Olen ite leijona ja sen mitä tästä merkistä sanotaan, pitää aika hyvin paikkansa. En usko mihinkään lehtien viikkohoroskooppeihin, ne on täysin naurettavia. Mut nämä kuvaukset horoskoopeista on osuvia.
Horoskooppimerkkisi?
48
595
Vastaukset
- scale
Ne on laadittu niin, että kuka tahansa voi "löytää" niistä palasia omasta elämästään.
- Kokemusta leijonasta
sortua molempien samaan horoskooppimerkkiin. Leijonat ovat kissamaisia, mutta kun joskus ärähtelevät niin ovat oksat pois. Elämä on leijonan kanssa tulta, tappuraa ja tulikiveä. Ei sovi hentomielisille ollenkaan. Kesyimmilään leijona lauhkea, kuin kissa konsanaan, kunhan muistaa ettei härnää jatkuvasti.
..kulkee itseppäisesti omia polkujan, horoskoopeista piittaamatta. ;)
enkä tule toimeen neitsyt-merkkisten kanssa. Kokemuksen äänellä.
En myöskään vesimiehen enkä jousimiehen kanssa tule toimeen.- Suoltaja
Elit et tule toimeen aika ison osan maapallon ihmisten kanssa. Tämä tekee sinut melko epäsosiaaliseksi ja lokeroivaksi ihmiseksi.
Suoltaja kirjoitti:
Elit et tule toimeen aika ison osan maapallon ihmisten kanssa. Tämä tekee sinut melko epäsosiaaliseksi ja lokeroivaksi ihmiseksi.
ei voi saada ja sitä ei kannat surra.
Lyhytaikaisesti, esim. asiakaspalvelussa tulen kyllä toimeen.
Vastaavasti pitkäaikaisesti, että eläisi ky. merkkien kanssa yhtäjaksoisesti, niin en.LaRito kirjoitti:
luulis että samaa elementtiä olevat tulee toimeen. :o
kuulopuheen mukaan kaksi leijonaa ei tule keskenään kovinkaan hyvin toimeen.
vastaavasti kaksi kaurista tulee keskenään toimeen.runontaja kirjoitti:
kuulopuheen mukaan kaksi leijonaa ei tule keskenään kovinkaan hyvin toimeen.
vastaavasti kaksi kaurista tulee keskenään toimeen.eipä oo onneksi ollu moista ongelmaa muitten samaisten tuliedustajien kans jos yhteinen sävel löydetty.. ja pätee varmaan ihmissuhteisiin muutenki ilman sitä horoskooppiaki.
LaRito kirjoitti:
eipä oo onneksi ollu moista ongelmaa muitten samaisten tuliedustajien kans jos yhteinen sävel löydetty.. ja pätee varmaan ihmissuhteisiin muutenki ilman sitä horoskooppiaki.
ei ole luottamista.
Erään samaa kurssia käyneen henkilön kaveri, joka ei tiennyt horoskoopeista mitää, sai tuurata sillointällöin varsinaista horoskooppien kirjoittajaa.
Sinänsä, kun tapaa henkilön, harva ensimmäisenä kysyy toisen horoskooppimerkkiä.runontaja kirjoitti:
ei ole luottamista.
Erään samaa kurssia käyneen henkilön kaveri, joka ei tiennyt horoskoopeista mitää, sai tuurata sillointällöin varsinaista horoskooppien kirjoittajaa.
Sinänsä, kun tapaa henkilön, harva ensimmäisenä kysyy toisen horoskooppimerkkiä.montako kertaa on tehny tiukkaa ku ei oo heti kehannu udella. :D jos on vielä mielenkiintonenki tapaus tai sitte vastaavasti joku ihan paska. ei kai niitä lehtien juttuja ookkaan uskominen.. vaan justiin nää luonnekuvaukset sun muut mukavat.
LaRito kirjoitti:
montako kertaa on tehny tiukkaa ku ei oo heti kehannu udella. :D jos on vielä mielenkiintonenki tapaus tai sitte vastaavasti joku ihan paska. ei kai niitä lehtien juttuja ookkaan uskominen.. vaan justiin nää luonnekuvaukset sun muut mukavat.
