen sitten pyydä jotain miestä tuolta puistosta ampumaan meidän raketteja omiensa lisäksi. ihmisiä on ainakin paljon liikkeellä.
yli, sillä kinoksiin raketit saa ihan tulevasti pystyyn ja siten suht turvallisia sytyttää ja ampua ilmaan. Turvalaseja olis varmaan syytä käyttää varmuuden vuoksi (?) ...
yli, sillä kinoksiin raketit saa ihan tulevasti pystyyn ja siten suht turvallisia sytyttää ja ampua ilmaan. Turvalaseja olis varmaan syytä käyttää varmuuden vuoksi (?) ...
kyllä turvalaseja. En tiedä yhtään mitä säitä on luvattu mutta toivottavsti lumi ei sulaisi muutenkaan, sillä sitä mustaa maata on ikävä katella eikä pääsis enää laskeen pulkalla eikä hiihtämään.
- persona-non-grata
timanttia kirjoitti:
kyllä turvalaseja. En tiedä yhtään mitä säitä on luvattu mutta toivottavsti lumi ei sulaisi muutenkaan, sillä sitä mustaa maata on ikävä katella eikä pääsis enää laskeen pulkalla eikä hiihtämään.
koko päivän vettä. Lunta on kyllä vieläkin melkoiset kinokset, mutta olis ne kivat olla siinä koko talven. Hiihtämisestä ja luistelemisesta minäkin tykkään ...
Njaa, enpä tiedä varmaksi vielä. Raketeilla en ainakaan jaksa leikkiä :-)
....seurustella sukulaisten kanssa, saunoa, ottaa olutta, paistaa makkaraa ja ampua raketteja.
timanttia kirjoitti:
rakettimiehenä, että mikä on hyvä laukaisualusta jos lumihanki sulaa alta pois?
...Magnum-kokoluokan shampanjapullo vois olla sellainen joka sulta löytyy. Itse käytän sähköasennusputken pätkää jonka isken johonkin kiven koloon. Tänä talvena näyttäisi täällä olevan lunta olevan ihan kiitettävästi.
Richartti kirjoitti:
...Magnum-kokoluokan shampanjapullo vois olla sellainen joka sulta löytyy. Itse käytän sähköasennusputken pätkää jonka isken johonkin kiven koloon. Tänä talvena näyttäisi täällä olevan lunta olevan ihan kiitettävästi.
pullot aika nopeasti joten ei ole tyhjiä. Täälläkin on toistaiseksi lunta mutta sää on plussalla joten saa nähdä kuinka kauan. Täytyy varmaan kaivaa nurmikkoon reikä jollain jos lumet sulaa. Toivottavasti ei sulais kuitenkaan.
timanttia kirjoitti:
pullot aika nopeasti joten ei ole tyhjiä. Täälläkin on toistaiseksi lunta mutta sää on plussalla joten saa nähdä kuinka kauan. Täytyy varmaan kaivaa nurmikkoon reikä jollain jos lumet sulaa. Toivottavasti ei sulais kuitenkaan.
...että sulla lojuis nurkissa tyhjiä pulloja vaan ajattelin, että ystäviesi kanssa voisitte alkuillasta sellaisen tyhjentää valmiiksi. Mutta huomasin jo että ilmeisesti sulla menee uusi vuosi lasten kanssa, joten tuo magnumpullon tyhjennys täytyy hoitaa nyt viikolla joku yö ;)
- T_ _ _ _
Minulla on vähän erikoisempi uuteenvuoteen liittyvä perinne. Neulon yhden parin villasukkia uudenvuodenyönä. Nyt on kyllä sukkatilanne sen verran hyvä ettei välttämättä olisi tarvetta uusille sukille.
