Haluun valaa tinaa pitkästä aikaa

Hoooroooroooo

mut se oikee kysymys oli mistä mä voin lukea horoskoopin ens vuodelle???

Kiitti,
joo olen nainen.. anteeks!

10

244

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vänksy

http://www.rajatieto.org/vuosihoroskooppi.php?period=2010

Vain olemalla yhteydessä johonkin tunnettuun ja luotettavaan astrologian asiantuntijaan, voit saada sinulle henk.koht. laaditun horoskoopin, joka määräytyy syntymäkellonaikasi ja synyinpaikkasi mukaan, eikä siis ole vain sellainen "kaikille sopiva" horoskooppi.

• Taidan lopettaa turhan ponnistelun kohti parempaa elämää. Kohtalonihan on ennalta kirjoitettu tähtiin, joten tilaan vain horoskoopin ja asetun vaakatasoon odottelemaan ennaltamäärättyä tulevaisuuttani. Ai juma, että elämä onkin helppoa kun sen oikein oivaltaa. ;-)

• vänksy
        Ratikkakuski kirjoitti:

Taidan lopettaa turhan ponnistelun kohti parempaa elämää. Kohtalonihan on ennalta kirjoitettu tähtiin, joten tilaan vain horoskoopin ja asetun vaakatasoon odottelemaan ennaltamäärättyä tulevaisuuttani. Ai juma, että elämä onkin helppoa kun sen oikein oivaltaa. ;-)

http://www.astro.fi/self_knowledge/radix

Kokeile piruuttasi, ehkä huomaat jotain yhteensopivaa itsesi kanssa :)

• vänksy
        vänksy kirjoitti:

http://www.astro.fi/self_knowledge/radix

Kokeile piruuttasi, ehkä huomaat jotain yhteensopivaa itsesi kanssa :)

syntymäkartastani pari kohtaa. Epäilen, että harvassa ne minut tuntevat ihmiset, jotka voisivat väittää, etteivät nämä pidä paikkaansa.:)

" Kuu Kaloissa
        Kalalla on vilkas mielikuvitus ja terävä oivalluskyky. Hän on herkkätunteinen ja näkee runsaasti päiväunia.
        Heikkoudet: liiallinen hentomielisyys aiheuttaa ongelmia. Mielikuvitus on epäterveellisen runsas."

"Kuu huoneessa VI
        Et salli, että sinua ohjaillaan, mutta suostut olemaan oikeana kätenä erittäin tärkeälle henkilölle. Olet hyvä sihteeri tai neuvonantaja, tunnollinen ja uskollinen työntekijä. Pidät maaseudusta, luonnon rauhasta ja eläimistä."

" -13 Neliö Kuu - Neptunus oppositio
        Toimintakykysi eri tilanteissa ei ole paras mahdollinen, joko olet arka tai vain laiska tarttumaan asioihin. Mielikuvituksesi vie sinut kauas realismin poluilta uneksimaan ja haaveilemaan, ja tämä voi tuoda monenlaisia ongelmia niiden kanssa jotka haluaisivat, että huolehdit oman osasi velvollisuuksista."

" -12 Neliö Neptunus - Askendentti oppositio
        Olet herkkä ulkopuolisille vaikutuksille ja hauras. Kärsit kovasti epäoikeudenmukaisuuksista. Kaikenmaailman huijareiden on helppo käyttää myötätuntoasi hyväkseen ja voitkin saada elämässäsi harmia epärehellisistä ihmisistä."

P.S. Kyllä musta silti positiivisiakin asioita tuossa syntymäkartassani sanottiin, etten mä nyt kai ihan täysin toivoton tapaus sentään oo..:)

• To4D
        vänksy kirjoitti:

syntymäkartastani pari kohtaa. Epäilen, että harvassa ne minut tuntevat ihmiset, jotka voisivat väittää, etteivät nämä pidä paikkaansa.:)

" Kuu Kaloissa
        Kalalla on vilkas mielikuvitus ja terävä oivalluskyky. Hän on herkkätunteinen ja näkee runsaasti päiväunia.
        Heikkoudet: liiallinen hentomielisyys aiheuttaa ongelmia. Mielikuvitus on epäterveellisen runsas."

"Kuu huoneessa VI
        Et salli, että sinua ohjaillaan, mutta suostut olemaan oikeana kätenä erittäin tärkeälle henkilölle. Olet hyvä sihteeri tai neuvonantaja, tunnollinen ja uskollinen työntekijä. Pidät maaseudusta, luonnon rauhasta ja eläimistä."

" -13 Neliö Kuu - Neptunus oppositio
        Toimintakykysi eri tilanteissa ei ole paras mahdollinen, joko olet arka tai vain laiska tarttumaan asioihin. Mielikuvituksesi vie sinut kauas realismin poluilta uneksimaan ja haaveilemaan, ja tämä voi tuoda monenlaisia ongelmia niiden kanssa jotka haluaisivat, että huolehdit oman osasi velvollisuuksista."

" -12 Neliö Neptunus - Askendentti oppositio
        Olet herkkä ulkopuolisille vaikutuksille ja hauras. Kärsit kovasti epäoikeudenmukaisuuksista. Kaikenmaailman huijareiden on helppo käyttää myötätuntoasi hyväkseen ja voitkin saada elämässäsi harmia epärehellisistä ihmisistä."

P.S. Kyllä musta silti positiivisiakin asioita tuossa syntymäkartassani sanottiin, etten mä nyt kai ihan täysin toivoton tapaus sentään oo..:)

kuvaa epäilemättä sinua oikein hyvin, mutta näytä minulle ihminen kenen kohdalla nuo eivät osuisi.

• vänksy
        To4D kirjoitti:

kuvaa epäilemättä sinua oikein hyvin, mutta näytä minulle ihminen kenen kohdalla nuo eivät osuisi.

esim. omasta lähipiiristäni en ainakaan keksi kuin yhden toisen itseni lisäksi, joihin nuo edes joten kuten voisivat sopia. Eivät kuitenkaan niin hyvin kuin minuun.

• To4D
        vänksy kirjoitti:

esim. omasta lähipiiristäni en ainakaan keksi kuin yhden toisen itseni lisäksi, joihin nuo edes joten kuten voisivat sopia. Eivät kuitenkaan niin hyvin kuin minuun.

sovi mielestäsi, koska et kulje heidän kengissään. Toisen elämä näyttää ulkopuolelta erilaiselta.

• To4D

olepa hyvä:

Vuosi tuo tullessaan muutosvaiheen elämääsi ja yksi pitkäaikainen haaveesi toteutuu. Läheisessä ihmissuhteessasi on kitkaa, joten on aika kohdata itsesi ja nostaa kissa pöydälle. Kyllä ne asiat siitä järjestyvät tavallaan. Vuoteesi mahtuu myös seesteinen jakso, joka kannattaa hyödyntää rentoutumalla ja kohentamalla hyvinvointiasi. Välillä sataa ja toisinaan paistaa aurinko. Matti ja Mervi eroavat. Olet ensi vuonnakin nainen ja saat sen anteeksi silloinkin.

• Laita vähän kuparia sekaan niin saat pronssia. Pääset sitten oman kultasi viereen :-)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      103
      8192
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      110
      5743
    3. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      55
      5171
    4. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      287
      5168
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      77
      3813
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      58
      3021
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      66
      2737
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2548
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2522
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      45
      2481
    Aihe