"puun horoskooppi"?
Itse olen pihta, joka tekee kaiken vaikeimman kautta.runontaja kirjoitti:
"puun horoskooppi"?
Itse olen pihta, joka tekee kaiken vaikeimman kautta.mistä sen näkis helposti netistä? jossain lehtisessä oli niistäki analyyseineen mutta nyt tietenki hukassa ku kaipais, jaksais alkaa googleakaan tonkimaan.
ootko muuten perehtyny näihin laskeviin merkkeihin? jotenki vähä vaikeemmin tulkittavissa ku eikö se nouseva ollu se mikä näkyy ihmisille sinusta päällepäin.. sitte laskeva jotenki nurinkurisesti.LaRito kirjoitti:
mistä sen näkis helposti netistä? jossain lehtisessä oli niistäki analyyseineen mutta nyt tietenki hukassa ku kaipais, jaksais alkaa googleakaan tonkimaan.
ootko muuten perehtyny näihin laskeviin merkkeihin? jotenki vähä vaikeemmin tulkittavissa ku eikö se nouseva ollu se mikä näkyy ihmisille sinusta päällepäin.. sitte laskeva jotenki nurinkurisesti.http://www.varjojenkirja.com/druidit.html
Tosin joitain omalta kohdalta näytti puuttuvan.
Kirjoittaa hakuun "puun horoskooppi"
Laskevasta en tiedä, oma nouseva on skorpioni.
Sinänsä uskon enemmän, että ihmisestä tulee sellainen, millaisen kohtelun än on lapsuudessa/nuoruudessa saanut.
Hyvin harva taitaa muuttua siitä, sanoi horoskooppi mitä tahansa.runontaja kirjoitti:
http://www.varjojenkirja.com/druidit.html
Sinänsä uskon enemmän, että ihmisestä tulee sellainen, millaisen kohtelun än on lapsuudessa/nuoruudessa saanut.
Hyvin harva taitaa muuttua siitä, sanoi horoskooppi mitä tahansa.runontaja kirjoitti:
http://www.varjojenkirja.com/druidit.html
Hyvin harva taitaa muuttua siitä, sanoi horoskooppi mitä tahansa.noissa linkeissä onki paljo mielenkiintosta luettavaa, pitääki perehtyä tarkemmin. keltis näemmä oma puuni mutta salli mun nauraa optimistisuuden, musiikillisen lahjakkuuden ja taiteellisuuden kohdalla.
ja joo meneehän se noinki niinku sanoit.. enempi se kohteluki varmasti vaikuttaa, pitää säilyttää joku maalaisjärki sentään tuola taustalla vaikka erilaiset asiat kiinnostaiski.LaRito kirjoitti:
noissa linkeissä onki paljo mielenkiintosta luettavaa, pitääki perehtyä tarkemmin. keltis näemmä oma puuni mutta salli mun nauraa optimistisuuden, musiikillisen lahjakkuuden ja taiteellisuuden kohdalla.
ja joo meneehän se noinki niinku sanoit.. enempi se kohteluki varmasti vaikuttaa, pitää säilyttää joku maalaisjärki sentään tuola taustalla vaikka erilaiset asiat kiinnostaiski.mikä on laskeva merkkini.
LaRito kirjoitti:
noissa linkeissä onki paljo mielenkiintosta luettavaa, pitääki perehtyä tarkemmin. keltis näemmä oma puuni mutta salli mun nauraa optimistisuuden, musiikillisen lahjakkuuden ja taiteellisuuden kohdalla.
ja joo meneehän se noinki niinku sanoit.. enempi se kohteluki varmasti vaikuttaa, pitää säilyttää joku maalaisjärki sentään tuola taustalla vaikka erilaiset asiat kiinnostaiski.
- Jazuli
sanotaan..ja ei en usko horoskooppeihin..=o)
jotkut kuvaukset merkistäni on kyllä aika osuviakin.... - maniamania
ja uskon erityisesti seiskalehden horoskooppeihin. Uskon myös siihen, että kun avannosta verkkoa nostaessa tuntuu tietynlainen värinä, niin kala se on. Mitä tämänpäiväiset kalat oli horoskoopissa, sitä en tiedä. Mut sama se. Ne on jo kuollu ja suolattu.
