Sain nyt jouluna lahjaksi iPod nanon, ihan hyvin on toiminut tähän mennessä. Kuuntelin eilen musiikkia ihan normaalisti ja sammutin iPodin ihan normaalisti, ja laitoin sen hetkeksi eteisen lattialle (olin lähdössä ulos). Kun seuraavan kerran yritin avata iPodiani, se ei auennut. Ruutu oli ihan mustana, mutta kun laitoin kuulokkeet paikalleen, kuulin kyllä selausääniä ihan normaalisti (enää en kuule niitäkään), mutta ruudulle ei tapahtunut mitään. Olen jo monta kertaa yrittänyt avata sitä uudestaan ja uudestaan, ei auta. Akku ei ole loppunut ja olen kyllä yrittänyt ladatakin sitä, mutta mitään ei ole tapahtunut. En ole koskaan tiputtanut tai edes naarmuttanut sitä. Mistä tää voi johtua ja mitä voin tehdä? :S Vai onko vika valmistajassa...
iPod nano 8GB:n ruutu pimeänä :(
mmmansikka95
1
220
Vastaukset
- mmmansikka95
en tarviikkaan apua iha yhtäkkiä kun laitoin näppäinlukon päälle laite alko taas toimimaan^^ aika outoo kyllä ettei aikasemmin toiminu... mikäköhän täs oli... ^^
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742862
- 642743
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171619- 201580
- 181454
- 481287
- 381253
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91239