Tavaran kantamiseen
http://www.acrylics.ca/images/1024x768-security-case-in-color.jpg
Entä, jos kuitenkin pitäs käyttää, miltä tuntuisi? Mitä voisi siinä kulettaa? HÄH
Ottasikko tämmösen?
24
186
Vastaukset
- monte34
mut hyvinhän tuossa tupakat kuljettais
- rusalkaa
Sietää vastata ja kunnolla kanssa...kaikkien.
Aika paljo tupakkaa rahtaat. Toivottavasti jäät kiinni tullissa. - monte34
rusalkaa kirjoitti:
Sietää vastata ja kunnolla kanssa...kaikkien.
Aika paljo tupakkaa rahtaat. Toivottavasti jäät kiinni tullissa.ku rahaa tupakkaa avaimet sytkäri nenäsumete nessu ja pankkikortti.
- rusalkaa
monte34 kirjoitti:
ku rahaa tupakkaa avaimet sytkäri nenäsumete nessu ja pankkikortti.
hyvin mahtuu mukaa, kun olisi läpinäkyvä muovisalkku. Pitäs sitte sinunkin purkaa ne nessut irralleen, ettei kaikki kiinnitä huomiota, kun kannat pankkikorttia kolisemassa salkussasi...kerää puolen vuoden postit, niin saa salkkuun kannettavaa :D
- persona-non-grata
Mikä ettei, voisihan tuollaistakin kokouksiin mennessä käyttää ...
- rusalkaa
Tai niin kuin siinä mainoksessa...ne pikkuruiset punaiset stringit.
- persona-non-grata
rusalkaa kirjoitti:
Tai niin kuin siinä mainoksessa...ne pikkuruiset punaiset stringit.
kaikkialla, kenties tuonkaltainen salkku tulee jossain kohden myös pakolliseksi tai sitten ei. Olis kyllä silti hauska nähdä muiden ilmeet, kun menis tuollaisen kanssa kokoukseen ja tunkis sinne tosiaan vielä ne punaiset, pitsistringit mm. :))) ... pitäisköhän miesten pokat siinä vaiheessa?
- rusalkaa
persona-non-grata kirjoitti:
kaikkialla, kenties tuonkaltainen salkku tulee jossain kohden myös pakolliseksi tai sitten ei. Olis kyllä silti hauska nähdä muiden ilmeet, kun menis tuollaisen kanssa kokoukseen ja tunkis sinne tosiaan vielä ne punaiset, pitsistringit mm. :))) ... pitäisköhän miesten pokat siinä vaiheessa?
mitä naiset olkalaukussaan kanniskelee...nyt sais sitte ihan vapaasti tirkistellä :D
Ois muuten mielenkiintoista, jos tulisikin pakolliseksi laittaa kaikki matkatavara läpinäkyviin matkalaukkuihin. Millanenhan älämölö siitä syntyisi? - persona-non-grata
rusalkaa kirjoitti:
mitä naiset olkalaukussaan kanniskelee...nyt sais sitte ihan vapaasti tirkistellä :D
Ois muuten mielenkiintoista, jos tulisikin pakolliseksi laittaa kaikki matkatavara läpinäkyviin matkalaukkuihin. Millanenhan älämölö siitä syntyisi?siinä tapauksessa kotiin :))). Ei sais kyllä nauraa tuollaiselle, mutta minkäs itselleen voi.
- rusalkaa
siinä tapauksessa kotiin :))). Ei sais kyllä nauraa tuollaiselle, mutta minkäs itselleen voi.
...niin ja mitään pallon näköistä ei voisi pitää matkassa. Kaikki rypistyneet kuitit ja karkkipaperit lentäisi sitte vaiks ohi roskisten. Ne mä tungen aina laukkuuni, kun ei löydy sopivasti roskalaatikkoa. Vois porukat pikkasen hymyillä, kun meikäläisen kassissa ajelehtii toistakymmentä huulipunaa...
- persona-non-grata
rusalkaa kirjoitti:
...niin ja mitään pallon näköistä ei voisi pitää matkassa. Kaikki rypistyneet kuitit ja karkkipaperit lentäisi sitte vaiks ohi roskisten. Ne mä tungen aina laukkuuni, kun ei löydy sopivasti roskalaatikkoa. Vois porukat pikkasen hymyillä, kun meikäläisen kassissa ajelehtii toistakymmentä huulipunaa...
tarpeellinen, eli aika niukalti tavaraa. Sen on oppinut vuosien mittaan.Tuommoinen läpinäkyvä laukku sinällään houkuttelisi vähän ehkä ampumaan "yli" ja tavallaan myös "shokeeraamaan" valtavestön käsityksiä normaaliudesta ...
- rusalkaa
Ensin ajatellen tuo tuntuu hauskalta vaihtoehdolta, mutta...ei saamara KAIKKI tavara näkyy. Kuitenkin joutuisi jotain kantamaan jossain taskussa tai jossain piilossa. Eihän tuossa ilkeis tamponeja tai mitään kuljettaa. VAIN papereita.
- persona-non-grata
ihan näteissä pakkauksissa? Itse en näe mitään hävettävää niiden kuljettamisessa näkösällä.
- rusalkaa
salkuissaan. Olis vaan mielenkiintoista...liiskaantunut eilinen batonki? ja vaihtosukat? ja vaihto...?
- rusalkaa
ihan näteissä pakkauksissa? Itse en näe mitään hävettävää niiden kuljettamisessa näkösällä.
kännyköitten kolikoitten ja huulipunien ja särkylääkkeitten kanssa. Mitäs naisella olis hävettävää tavaroissaan? Paitsi että ne on sekasin.
- monte34
rusalkaa kirjoitti:
salkuissaan. Olis vaan mielenkiintoista...liiskaantunut eilinen batonki? ja vaihtosukat? ja vaihto...?
puoliksi syödyn hampurilaisen ja ilahtunut oikeesti löydöstä ja syönyt lopun pois
- rusalkaa
monte34 kirjoitti:
puoliksi syödyn hampurilaisen ja ilahtunut oikeesti löydöstä ja syönyt lopun pois
naisen...
Pääsee paikkoihin joissa laukut ja kassit pengotaan että joku hikinen vartija menee räplään mun pullia.
- rusalkaa
kun ei kasseja tarvi penkoa?
..tuo on ihan ministeritason laukku, täytyyhän kansalaisten tietää mitä he mukanaan kantavat.
Itse en kyllä huolisi. En ole niin avoin, että haluaisin kaikkien näkevän/tietävän mitä mukanani kuljetan.
Pidän itselläni omat pienet salaisuuteni ja romuni (kauhean, sekasotkuisen kaaokseni).- rusalkaa
vaikka ministereillä on yleensä painava salkku ;)
Tuota e tyhjän kehtaisi minnekään kanniskella. Muuten voisi kyllä kantaa tyhjää kassia, jos se on hyvän näkönen.
No sitä vois kuljettaa ihan tyhjänä, ni saisivat ihmetellä mitä tuokin oikein touhuaa :-)
jo kauppareissuillaki tuntuu ja näyttää että porukka vahtaa pusseihin mitä oot ostanu niin vielä tuommonen.. vaan eipä tuohon paljoa näytä ees mahtuvan että samat tavarat vois ihan hyvin kantaa josain taskusaki tai käsilaukusa niinku yleensä ja pitemmälle lähtiessä sitte tietty kunnon kantamukset, tuokihan vie vaan turhaa tilaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857415- 965364
- 2534524
- 444455
- 623227
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 482240
- 412164