Rakettien räiskeeltä ei pysty kuitenkaan nukkumaan joten on ihan sama tehdä jotain hyödyllistä yön aikana.- Liinu-leenu
jollakin toisellakin on sama harrastus. Nyt kuitenkin aion käydä ihmisten ilmoilla, kaikki on toistaiseksi vielä avoinna. Mutta jos en lähde minnekkään, niin jotakin kuitenkin joutessani värkkään, mutta tuskin villasukkia, sillä sukkakiintiö on todellaki täysi.
on varmaa on ryyppäys ja se etten tosiaankaan oo täälä. :D kai se pitää ihmisten seuraan hakeutua, rakettejaki olis kiva ammuskella ja ihailla mutta tulin toisaalta (nyt vasta) aatelleeksi että viinastaki enempi iloa mitä niistä, turhaa rahan ampumista taivaalle ja se oliki sitte siinä.
Nii, neki pennoset kurkusta alas eikä taivaalle ylös :-)
Mulle ainaki on niitä raketteja tyrkytetty muutenkin ku eivät ite jaksa kaikkia paukutella. Ekaks juo katsos sen pullon tyhjäks ja sit odottelee et joku antaa raketin kouraan ;-)laskin..väärin kirjoitti:
Nii, neki pennoset kurkusta alas eikä taivaalle ylös :-)
Mulle ainaki on niitä raketteja tyrkytetty muutenkin ku eivät ite jaksa kaikkia paukutella. Ekaks juo katsos sen pullon tyhjäks ja sit odottelee et joku antaa raketin kouraan ;-)se oot näemmä nyt sinäki päättäny virallisesti astua rekkana tänne meidän piiriimme. :) ja nimenomaan, kurkusta alas eikä tuonne ylös, siitä on sentään moneksi tunniksi (ja kenties päiväksi) vielä eteenpäinki hyötyä mutta raketeista on vaan sellanen pieni tuhahdus ku se on jo ohi, jännä että porukka siltiki ostaa niin järjettömiä määriä niitä mutta kai se on se uudenvuoden mikälie taika.
kyllähän ne sillon mielellään vastaan otetaan jos välttämättä halutaan oikein tyrkyttää! :PLaRito kirjoitti:
se oot näemmä nyt sinäki päättäny virallisesti astua rekkana tänne meidän piiriimme. :) ja nimenomaan, kurkusta alas eikä tuonne ylös, siitä on sentään moneksi tunniksi (ja kenties päiväksi) vielä eteenpäinki hyötyä mutta raketeista on vaan sellanen pieni tuhahdus ku se on jo ohi, jännä että porukka siltiki ostaa niin järjettömiä määriä niitä mutta kai se on se uudenvuoden mikälie taika.
kyllähän ne sillon mielellään vastaan otetaan jos välttämättä halutaan oikein tyrkyttää! :PNii, näin on päässy käymään :-)
Onhan niitä iteki tullu osteltua joskus, mutta eipä oo viimeaikoina huvittanu enää. Nii, siitä ryyppäämisestäkin voi tulla kyllä myös semmonen kajaus, että aamulla päässä kaikuu vieläkin ;-)
Aina on mulle tyrkytetty rakettia kun vieressä kattelee sitä muiden touhua :-)- Liinu-leenu
laskin..väärin kirjoitti:
Nii, näin on päässy käymään :-)
Onhan niitä iteki tullu osteltua joskus, mutta eipä oo viimeaikoina huvittanu enää. Nii, siitä ryyppäämisestäkin voi tulla kyllä myös semmonen kajaus, että aamulla päässä kaikuu vieläkin ;-)
Aina on mulle tyrkytetty rakettia kun vieressä kattelee sitä muiden touhua :-)minäkään enää moneen vuoteen ostanut raketteja, näkeehän niitä kun toiset ampuvat.
- rusalkaa
tällasen
http://farm1.static.flickr.com/133/421433479_3c26565f7d.jpg?v=0
illusion knitting
HÄHÄ ei voi siirtää muulle palstalle, kun laitoin tähä. hähä- Marjelie
tuossakin olisi. Neuloin pitsineuleella kaulahuivin jouluna kun ei ollut muutakaan tekemistä, eikä nettikään toiminut. Kuluihan se aika siinäkin.
