onko joku joka synnyttää kaksoset vuonna 2010. Miten saitte tietoon,että odotat kaksosia
kaksoset
2
472
Vastaukset
- mamina
sain tietää vasta rakenneultrassa vkolla 20!! siihen asti luultiin että yksi. ei näkynyt 11 vkon ultrassa, lääkäri ei huomannut tunnustellessaan, kaksia sydänääniä ei osattu etsiä kun yhdet löytyi.. mutta onneks vielä monta kuukautta totutella ajatukseen..
- Tuplaonni
Olen ollut täysin "oireeton" raskausaikani, ja mielessä ajatus ettei kohdusta löydykään mitään...Mutta, mutta np-ultrassa (rv11 3) lääkäri paukautti ensi sanoikseen: "Onneksi olkoon, odotatte kaksosia"! Laskettu aikani heinäkuun lopussa, ja kasoset erimunaiset. Kaksi päivää meni ajatukseen tottuttelemiseen, nyt olen aivan haltioissani. Olen itse ainut lapsi ja kaivannut itselleni sisaruksia...tavallaan olen kateellinen (hullu ajatus) pienilleni, että heillä nyt jo toisensa.
Vauva-aika tulee varmasti olemaan rankkaa, mutta uskon että vanhemmiten helpottaa lapsien saman ikäisyys. Toisaalta olen miettinyt paljonko tilanne eroaa siitä, että lapset saadaan pienellä ikäerolla...en usko, että loppujen lopuksi paljoakaan. No nämä ovat esikoisemme, joten kokemuksia suuntaan eikä toiseen ei ole ja hyvä niin =).
Onneksi mieheni on kova osallistumaan, joten yhteistyöllä koitetaan homma kotiin hoitaa. Itse asiassa "nitkahti" vielä enemmän kun kuuli kaksosista. Luolamies sisällä taisi herätä ja selvästi ylpeä "miehisyydestään"...en ole raaskinut vääntää rautalangasta, että minulta ne kaksi munasolua kerralla irtosi =).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih445249Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5271786Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748