- normaali mies
Horoskoopit ovat täyttä puppua. Ei koko maailmaa voi mitenkään yleistää muutaman hassun merkin alle ja täten määritellä kuka on yleisesti ottaen on minkäkinlainen luonteeltaan. Minkään syntymähetken planeettojen asennoilla ei ole mitään merkitystä minkälainen ihmisesen luonteesta tulee. Perinteiset meidän tuntemat horoskoopit keksittii ajalla jolloin planeetat ja aurinko kiersi maata ja kaikkia lähiplaneettoja ei edes tunnettu. Toki tämäkin tietenkin uskon asia niinkuin keijut, peikot, örkit ja tontutkin.
- Crocuta
24. maaliskuuta eli kalat. Ja pakko sanoa että halveksin kaikkia jotka niihin uskoo. Naisten kanssa ihan saamisen takia osaan silloin tällöin pitää turpani kiinni.
Vesimies
- Oopust
ja kiinalaisessa horoskoopissa Tiikeri...
Horoskoopit ei ennustele mitään, mutta hämmästyttävän hyvin osuu kohdalleen noitten molempien luonnekuvaus...
Kuvaus
"Voimakas ja äkkipikainen tiikeri on ulkoiselta olemukseltaan huomiota herättävä ja tyylikäs. Hän on rohkea puolustaja ja itsenäinen ajattelija, joka innostuu haasteista. Tiikeri on suorasukainen ja joutuu usein vaikeuksiin tämän takia. Hänellä on harvoja todellisia ystäviä. Tiikeri on mielikuvitusrikas ja ottaa rohkeasti riskejä. Työelämässä tiikeri on energinen ja hänelle työilmapiirin uudistaminen on tärkeä asia.
Hän on lennokas huimapää, joka tempaa helposti mukaansa hiljaisemmatkin yksilöt omalla optimistisuudellaan ja luonnollisuudellaan."
Tuo loppu ei oikein osu... äkkipikaisuus ja suorasukaisuus kyllä...
Vesimies...
"Ulospäin tyynen rauhallisia, mutta sisällä vesimiehen elementti ilma tuulee lujaa. Vesimiehillä on aina meneillään jokin projekti, johon he uhraavat omaa ja lähimmäistensä aikaa. Vesimiehet elävät aina vähän omissa maailmoissaan, koska he eivät pysty irrottautumaan merkkinsä mukaisesta alitajuisesta ymmärryksestä ympärillään tapahtuvia asioita kohtaan. Vesimies on tulevaisuuteen suuntaava, kapinallinen ja uusia uria aukova."
Oli jotain hurmaavasta jne, mutta se on joku muu vesimies... Pitäisihän se kommenteista käydä selville, jos niihin uskoo. :-)
- Jazuli
se käypi julki kommenteista..???..=o)
näkyykö mun kommenteista muutes horoskooppi..ne jotka niihi uskoo..???
=o)
anybody.. Jazuli kirjoitti:
se käypi julki kommenteista..???..=o)
näkyykö mun kommenteista muutes horoskooppi..ne jotka niihi uskoo..???
=o)
anybody..Nii, älä multa kysy, en mie usko :-)
Luulis niitten uskovien tietävän kysymättäkin...laskin..väärin kirjoitti:
Nii, älä multa kysy, en mie usko :-)
Luulis niitten uskovien tietävän kysymättäkin...Tai siis luulevan, että tietää, ihan miten vaa :-)
- Zakuskat
Mä olen jellona isolla ällällä. Mutta kimurantiksi asian tekee se että olen lisäksi nouseva kaksonen ja kiinalainen vuohi sarvilla.
Aika pässiä' mutta ohittamatonta.
(tällä hetkellä olen vielä ihminen, mutta kohta olen lumiolento) - Saganin Kaarlo
"Jos aurinkomerkkisi on Skorpioni, olet voimakastahtoinen, kiivas, mutta myös nopea sopimaan erimielisyydet. Jos aurinkomerkkisi on Vaaka, sopusointuisuus on sinulle tyypillistä. Jos kuvaus tuntui sinusta sopivalta, hyvä niin, sillä olet osoittanut astrologian ”toimivan”. Jos kuvaus ei tuntunut sopivalta, älä huolestu, astrologilla on vielä useita, PALJON TÄRKEÄMPIÄkin astrologisia merkkejä tarkasteltavana."
