garmin nuvi 205 T päivityksiä??

neuvoi väärin

Hei

Onko navigaattoriin garmin nuvi 205 T päivityksiä??
Tämä neuvoi kerran Tampereella Kalevanpuistossa aivan väärin, eli olisi pitänyt kääntyä korokkeen yli vasemmalle, mikä oli siinä mahdotonta. Eli neuvoi väärin!! Kiertelin sitten ja menin eri reittiä.

Jos tähän on päivityksiä, niin miten ne saa? Eivät kai maksa?

11

4944

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uusavuttomat

Kaikissa navigaattoreissa tai niiden karttaohjelmissa on virheitä, jotka eivät päivity edes seuraavassa päivityksessä, vaikka se olisi maksullinen. Terveen järjen käyttö on kuitenkin sallittua ja käyttää vaikka kiertoreittiä, jos koroke on liian korkea yliajamiseen!

• vaikka ajaa "väärin"

Navigaattori on siitä hyvä avustaja että sillä ei pala mekosta hihat, vaikka ei jostain syystä noudattaisi annettua ohjetta kautta käskyä. Nuvi neuvoo kiltisti seuraavan mahdollisen reitin. Olen kyllä vähän kaivannut toimintoa jossa navigaattori alkaisi soittaan poskea jos ei tottele :)

• JormaKovanen
        vaikka ajaa "väärin" kirjoitti:

Navigaattori on siitä hyvä avustaja että sillä ei pala mekosta hihat, vaikka ei jostain syystä noudattaisi annettua ohjetta kautta käskyä. Nuvi neuvoo kiltisti seuraavan mahdollisen reitin. Olen kyllä vähän kaivannut toimintoa jossa navigaattori alkaisi soittaan poskea jos ei tottele :)

"Tee U-käännös" laita " Vitun idiootti, taas eksyksissä"

http://turboccc.wikispaces.com/NonTTSVoiceEditor

• Aimo Jortikka

• käämit palanut
        JormaKovanen kirjoitti:

"Tee U-käännös" laita " Vitun idiootti, taas eksyksissä"

http://turboccc.wikispaces.com/NonTTSVoiceEditor

Miksi mun garmin nuvi 205 herjaa päällelaittaessa että yksityiset kartat eivät ole käytössä ilman niitä nuvia ei voi käyttää????? :D kerran olen vekotinta käyttänyt ja sen jälkeen ei ole toiminut

• garministi2

http://www.garmin.fi/
      Milloin lienet ostanut laitteesi, jos ei yli 60 päivää vanha voi löytyä ilmainen karttapäivitys.

• garmini

Gigantista 79€, ei kyl oo hinnalla pilattu.

• jussi vaan
        garmini kirjoitti:

Gigantista 79€, ei kyl oo hinnalla pilattu.

joo ostin aivan saman ja on kyllä ollut hintansaväärtti !

• dfghrt34

Ei auta päivitykset tuohon, et noudattanut ohjeita, ja kun navi oli laskenut uuden reitin, olit jo ajanut eri paikkaan ja laskenta ei ollut oikein. Kun ajat väärin ja navi laskee uutta reittiä, pysäytä auto, ihan sama minne, ja kun uusi reitti laskettu, noudata ohjeita ja aja perille. Landella tuo uuslaskenta kyllä toimii, mutta kaupungissa kun katuja vierivieressä laskenta menee pieleen kun auto liikkuu jatkuvasti.

• garmin2300

Jos sulla on Garminissa Pohjoismaiden kartat, saatavilla on nyt karttapäivitys
      City Navigator Europe NT (2013.10), 82,1 Gt, (Apr. 12)

• dfgfdgfdgfdgfdg54654

Aika iso kartta :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      90
      2717
    2. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1931
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      119
      1708
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      145
      1701
    5. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      31
      1661
    6. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1659
    7. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      85
      1597
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      286
      1405
    9. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1299
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1190
    Aihe