Laitan kysymyksen tänne, vaikka tämä ei sinänsä liity Pariisin matkailuun... Rakastan Pariisia ja valitsen sen mieluiten kaupunkilomakohteeksi. Nyt haluaisin löytää Euroopasta toisenkin rakkauden, jonne matkustaisin ystävän kanssa keväällä. Missä muissa kaupungeissa te Pariisi-fanit olette myös viihtyneet?
Suosittele matkakohdetta Pariisi-fanille
8
739
Vastaukset
- ranupanu
Amsterdamissa ja Lyonissa.
- KatiaZZ
Wienissä, Budapestissa, Prahassa, Munchenissä...
- Pariisin matkaaja
Cannes oli oiva kohde pienten lasten kanssa. Nizza taas on ok aikuisessa seurassa.
- fiirenze
Firenze ja Venetsia!
- Riccetsia
Pariisi ykkönen ja Venetsia kakkonen. Siinä minun mielikaupunkini. Ihania!!!
- Elsii
Budapest!!
- Pariisi on ykkonen
Amsterdam ja Koopenhamina. Varsinkin viimeksi mainittu yllatti, olin etukateen luullut tylsaksi eika olisi varmaan tullut kaytya ellei hyva tanskalais-kiinalainen ystavani sattuisi asumaan siella.
- Pariisi on ykkonen
Niin ja tietysti myos Ranskasta useampikin paikka: Marseille ja St. Tropez ykkosina. Muita mm. Nizza, Menton, Juan-les-Pins, Gourdon, Saint Paul ja Villefranche-sur-mer. Cannes taisi olla ainut ei niin savayttava Etela-Ranskasta.
San Remo ja Alassio Italian puolelta ovat myos kokeilun arvoisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863176
- 883023
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191812- 271711
- 211691
- 241677
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321336- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309