"collie-sukuiset rodut tai sekarotuiset koirat joissa on collieta madotetaan tuotteillla jotka eivät sisällä Ivermectiiniä! Tällainen vaihtoehto on mm. Axilur-loishäätö. "
En ole kuullutkaan? Miten tämä ivermectiini sitten on collieille haitallista? Itse en omista collieta vielä mutta olen hankkimassa. Faunattaren sivuilla oli (scrollatkaa alaspäin reilusti):
http://www.faunatar.fi/fin/index?page_id=424#Mikä rotu
Olen myös ihan pihalla noista rokotuksista..
Siis esim. penikkatauti: 3kk, 4kk ja yhden vuoden ikäisenä annetaan rokote ja sen jälkeen kahden vuoden välein tehoste? Menikö oikein?
Paljonko suunnilleen yksi rokote maksaa? Onko kallistakin lystiä? :s
Otetaanko kaikki nuo faunattaren sivuilla mainitsemat rokotteet samalla eläinlääkäri käynnillä?
Paitsi rabiesta vastaan ei näköjään rokoteta 3kk:n iässä.. miksi ei?
Missä on turvallisinta kulkea pennun kanssa ennen rokotuksia ettei vaan saisi mitään tartuntoja? Metsät?
Ivermectiini? ja rokotuksista kysyttävää
Kynttilä.
1
511
Vastaukset
- tallialueella ei
pidä liikkua, koska hevosille annetaan ko lääkettä, koiria on menehtynyt syötyään hevosen ulostetta, harvinaista mutta totta.
Rokotusten hinnat vaihtelevat paikkakunnittain ja riippuen lääkäristä. Meillä yksi kerta n 60 e, haimme rokotteet 3 x, koska se on nykyään suositus. Jotkut ottavat kaikki niin, että käyntejä tulee 2, näin säästää muutaman 10 e, siinä on kuitenkin riskinsa, kuuntele kasvattajaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881507
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 751146
- 1151109
- 661068
- 74965
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33803