Eli homma menee näin, että jos se ei istu, niin katsotaan vaan vähän eteenpäin ja huomataan että se istuu kun muutetaan se erilaiseksi nousevien ja laskevien... vai mitä v****a merkkien avulla :)
Eli se kuvaa sua aina. Eikö väki oikeasti tiedä miten tyhmien höynäytys bisnes toimii :D huvittavan tästä tekee se että joku tulee kysymään sun horoskooppia jonka jälkeen kaikki tulee kiljumaan kuinka huuhaata ne on eikä vastaa kysymykseen ollenkaan.. MUTTA vastaanpa minäki sitte että enempi uskon mitä en ja tiettyjen merkkien edustajien kans en tuu toimeen ollenkaan.
- että olen
Skorpioni länsimaisessa (nousevana myös)
Tuli-Hevonen kiinalaisessa
Keltainen Sähköinen Soturi mayojen
astrologiassa.
Ts. kaikki merkit joita horot eivät voi vastustaa. ja kiinalaisessa lohikäärme :)
- sirpamaikkarilta
Mikäpä tässä ollessa.
sirpamaikkarilta kirjoitti:
Mikäpä tässä ollessa.
Ei kun pistelemään ja sylkemään tulta sitten ;)
- kirpela
paitti kiinaks rotta.
- KoppavaHoro
oon kaksinkertane vuaka.
Mulle on sattunut vaaka-kavereita, mutta lienee sattumaa. En ole oikein horoskooppiuskovainen. Vaikka "kaikki" väittää että olen tyypillinen vaaka; diplomaattinen, tasapainoileva, luova, kauneuden kaipuinen. Nojoo. Mut kyllähän noi sopii muihinkin kuin vaakoihin. Näin diplomaattisesti ilmaistuna : )
eli kaksonen ja kiinalaisessa käärme ja ihan uskomatonta miten molempien merkkien kuvaukset mielestäni
itseeni sopivat eivätkä oo ristiriidassa keskenään.
- tot a
se on kaniini
Olen hiomavaunu.
- Zakuskat
Tämä on jo toinen nauru tänä aamuna. Ensin olin revetä tuosta orkku-tsydeemistä ja nyt tämä. Eikö se hiomavaunu ole se ampiaisen näköinen kelta-harmaaraidallinen pätkä ratikkaa? Hyvää huomenta Helsinki ja suojalasit päähän illalla. On tiedossa monenlaista ytimekästä menoa.
- se joka kirskuu mennessään -
Nousumerkki Jousimiehessä
Aurinko Leijonassa
Kuu Härässä
Merkurius Neitsyessä
Venus Neitsyessä
Mars Leijonassa
Syntymäkartallani myös; Jumalan sormi, T-risti, Mahdollisuuksien kolmio sekä Haasteellinen kolmio
Kiinalaisessa horoskoopissa Maa-Apina
Maya-astrologiassa Sininen Solaarinen Myrsky sekä
Charanavissa Iloinen tiikeri :D- monte34
TULIHEVONEN
minäkin olen. Crocutan kanssa päkäpäät.
Mä oonkin Neitsyt horoskoopiltani. Aikalailla omalla kuvaukset sopii kohdalleni, mutta mä oon lukenut ihan huvikseni muiden horoskooppimerkkien luonnekuvauksia ja voisin ihan hyvin lainata sieltäkin juttuja jotka kuvais mun luonnetta.. Vähän on ristiriitaista, mä uskon kyllä astrologian luomaan kuvaan ihmisen luonteesta ja sen saloista kun se tulkitaan kunnolla ja kartat tehdään tosi tarkkaan, ne on yllättävän osuvia eikä niitä voi noin vain ohittaa. Viikkolehtien horoskoopit on lähinnä kahvipöytäviihdettä :)
- Tyvaly
Kiinalaisessa Kukko
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038182- 1105733
- 2875158
- 535146
- 773803
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222538Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452471