- persona-non-grata
matolta, mutta tarkemmin katsottuna se on kyllä neule :). Osaisimpa minäkin kutoa ...
- rusalkaa
matolta, mutta tarkemmin katsottuna se on kyllä neule :). Osaisimpa minäkin kutoa ...
suomennettuna lyhykäisesti.
Alkuperäinen malli ruutukuvio, jossa kuvio mustat ruudut pohja valkoiset ruudut.
Tällä tavoin on muutettava koko malli ensin.
MUUTETTAVA yhtä ruuturiviä vastaa neljä riviä!!! HOU HOU HOU
ensimmäinen rivi pelkkää valkoista ruutua.
toinen rivi mallin ensimmäinen ruuturivi, jossa siis kuviot mustaa ruutua.
kolmas rivi valkoista ruutua
neljäs rivi mallin ensimmäisen rivin peilikuva...siis päinvastoin ruudut
Koko prkleen malli tehtävä tälleen ensin
SITTEN ALKAA NELOMINEN. Kuulemma, jos neuloo hiukan tiukempaa neuleen tiheyttä, kuvio näkyy paremmin. Tarvitaan KAKSI VÄRIÄ.
Mallia seuraten:
Rivi 1. väri 1 neulo koko rivi oikeaa
Rivi 2. väri 1 neulo nurjaa valkoiset ruudut , oikeaa mustat ruudut
Rivi 3. väri 2 neulo koko rivi oikeaa
Rivi 4. väri 2 neulo oikeaa valkoiset ruudut ja nurjaa mustat ruudut
Tuossa siis yksi kuvion rivi vasta tehty neuleeksi...jne.
- KoppavaHoro
haen mieheni lentokentältä ja sen jälkeen mikä tahansa on aivan huippua.
Toivottavasti tämä viestini saa jäädä, vastaavat on viime aikoina poistettu. Mutta en mä voi tätä kirjoittaa puskista, joten please!!!!- persona-non-grata
Eihän niissä mitään erikoista ole ollut ... tarkoitan siis sellaista, mikä loukkaisi ketään, etc.
Eihän niissä mitään erikoista ole ollut ... tarkoitan siis sellaista, mikä loukkaisi ketään, etc.
Joku katkera vanha piika rekka on päästetty puskaan serihviksi.
- KoppavaHoro
erääseen keskusteluun kirjoitin tänään, ettei palstalla ole sheriffiä, vaan moderaattori ja tämä oli tarpeeksi sille, että viesti poistettiin. Suurinpiirtein sama asia Ratikkakuskin sanomana on ihan jees ilmeisesti.
Joten en tiedä. Eiköhän tämäkin katoa, mutta mä otan näistä kaikista print screen -kopsut. - persona-non-grata
KoppavaHoro kirjoitti:
erääseen keskusteluun kirjoitin tänään, ettei palstalla ole sheriffiä, vaan moderaattori ja tämä oli tarpeeksi sille, että viesti poistettiin. Suurinpiirtein sama asia Ratikkakuskin sanomana on ihan jees ilmeisesti.
Joten en tiedä. Eiköhän tämäkin katoa, mutta mä otan näistä kaikista print screen -kopsut.silmätikukseen. Ihmettelen vaan, miksi. Kait täällä kaikilla pitäisi olla sama oikeus kertoa omat mielipiteensa eri asioista, ilman, että ne koetaan uhkaaviksi omaa maailmankuvaa ja egoa vastaan ...
- KoppavaHoro
silmätikukseen. Ihmettelen vaan, miksi. Kait täällä kaikilla pitäisi olla sama oikeus kertoa omat mielipiteensa eri asioista, ilman, että ne koetaan uhkaaviksi omaa maailmankuvaa ja egoa vastaan ...
voihan sitä puskistakin kirjoitella. Jos jaksaa. :/
- ...
