Onku kenelläkään tietoa missä voisi jutella muiden BED:iä sairastavien kanssa, lukea kuulumisia ja vinkkejä miten tän helvetin sais loppumaan???
ahdistaa!! vertaistukea?
1
427
Vastaukset
- aannii
Käy kattoon sivu www.oafinland.org
Siellä on muita ahmimishäiriöisiä ja heillä tapaamisia. Itse uskalsin mennä nyt syksyllä ekaa kertaa ja tuntu oikeesti NIIIN upeelta tavata ihania ihmisiä, jotka ymmärsi!! Ja jos noi jumalajutut ei kiinnosta, niin sillä ei oo mitään väliä, kunhan haluat parantua. Kokouksissa ei tarvi edes puhua, jos ei halua, voi vaan kuunnella. Siellä mikään ei oo pakko. Käy kokeileen, vaikka pelottais. Ite jänistin pari kertaa, olin ihan melkein menossa. Onneks kerran sitten uskalsin kun oli vaan niin lopun fiilis... Sen jälkeen oon kertonu asiasta monille muillekin, mikä on mulle ihan mieletön saavutus. Mutta ehkä siellä tottuu asiaan ja siitä puhuminen ei aiheuta sairasta itkukohtausta enää.
Tsemppiä sulle ja meille kaikille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742892
- 642753
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171639- 201580
- 181464
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249