Tietoa kaivetaan olen harkinnut ponrotua mutta nyt tuli epäilys.
kävin marguee kennelsivulla ja muistoissa oli paljon alle 10v kuolleita ja flinkbeinkennelillä ei kuolinvuotta ollut laitettu.
Mikä elinikä ponilla yleensä on? Ja mihin yleensä kuolevat vai onko kenneleillä tapana lopettaa koiransa viimeisen pentueen jälkeen??
ponin terveys
3
301
Vastaukset
- tiles
Gea mä tunnen sut! xD
- gea45
ei taida paljon olla ponharrastajia täällä :(
eli terveys kiinnostaa edelleen ja luonne eli onko yleisesti ottaen terve rotu ja luonne hyvähermoinen eli ilmeneekö paukkuarkuutta? Miten vanhaksi yleensä elää?
Katsoin jalostusrekisteriä ja siellä oli muutamia kuolinsyitä poneilla..joten hieman selvisi tuo ponien nuorenakin kuolleiden kuolemat ..mutta jos tietoa poneista löytyy niin olisi kiva kuulla ja varsinkin kokemusta arjessa ponin kanssa. :)
täytynee mennä rotuyhdistyksen sivuille ellei täällä kukaan tunne ponia..mutta kysytään vielä..:)- Ponpon
Heip
Mee sivuille www.pon.fi ja sieltä juttupalsta ja pon foorumi. Varmasti saat vastauksia :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732815
- 642703
- 681792
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161580- 201570
- 151412
- 481267
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229