Richartti kirjoitti:
Joku katkera vanha piika rekka on päästetty puskaan serihviksi.
Taidat itse olla serihvinä.
Ikävää tuollainen vanhojen piikojen syyttäminen. Vanhoja poikiakin on...
Katkeruus paistaa sinusta kuin täysikuu pilvettömältä taivaalta. KoppavaHoro kirjoitti:
voihan sitä puskistakin kirjoitella. Jos jaksaa. :/
Luulisi sitten, että me molemmat olisimme saman suurennuslasin alla.
- KoppavaHoro
Ratikkakuski kirjoitti:
Luulisi sitten, että me molemmat olisimme saman suurennuslasin alla.
myös, mutta tuntuu, ettei ole mitään logiikkaa. Tämäkin viesti taitaa nyt sitten hävitä, mutta menköön. En jaksa kirjautua ulos.
- rusalkaa
KoppavaHoro kirjoitti:
myös, mutta tuntuu, ettei ole mitään logiikkaa. Tämäkin viesti taitaa nyt sitten hävitä, mutta menköön. En jaksa kirjautua ulos.
ei kai siihen tarvita sitten kuin joku, joka ilmoittelee asiattomista viesteistä...jos ei kerran ole sheriffiä. Eivät taida tutkia sen kummemmin viestei, vaan poistetaan saman tien. Siis luulen, että olet vain jonkun silmätikkuna. Loppuu kyllä aikanaan. Älä välitä. Sitä paitsi tuo sun nimimerkki jo saattaa aiheuttaa sille 'tiukkanutturalle' herneet nenään :D
- KoppavaHoro
rusalkaa kirjoitti:
ei kai siihen tarvita sitten kuin joku, joka ilmoittelee asiattomista viesteistä...jos ei kerran ole sheriffiä. Eivät taida tutkia sen kummemmin viestei, vaan poistetaan saman tien. Siis luulen, että olet vain jonkun silmätikkuna. Loppuu kyllä aikanaan. Älä välitä. Sitä paitsi tuo sun nimimerkki jo saattaa aiheuttaa sille 'tiukkanutturalle' herneet nenään :D
kaikki ilmoitetut viestit eivät kumminkaan katoa. Ei niin mitään logiikkaa näistä poistoista löydy, paitsi, että kohdistuvat ainakin minuun :)
Kahtellaan, eihän täällä tietenkäan pakko ole kirjoittaa, eikä ainakaan rekattuna. Kunhan ihmettelen.
- uk-ko
rakkaani seurassa kahdestaan. Epäilen vahvasti että tulee saunottua. Olis kiva tehdä tulet ja istua nuotiolla paistamassa nakkeja keskiyöllä. Ehkä tehdäänkin tuo, jos ei sada vettä tai ole yli 20 pakkasta.
- hähhhäää
Nakkeja =:D Sähän gurmeet eukolles tarjoot,,,,,,,,
- uk-ko
hähhhäää kirjoitti:
Nakkeja =:D Sähän gurmeet eukolles tarjoot,,,,,,,,
pistetään poskeen joskus muulloin, esim alkuillasta. Kuka haluaa keskellä yötä pakkasessa jotain gurmeeta? Jos hän tahtoo, voin sujauttaa grilliin myös pari ryynäriä. Perunasalaattia saa ryynärin viereen, mikäli ei ole niin kylmä että se jäätyy lautaselle.
Toi ryynäri oli hyvä idea. Laitan niitä joka tapauksessa ja syön ite, jos ei kullalle kelpaa.
- rusalkaa
Keräsin postilaatikon parempaan talteen tien poskesta. Saa nähdä mitä nyt nurkissa räjäytetään sen sijaan...
- rusalkaa
vanha kiuas, joka ehti jäätyä maahan kiinni ja nököttää mummonmökin nurkalla.
pienessä porukassa. Koska mukana myös lapsia, ensimmäiset raketit ammutaan jo yhdeksän aikaan. Blinejä paistan ja mädin, sipulin ja smetanan kanssa syödään. Oikeaoppisesti niiden kanssa pitäis kai olla vodkaa, mutta taitaa mennä olut- ja kuohuviinipuolelle.
- ...
Katson partsilta kaupungin ilotulitukset ja toivon parempaa vuotta. Ei sen kummempaa.
tehtyjä juhlia. Inhottavinta on nykyään minusta mennä ryysimään jonnekin ihmisvilinään ja tungokseen. Sen aika on ollut itsellä joskus, mutta nyt voi vain todeta, että vuosi vaihtuu, ainakin jonkun aikakäsityksen mukaan.
- ...
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
tehtyjä juhlia. Inhottavinta on nykyään minusta mennä ryysimään jonnekin ihmisvilinään ja tungokseen. Sen aika on ollut itsellä joskus, mutta nyt voi vain todeta, että vuosi vaihtuu, ainakin jonkun aikakäsityksen mukaan.
Paras uudenvuodenkokemukseni oli kun vaivauduin paikan päälle katsomaan kaupungin ilotulitusta. Se oli upeaa! Tuntui kuin koko taivas olisi tullut lähelle ja itse liikkunut siinä mukana.
Huono puoli siinä tosiaan on tungos ja ihmisten paljous. Nyt riittää kaukaa katsominen. Kaunista se silti on. Ilotulitus. ... kirjoitti:
Paras uudenvuodenkokemukseni oli kun vaivauduin paikan päälle katsomaan kaupungin ilotulitusta. Se oli upeaa! Tuntui kuin koko taivas olisi tullut lähelle ja itse liikkunut siinä mukana.
Huono puoli siinä tosiaan on tungos ja ihmisten paljous. Nyt riittää kaukaa katsominen. Kaunista se silti on. Ilotulitus.Vähän kun on vielä kuohuviiniä nupissa. Tulee lento-olo :)
- ...
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Vähän kun on vielä kuohuviiniä nupissa. Tulee lento-olo :)
...tulee ihan selvinpäinkin hyvässä ilotulituksessa. Vähän sama kuin ukkosella salamat, mutta viivästyneesti ja kontrolloidusti.
Nuo yksityiset yritelmät tulituksista voisi kieltää. Ne vaan paukkuvat.
- scale
ja saunotaan, laitetaan ulos kaikkien aikojen kyntilämeri palamaan. Jätkänkynttilä palaa ulkona tietenkin ja saatammepa lämmittää sen päällä glögit. Naisenikin on pitkästä aikaa uuden vuoden vapaalla ja se lupasi tehdä perunasalaattia.
Raketteja mä.... eikun lapset tykkää raketeista, kuin hullut puurosta, joten ilman muuta niitä pitää hankkia. Mä en ymmärrä sitä helvetin jeesustelua "ammutaan rahaa taivaalle" ja muuta "ne on niin vaarallisia" paskaa. Onko se sitten järkevämpää ryypätä ne rahat, menee terveyskin. Miten sitten viinan vaarallisuus? Montako ihmistä delaa joka jumalan vuosi, joko suoraan alkoholista, tai välillisesti alkoholin takia? TÄH? Tartte alkaa mulle. Meillä käyttää koko orkesteri suojalaseja ja vaikkei käyttäisikään, on se pieni riesa känniörveltäjiin verrattuna. - almasty
Kuskiksi.Tai sitten möllöttelen kotosalla ja käyn puolilta öin moikkaamassa naapureita.
- !
ajattuksissa roikkua netissä puolille öille!!
Sinulla on muuten vaikuttava nimerkki! Vaikka oletkin Nainen!- persona-non-grata
jossain vaiheessa ajattelin vaihtaa nimimerkin, mutta mitäs sitä vaihtamaankaan, antaa olla. Omat ajatukset ja mielipiteet ovat jossain määrin valtavirrasta poikkeavia, joten ehkäpä tosiaan olen myös osaltaan se persona-non-grata joidenkin mielestä :).
Mä aattelin viettää vuoden vaihteen ihan vaan sängyn pohjalla niistäen ja surkutellen tätä kauheeta flunssaa.. Ja kyllä mä aattelin itseasiassa myös nauttiakin tästä. Eläköön itsesääli ja sairasloma ;)
- rusalkaa
tai vaihtoehtoisesti aromaöljyistä piparminttua, tuoksuu paremmalle ja puhdistaa hengitysilmaa.
Jaksamista :) rusalkaa kirjoitti:
tai vaihtoehtoisesti aromaöljyistä piparminttua, tuoksuu paremmalle ja puhdistaa hengitysilmaa.
Jaksamista :)Valkosipulilla mä oon tässä jo itseäni hoidellut, seurana vihreä tee ja kunnon lepo. Kyllä tää tässä sivussa menee, onneksi en ole ennenkään juhlinut uutta vuotta mitenkään erityisemmin niin ei tälläkään kertaa tee tiukkaa olla omissa oloissa :)
- rusalkaa
alruna kirjoitti:
Valkosipulilla mä oon tässä jo itseäni hoidellut, seurana vihreä tee ja kunnon lepo. Kyllä tää tässä sivussa menee, onneksi en ole ennenkään juhlinut uutta vuotta mitenkään erityisemmin niin ei tälläkään kertaa tee tiukkaa olla omissa oloissa :)
täältä löytyy seuraa kyllä. Varaat tykötarpeet vaan käden ulottuville.
Hyvää oloa sulle toivottelen. rusalkaa kirjoitti:
täältä löytyy seuraa kyllä. Varaat tykötarpeet vaan käden ulottuville.
Hyvää oloa sulle toivottelen.Hahaa, joo, palsta kyllä pelastaa yksinäisyydelta mennen tullen! Pitää varata kasa naposteltavaa tarjolle läppärin viereen uudeksi vuodeksi :P
- Cum-Shot
... ilotulitusta tähän tapaan
http://www.freakgals.com/bj/pics/9/suck022.jpg- persona-non-grata
riittää :).
- kirpela
kans jotain pientä kivaa ja raketteja, eipä ennen loppiaista mitään kummallista/kivaa ole tiedossa, jos silloinkaan. Kattoo nyt.
- persona-non-grata
asiat ei le mitään maatamullistavan suuria. On sinulla kuitenkin sentään lapsesi, joiden kanssa voi viettää aikaa ja tehdä jotain mukavaa ... katsos, kun kaikilla ei ole edes niitä :).
- kirpela
asiat ei le mitään maatamullistavan suuria. On sinulla kuitenkin sentään lapsesi, joiden kanssa voi viettää aikaa ja tehdä jotain mukavaa ... katsos, kun kaikilla ei ole edes niitä :).
ja vanhimmat toimii hyvin jo lapsenvahtina hetken aikaa joskus. Kasvatus menny siis perille ees jossain kohtaa :) Eilen käytiin kaupungilla tekemässä konkka, joten meillä varmaan ollaan jäällä :)
- P-N-G ... ei kirj.
kirpela kirjoitti:
ja vanhimmat toimii hyvin jo lapsenvahtina hetken aikaa joskus. Kasvatus menny siis perille ees jossain kohtaa :) Eilen käytiin kaupungilla tekemässä konkka, joten meillä varmaan ollaan jäällä :)
alennusmyynneissä, tosin tarpeellista tavaraahan ne oli. Oikeastaan joulualeista kannattaisi melkein ostaa aina seuraavan vuoden lahjat ... pääsisi paljon edullisemmin, kun joulun alla jostain kumman syystä kaikki maksaa aina ENEMMÄN :).
- kirpela
P-N-G ... ei kirj. kirjoitti:
alennusmyynneissä, tosin tarpeellista tavaraahan ne oli. Oikeastaan joulualeista kannattaisi melkein ostaa aina seuraavan vuoden lahjat ... pääsisi paljon edullisemmin, kun joulun alla jostain kumman syystä kaikki maksaa aina ENEMMÄN :).
ois vaan ollut hienoa kun se hetken vesisade ois jäänyt väliin. Hokkarit jalassa ois menny sujuvammin...
- P-N-G ... ei kirj.
kirpela kirjoitti:
ois vaan ollut hienoa kun se hetken vesisade ois jäänyt väliin. Hokkarit jalassa ois menny sujuvammin...
satanut tähän asti koko ajan lunta, joten sen, minkä lumen määrässä eilen menetti vesisateena, on tullut jo ainakin puolentoista kertaisena takaisin :).
- kirpela
satanut tähän asti koko ajan lunta, joten sen, minkä lumen määrässä eilen menetti vesisateena, on tullut jo ainakin puolentoista kertaisena takaisin :).
saanut tehdä lumitöitä :( ja ruokaa kilvan. Mereltä tulee aina jotain sotkua niskaan, mut nyt on ennen hiihtoputkeakin missä hiihtää :)
ei edes aavistuksen oloista tietoa. Vielä.
- P-N-G ... ei kirj.
syntyy spontaanisti, sen ihmeellisemmin mitään suunnittelematta.
- sirpamaikkarilta
On noilla koirilla pakollinen nappia kitarisoihin-ilta niin täytyy niitä vahtia. En muutenkaan perusta näistä pakollisista kännäysjuhlista.
- P-N-G ... ei kirj.
itseään tarvitsekaan ottaa, kun juhlimaan lähtee. Tosin kännisiä ei viitsi taas katsella aina selvinpäin :) ...
- sirpamaikkarilta
itseään tarvitsekaan ottaa, kun juhlimaan lähtee. Tosin kännisiä ei viitsi taas katsella aina selvinpäin :) ...
ihmisiä muutenki. Parempi vaan kotonansa pysyä.
- P-N-G ... ei kirj.
sirpamaikkarilta kirjoitti:
ihmisiä muutenki. Parempi vaan kotonansa pysyä.
katotaan nyt, montako kännistä sairaalaan päätyy "hoivattavaksi" :).
- sirpamaikkarilta
katotaan nyt, montako kännistä sairaalaan päätyy "hoivattavaksi" :).
jos oot niin saattaa kiirettä pitää. Tulee muutenki pitkä viikonloppu.
- P-N-G ... ei kirj.
jos oot niin saattaa kiirettä pitää. Tulee muutenki pitkä viikonloppu.
Viime vuonna olin uudenvuoden vapaalla ...
- sirpamaikkarilta
Viime vuonna olin uudenvuoden vapaalla ...
aina uudenvuoden vapaaks kun mielummin noita koiriani kattelen ja hoivailen.
- P-N-G ... ei kirj.
aina uudenvuoden vapaaks kun mielummin noita koiriani kattelen ja hoivailen.
uuden vuoden jossain muualla, vaikka ulkomailla. Mieluummin mahdollisimman lämpimässä paikassa.
- suosittelen muilleki
Äiteen kans vähän otetaan punkkua tms. sitten leikitellään ja kutitellaan sieltä sun täältää, lystiä piisaa ja lopuksi vielä kovaa kyytiä. Siinäpä se lyhykäisyydessään ja hoituu vuosien tuomalla ruttiinilla.
- Crocuta
Näyttösuunnitelmaa
- persona-non-grata
sen suhteen apua niin olen käytettävissä.
- Jatkuu ehkä?
Ei se ehkä tähän viellä lopu?
- monte34
joo niin tuli
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857425- 965374
- 2544533
- 444465
- 623227
- 482656
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222338Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292302- 492252
- 412164